Gå til innhold

Løvemammaene på Snapchat


Minipilla

Anbefalte innlegg

Er ikke alle 3 barna til dagens snapper alvorlig lungesyke? Har jo vært veldig mye fokus på det... 

Men alle de er på skolen likevel 😳

 

er det ikke nettopp de som anbefales å holde hjemme da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Peppsi skrev:

Er ikke alle 3 barna til dagens snapper alvorlig lungesyke? Har jo vært veldig mye fokus på det... 

Men alle de er på skolen likevel 😳

 

er det ikke nettopp de som anbefales å holde hjemme da? 

Her har de tett samarbeid med leger, hun skrev om det...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2020 den 22.14, Justsaying skrev:

Jeg er veldig glad for muligheten til å få innblikk i ulike diagnoser man ellers ikke hadde hørt om, lære seg å kjenne litt ekstra på hvor heldige man er som har friske barn og ikke minst - muligheten til å se disse tapre barna og voksne gjøre en formidabel jobb. De som syns det er å krenke noen burde isolere seg helt fra tv, radio og annen form for media og heller finne en stein å glo på.

Å utlevere privatliv opp i mente med info om alskens diagnoser, sykdommer og forstyrrelser osv slik mange gjør til offentligheten synes jeg er ufint og nedverdigende overfor barnet. Barnet skal vokse opp og bli en verdig borger en dag. Foreldre og foresatte skal verne og beskytte sine barn ikke utlevere, dele eller underholde andre.. Din beskrivelse av å høre og se disse historiene og barna gir meg litt vibber om sirkus og apekatt i bur.. Taushetsplikt for foreldre og foresatte overfor barn bør også inføres. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor følger dere disse familiene på Snapchat, dere som bare rakker ned på de. Selv følger jeg de av og til og ser på de med voldsom respekt. Folk har da i alle tider gitt andre innblikk i livet sitt gjennom f.eks ukeblader, bøker o.l. Å dele en tøff hverdag kan føles bra. Mange av de er jo i samme situasjon. Selv blir jeg kjemperørt av å se hvordan disse familiene står på og engster meg nesten for barna deres selv uten å kjenne de. For meg virker det som at de som sliter mest er de familiene som ikke deler noen, og holder alt innen familien. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
6 timer siden, Joni123 skrev:

Hvorfor følger dere disse familiene på Snapchat, dere som bare rakker ned på de. Selv følger jeg de av og til og ser på de med voldsom respekt. Folk har da i alle tider gitt andre innblikk i livet sitt gjennom f.eks ukeblader, bøker o.l. Å dele en tøff hverdag kan føles bra. Mange av de er jo i samme situasjon. Selv blir jeg kjemperørt av å se hvordan disse familiene står på og engster meg nesten for barna deres selv uten å kjenne de. For meg virker det som at de som sliter mest er de familiene som ikke deler noen, og holder alt innen familien. 

Jeg har aldri rakket ned på enkelt familier i denne snappen. Jeg reagerer på den generelle utleveringen av barna, det er jeg ikke enig i. Fordi jeg selv aldri hadde villet at hele Norge så meg på den måten. 
 

Ellers er det enkelte der hvor jeg har blitt nesten litt glad i de og jeg liker å følge med på hvordan det går med de og liker å se de små... og sender ofte støttende meldinger til de jeg liker å følge med på... 

Man kan skille sak og person... selv om jeg er uenig i eksponeringen så vil jeg jo gjerne følge med på hvordan det går med de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...