Gå til innhold

Så levde de lykkelig alle sine dager...


Lillemilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 16 mai var kompis-kjæreste-sydamen på vennefeiring hos oss, og jeg fortalte at jeg hadde funnet kjole. Hun fikk se bilde av den og synes absolutt jeg skulle gå for den! :D

Jeg nevnte at det hadde vært fint med brudepikekjoler som passer i stil med kjolen, og hun tilbød seg å sy kjoler til alle jentene! :hoppe::danse::hoppe:

Hun vil sy prøvekjoler i bomull i løpet av høsten og vil begynne på de virkelige kjolene til jul. Hun spurte om jeg visste hvordan de skulle være, men siden jeg ikke hadde tenkt på det foreslo hun å tegne kjoler til de. Jeg sender henne bilde av kjolen min til inspirasjon.

Dette var gode nyheter!! :D

Det blir en kjole til lillepusen som vil være 2 år, to kjoler til jentene på 10 år og evt en kjole til halvsøsteren til J på 13-14 år. Vi er litt usikker på om hun skal være brudepike da hun sliter med ADHD og foreldrene hennes er litt bekymret for hvordan hun vil takle det. Skulle gjerne funnet en betydningsfull oppgave til henne så hun slipper å være så veldig i "rampelyset", da hun muligens blir stresset av det. Kom gjerne med tips til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og kikker litt etter frisyrer til bryllupet, og siden jeg har fått den ære å være forlover for en venninne kikker jeg litt etter frisyrer i den forbindelse også.

Tenker jeg skal se an hvor pyntet hun har tenkt å være før jeg bestemmer meg for en frisyre. Vil jo gjerne ha litt enklere frisyre enn henne den dagen. :D

Jeg falt litt for denne frisyren. Den vil passe til kjolen min, eller kanskje den kan brukes til forloverfrisyre?!

Kikker litt videre og oppdaterer hvis jeg finner flere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo Heidis frisyre det...eller ikke Heidi sin sånn da, men hun skal jo ha den... Nydelig, og absolutt en brud verdig!!! :-) Nydelig!!! Tror det hadde vært flott til kjolen også, men noe oppsatt, men allikevel litt lett og ledig! :wink:

Skal du være enkelt, men klassisk kledd som forlover, hadde frisyren vært flott til det også altså...ligner litt på frisyren forloveren til min svigerinne hadde. Men hun var veeeldig staset opp ellers også, og da ble det litt mye! Men meg om dét!

Også den kjolen din da... Får et sånn "åhhh, gosj-sug" i magen hver gang jeg ser den! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo Heidis frisyre det...eller ikke Heidi sin sånn da, men hun skal jo ha den... Nydelig, og absolutt en brud verdig!!! :-) Nydelig!!! Tror det hadde vært flott til kjolen også, men noe oppsatt, men allikevel litt lett og ledig! :wink:

Skal du være enkelt, men klassisk kledd som forlover, hadde frisyren vært flott til det også altså...ligner litt på frisyren forloveren til min svigerinne hadde. Men hun var veeeldig staset opp ellers også, og da ble det litt mye! Men meg om dét!

Også den kjolen din da... Får et sånn "åhhh, gosj-sug" i magen hver gang jeg ser den! :-)

Ja, den passer til en brud. Jeg tror den blir litt for oppstaset for en forlover! :Nikke:

Skal lete etter noe enklere til det bruket! ;)

Så flott at du liker kjolen min da!! :hoppe:

Jeg er totalt LOST i den! :ler:

Jeg funderer forresten på å kjøpe den i Spania når vi skal ned der i sommer.. Dersom den er mye billigere der vil jeg ta den med meg hjem selv. Men da må den koste under 6000 ellers må jeg betale toll og avgifter.

Pronovias er jo et spansk merke, og jeg har funnet ut at de selger det merket flere steder i nærheten av leiligheten vår!!! :danse:

Det er ihvertfall verdt et forsøk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Den frisyren du linka til var jo bare heilt nyyyydelig då!!!!! (har dokke leilighet i spania forresten? *misunnelig*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har leilighet i Spania (Dvs, egentlig mine foreldre da, men til fri benyttelse for oss!) ;)

Idag har jeg skrevet tekst og funnet bilder til hjemmesiden vi lager for gjestene våre.

Jeg har allerede en planleggingshjemmeside (som trenger sårt litt mer oppdatering etterhvert), men vil ha en egen til gjestene våre, som er laget spesielt til det formålet.

Vi kjøpte domene på familienavnet som mannen og datteren min har (og snart jeg også!!! :hoppe: ) og der kommer jeg til å legge bryllupshjemmesiden vår også.

Føler meg skikkelig flink idag, som har fikset det meste av tekst, oppsett (bare tankene enda) og bildene til hjemmesiden i pustepausene fra "mammajobben" og ikke latt det gå ut over oppmerksomheten til snuppa.

Faktisk har vi kost oss skikkelig idag, og hun har vært blidere enn på lenge! Alt i alt en bra dag! :D

Hjemmesiden til Lokalene våre er klar idag!

De har laget nye sider, og gamle-siden har vært nede lenge.

Wooohooooo!!! :danse:

Konditordamen er skikkelig engasjert om dagen, hun spurte meg igår om jeg hadde lyst til å være med henne på jobb en dag, så kunne vi leke oss med en prøvekake!! Jippi!!! Det blir sikkert kjempegøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Lillemilla

Heldige dere som kan reise til Spania på ferie når de vil, ble litt misunnelig nå, ja :sjenert:

Tuuuuuuusen tusen takk for tipset om nye hjemmesiden til Lokalet, var ikke klar over at de hadde laga ny.

Den var kjempefin :hoppe:

Nå er det snart bare 18 dager igjen til vi skal gifte oss der :hjerter:

(jada jada, nedtelling på høgt plan her i gården) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tommelsmil:

Skal se om det passer når det nærmer seg, Veslo! :D

Nå er jeg tilbake fra Kristiansandtur med lillesnuppa, og vi har vært i dyreparken, blitt fanget i arresten i Kardemomme by, kikket innom til Skomaker Andersen og grøsset over piratene i Kjuttaviga.

Vi reiste sammen med en venninne og jenta hennes som er like gammel som datteren min, og de koste seg kjempemye sammen.

Vi har fått et lite tilbakeslag på bryllupsplanleggingsfronten..

Det kan nemlig vise seg å koste mer enn det smaker å feire bryllupet på den måten vi har planlagt, men nå skal vi se på tingene sammen og diskutere litt hva vi gjør videre.

Oppdatering følger! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veslo: Hei! Undersøkelsen gikk så som så.. Pga noen små komplikasjoner underveis ble det ikke helt fullført, så alle svarene blir ikke klare enda. Nå er det avventing av prøvesvar, så får jeg prate med legen om hva som skjer videre.

Thanks very much for caring! :blomst_opp: :klem:

Når det gjelder bryllupsplanlegging, så har jeg begynt så smått igjen. Vi har en dialog gående med min onkel hvis firma nettopp har bygget nye selskapslokaler, og venter på tilbud og priser derfra.

Vi har vært å kikket på lokalene, og de er lyse og flotte med schvær terasse, så det kan bli kjempebra der også, selv om det ikke blir den "herskapelige" stemingen som det ville blitt på gjestegården i lillebygda.

Jeg blir mer og mer tent på ideen med å flytte bryllupet tilbake til Bergen. Både mulighetene til å være med å pynte og fikse i lokalene = mye lettere å planlegge, å kunne invitere flere enn vi kunne til lillebygda, nærheten til alle frisør/sminkør/fotograf/blomster..osv servicene i tillegg til mulightene til å benytte kjente til en del, og ikke minst den store forskjellen dette vil utgjøre på budsjettet vårt er noe som frister oss veldig!

Eneste vi egentlig går glipp av da (men som er et megastort pluss til lillebygda) er sjarmen der, den nydelige kirken og området, ha alle på samme stedet, den flotte naturen.. Det var forresten mange pluss i boken, men det koker vel ned til både prisen og at lokalfolkene plutselig begynte å kreve høyere priser enn vi var blitt forespeilet. Vi har fremdeles reserveringen der, men jobber nå aktivt med Bergen-alternativet da det ser ut til å bli en mer gunstig løsning.

Jeg har nettopp sendt avgårde en jobbsøknad på en stilling som er under planlegging, etter tips fra et familiemedlem, så jeg håper den blir godt mottatt! Spennende tider! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...