Gå til innhold

Løvemammaene på Snapchat


Minipilla

Anbefalte innlegg

richbitch skrev (14 timer siden):

Gir tommel opp til hun som snappet for løvemammaene i dag! Synes ikke det var noe overdrevet utlevering der 🙂

Så bra 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår godt at det er slitsomt å ha assistenter i hus, men som bpa hadde jeg følt det ukomfortabelt å vært på jobb om jeg hadde sett dagens snap, faktisk.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodaneida skrev (16 minutter siden):

Jeg forstår godt at det er slitsomt å ha assistenter i hus, men som bpa hadde jeg følt det ukomfortabelt å vært på jobb om jeg hadde sett dagens snap, faktisk.

 

Hun gjentar jo igjen og igjen at det ikke har noe med assistentene å gjøre, men at hun selv rett og slett trenger egentid. Jeg er også en person som har stort behov for egentid og vet at jeg hadde fungert dårlig om jeg skulle hatt assistenter rundt meg, uavhengig av hvor fantastiske de er... noen mennesker trives godt med folk rundt seg hele tiden mens andre er mer avhengig av egentid, og det er vel noe alle har forståelse for...

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodaneida skrev (39 minutter siden):

Jeg forstår godt at det er slitsomt å ha assistenter i hus, men som bpa hadde jeg følt det ukomfortabelt å vært på jobb om jeg hadde sett dagens snap, faktisk.

 

Som hun sier, det har ingenting med assistentene å gjøre. Tror nok assistentene har full forståelse for dette. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (16 minutter siden):

Som hun sier, det har ingenting med assistentene å gjøre. Tror nok assistentene har full forståelse for dette. 

Det tror jeg også. 

For å ha folk rundt seg hele tiden, jeg blir svett bare ved tanken. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodaneida skrev (1 time siden):

Jeg forstår godt at det er slitsomt å ha assistenter i hus, men som bpa hadde jeg følt det ukomfortabelt å vært på jobb om jeg hadde sett dagens snap, faktisk.

 

Det hadde ikke jeg, har man litt vett forstår man hvilken belastning det er. Får være måte på hva man skal reager på

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jodaneida skrev (5 timer siden):

Jeg forstår godt at det er slitsomt å ha assistenter i hus, men som bpa hadde jeg følt det ukomfortabelt å vært på jobb om jeg hadde sett dagens snap, faktisk.

 

Hun sa overhode ikke noe galt, herlighet! Hun presiserte flere ganger at hun er takknemlig for å ha de der og at de gjør en god jobb! At noen synes det er tungt å ha «fremmede» i huset daglig over tid har jeg ingen problemer med å forstå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner Beate veldig godt! Må være ekstremt krevende å ha så lite privatliv! Tror nok mange løvemammaer som søker bpa får seg en aha-opplevelse av hvor invaderende det er å ha fremmede i huset. Det legges frem av noen som en gullkantet luksusløsning med bpa, men det er det jo absolutt ikke. Det er et nødvendig onde. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnKatrine skrev (På 24.11.2020 den 23.49):

Jeg skjønner Beate veldig godt! Må være ekstremt krevende å ha så lite privatliv! Tror nok mange løvemammaer som søker bpa får seg en aha-opplevelse av hvor invaderende det er å ha fremmede i huset. Det legges frem av noen som en gullkantet luksusløsning med bpa, men det er det jo absolutt ikke. Det er et nødvendig onde. 

Ja herregud. Jeg er introvert og sær og liker bare ha besøk av folk jeg kjenner godt. BPA har hjemmet ditt som sin arbeidsplass og for å toppe det hele hadde de hatt flere forskjellige bpaer innom. Rart de som ordner denne ordningen ikke fokuserer mer på å skape en fast og stabil gruppe bpa som kjenner barnet og som barnet og familien kjenner. 
Det er ikke alle som er så heldige at de har en kjellerstue å trekke seg tilbake på feks .

Denne familien er forøvrig en av de tristeste som er på LM synes jeg. Det er en så utrolig søt gutt og tanken på at han var frisk så lenge og at det gikk så fort nedover når han først ble syk gjør at det vrenger seg innvendig. 
Jeg er utrolig glad på deres vegne at de har fått friske barn i ettertid og jeg skjønner godt at hun tester de friske barna opp, ned og i mente for å være sikker på at de ikke også har sykdommen. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Syns ikke gårdagens snapper var særlig smart som snakket stygt om arbeidsgiver på åpen snapkanal. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (41 minutter siden):

Syns ikke gårdagens snapper var særlig smart som snakket stygt om arbeidsgiver på åpen snapkanal. 

Å?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (3 timer siden):

Syns ikke gårdagens snapper var særlig smart som snakket stygt om arbeidsgiver på åpen snapkanal. 

Helt enig..  ble litt satt ut av det jeg, var veldig åpenlyst og tydelig. Håper ikke arbeidsgiver følger snappen

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest adinterim
Minipilla skrev (14 timer siden):

Syns ikke gårdagens snapper var særlig smart som snakket stygt om arbeidsgiver på åpen snapkanal. 

Tenkte det samme, det var sykt kleint 😅 Håper hun får en reaksjon fra arbeidsgiver. Tror hun glemmer at det er en stor, offentlig kanal hun legger ut på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (På 11.1.2021 den 9.48):

Syns ikke gårdagens snapper var særlig smart som snakket stygt om arbeidsgiver på åpen snapkanal. 

Tenkte det samme, ble veldig satt ut 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Minipilla skrev (På 11.1.2021 den 9.48):

Syns ikke gårdagens snapper var særlig smart som snakket stygt om arbeidsgiver på åpen snapkanal. 

Den var ille ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Løvemammaene skal no starte nettbutikk?? 

Trur dei virkelig at folk vil gå med Løvemamma-merch? Haha, jojo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

abderitt skrev (17 minutter siden):

Løvemammaene skal no starte nettbutikk?? 

Trur dei virkelig at folk vil gå med Løvemamma-merch? Haha, jojo..

Mulig «løveforeldre» som følger snappen  vil? 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

abderitt skrev (6 timer siden):

Løvemammaene skal no starte nettbutikk?? 

Trur dei virkelig at folk vil gå med Løvemamma-merch? Haha, jojo..

Hvorfor ler du av det? Ja, det er nok flere sol ønsker det når de ser hva de klarer å få gjennom

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hva er greien med hun som snapper i dag? Så bastant ang feks autisme og kritiserer andre foreldre på snappen. rart hennes story fikk stå! De har jo ofte avbrutt andre snappere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...