Gå til innhold

Så levde de lykkelig alle sine dager...


Lillemilla

Anbefalte innlegg

Velkommen til min bryllupsplanlegger!

Her vil jeg samle mine tanker, ideer, planer og frustrasjoner i planleggingen frem til den store dagen 3. juni 2006!

Har dere råd, tips eller tanker å komme med må dere bare henge dere på!!

"Gud har innstiftet ekteskapet, til glede og hjelp for oss mennesker, for at vi skal støtte hverandre og nå fram til stadig dypere samhørighet i gode og onde dager.

Å leve sammen som mann og hustru er å leve i tillit og kjærlighet, ha omsorg for hverandre og for hjemmet og trofast stå ved hverandres side livet ut."

– fra vielsesteksten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppsummering:

Vi drømte i utgangspunktet om et vinterbryllup i desember, men kom frem til at å stole på snø i Bergen på dagen ville være i samme gate som å tro på julenissen, så... planene ble skrinlagt!

Vi hadde mye diskusjon frem og tilbake vedrørende datovalg.. Jeg ville gjerne ha den riktige datoen, ukedagen og måneden etter å ha funnet et nettside på internett som fortalte betydningen av de forskjellige dager, måneder og tall, og gikk så mye opp i dette at bryllupsplanleggingen ble et mareritt. Det hele bunner i at jeg er fryktelig perfeksjonist (jeg er mye bedre nå, etter å ha jobbet en hel masse med det) og hadde angst for å velge feil.

Nå har vi derimot valgt en helt vanlig dato, i en helt vanlig måned og på en helt vanlig lørdag og jeg koser meg virkelig med planleggingen igjen!

Så, da er spøkelsene ute av skapet og jeg kan fortsette med oppdateringen! ;)

Vi er bergensere begge to, så etter tradisjonen kan vel bryllupet feires her, men den siste tiden fikk vi ideen at vi kunne samle hele familien + venner i den lille bygden slekten min stammer fra på morssiden og ryktene vil ha det til at en del av slekten på farssiden også har røtter i nærheten der. Tilbud er innhentet på festlokale, men middagslokalet og kirken har jeg enda ikke kommet i kontakt med pga feriestengte kontorer. Tripper og venter på at kontorene skal åpne igjen så jeg kan få vite om vi får gifte oss i kirken der 3. juni og ha middagen på dette spesielle stedet samme dag. (Vil ikke røpe akkurat hvor det er før ting er i boks i tilfelle familie eller venner snikleser her inne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!!

:vinke:

Velkommen hit til oss...gratulerer så masse med dagbok og ikke minst, gratulerer med forestående bryllup!

:velkommen:

Minner meg litt om meg selv du, på desperat leting etter den perfekte dato... :roll: For meg var det 14. august ifjor, men så langt kom vi aldri! Nå blir det derimot bryllup for vår del den 20. august, og den er som du skriver en helt vanlig dato, en helt vanlig måned, en helt vanlig lørdag...for alle andre enn oss da selvsagt, det blir jo til slutt vår fantastiske dag uansett tid og sted, i bunn og grunn! :wink:

Ikke sant!?? Akkurat det samme blir det jo for dere, 3. juni!!!

Ønsker deg masse lykke til med planlegging, og gleder meg til å følge med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudekjole:

Følgende salonger er besøkt:

Atelier V

Belle Amie

Cleopatra

Atelier V: Servicen var bra. Kjoleutvalget sørgelig dårlig.. Vi fant 1 kjole som passet og trodde det var Kjolen, men etter prøvinger i andre salonger var den kjolen uaktuell!

Belle Amie: En god del kjoler ble prøvd. Jeg hadde med en liste over Maggie Sottero kjoler jeg hadde sett på nettet og likte der, men fant fort ut at de som virket fin på nett ikke var fin irl... Blant de kjolene jeg hadde klikket fort forbi fant vi en kjole som var den nydeligste kjolen jeg har sett!! Fantastisk flott kjole, men dessverre tror jeg den er FOR fin... FOR spesiell.. jeg er redd den tar bort oppmerksomheten fra meg, og jeg vil gjerne være Lillemilla med fin kjole på, ikke Fin kjole med Lillemilla i.

Kjolen skal fremheve meg, og det tror jeg dessverre ikke denne gjør. Men jeg skal prøve den en gang til for å se om jeg mener det samme da. Kjolen jeg snakker om er denne http://www.maggiesottero.com/catalog/image.../big/Deanne.jpg men absolutt ikke i disse fargene.

Jeg synes ærlig talt ikke kjolen er fin i det hele tatt på det bildet... Den jeg har sett på har fargene "Diamond white/Oyster" og da er kjolen hvit mens mønsteret er i en lys champagnelignende farge, og mønsteret stikker seg ikke ut som på bildet her. Man ser heller ikke pynten på dette bildet, så det yter ikke kjolen rettferdighet!

Cleopatra: Servicen var bra av den ene damen der, hun vi hadde andre gangen var omtrent ikke tilstedeværende så jeg fikk ikke så godt inntrykk da. Første gang vi var her var rett etter Atelier V. Vi fant da en kjole som vi synes var kjempeflott! Andre gang vi kom hit var etter å ha vært på Belle Amie og ingen av oss (det er meg, min søster og en venninne som skal gifte seg i april'06 jeg snakker om) likte den kjolen denne gangen. Utrolig rart!! Jeg kunne ikke forstå hvorfor jeg i det hele tatt hadde trodd den var så fin....

Denne gangen fant vi en nydelig kjole, som hadde de rette egenskapene. Den fremhevet meg! :)

Kjolen er klassisk og hvit, prinsesseform og fremhever en slank figur. Selv om alle var enig i at kjolen på Belle Amie var finere i seg selv og mer spesiell, så likte vi denne bedre på meg.

Så var det å velge da... Jeg lå hele natten og tenkte på om jeg skulle ha den spesielle kjolen eller den klassiske kjolen. Min søster og venninne var enige om den klassiske, men jeg bare falt så pladask for den andre og...

I skrivende stund heller jeg mest mot den klassiske, men har nå begynt å kikke på nett etter flere kjoler.

Har lyst til å ta en tur til på Belle Amie og prøve Maggie Sottero kjoler, og hvis jeg liker noen av de kjolene og finner en replika fra USA så kjøper jeg der.

Hvis ikke blir det Cleopatra-kjolen. :nikker:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TeddyToria: Så koselig at du er på besøk! :D

Ja, den datoen blir spesiell for oss som gifter oss, så da er det jo riktig dato!!

Nå fant jeg forresten ut at 3. juni 2006 er Pinseaften! Det var jeg ikke klar over! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har funnet brudebuketten!!! :D

Jeg har vært på leting etter en enkel, ikke for dillete bukett i fargene vi skal ha i bryllupet (Det blir mest hvitt med innslag av dyp roserød og evt litt sølv/lys grå til invitasjonsskrift og sånn) og her fant jeg en som oppfylte kriteriene! Jeg falt helt for denne:

http://www.bernzonsblommor.nu/images/shop/673b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fiiine kjolen!

Den er veldig lekker i snittet altså...men jeg ville heller ikke hatt den i akkurat de fargene på bildet - men som Kverula her skriver...meg om det! :wink:

Nydelig bukett også da, bare så det er sagt! Selv har jeg aldri vurdert røde roser, eller roser i det hele tatt i min bukett...inntill jeg så buketten til ei som giftet seg i februar. Din ligner litt, men er enklere...og, jeg har sansen for det enkle - så GO FOR IT hvis den passer til kjolen og alt det andre og forblir en drømmebukett for deg! :-)

Blir spennende å se hva du ender opp med som kjole da! Du har jo enda god tid, og det kommer jo hele tiden noe nytt... Vanskelig å velge altså! Kunne vel giftet meg ørten ganger i ulike kjoler - om enn med samme mann! :ler: Nå har jeg til og med begynt å tvile på mitt endelige valg - igjen...så en kan jo bli tussete av mindre! :roll: Ekke bare bare å skulle stå brud heller nei! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

... jeg vil gjerne være Lillemilla med fin kjole på, ikke Fin kjole med Lillemilla i.

Utruleg godt sagt! Den kjolen du linka til var forresten heilt nydeleg!!!

Gratulerer med bryllups-dagbok!!! Kjekt med fleire 2006-brurer her inne, du er i godt lag! Hehe... Og utruleg artig at du er frå Bergen, eg er frå Odda, men studerer i Bergen! ;)

Fortell litt om dokke sjølv då! Kor gamle er dokke, kor lenge har de vore i lag, osv? Kjempe-nysgjerrig eg! Her kjem eg nok til å følge mykje med!

Brudebuketten din var kjempe-fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i Odda en gang jeg! :sjarmor:

Skulle besøke en tidligere kjæreste som gikk på idrettslinjen et år.

Ja, jeg kan godt fortelle litt om oss:

Vi er 22 år gamle, mannen er 2 mnd eldre enn meg og skikkelig stolt over det! *ler*

Mannen skal jo være eldst må vite...

Vi har snart vært sammen i *telle* 7 år! :hakeslepp:

Vi traff hverandre som 15åringer første året på gymnaset og har hatt en utrolig fin tid sammen han og jeg. Uendelig mange flotte minner og jeg har sett han gå fra gutt til mann i løpet av disse årene. Priceless!

Vi fikk en nydelig datter ifjor som fylte 1 år i midten av mars, og stortrives som foreldre!

Jeg har jobbet som adm. sekretær og tok økonomi, regnskap og lønn under permisjonen for å øke kompetansen litt. Skal innrømme at det var ganske tøft å studere mens jeg hadde fulltidsansvar for et lite spedbarn.. Men det gikk bra til slutt og jeg kom ut med toppkarakterer! Skikkelig boost for selvtilliten!! :D

Mannen er egentlig datamann, men for tiden jobber han som selger for brunevarer, data og tele.

Han har lurt meg godt det siste halvåret/året.. vi har pratet litt om bryllup og ting og tang opp gjennom årene, men hele tiden har han sagt at han ikke føler seg helt klar for det enda. Jeg hadde avfunnet meg med at det kom en eller annen gang langt inn i fremtiden, men plutselig så overrasket han meg stort! Jeg skal skrive inn forlovelseshistorien min i neste post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 desember 2004

På selveste lillejulaften, midt i mellom bursdagen min og julaften (som også er vår offisielle "Bli kjærester-dag" fra '98, selv om vi allerede hadde vært sammen en stund) endret vi status fra "Samboer" til "Forlovet"!

Overraskelsen var enorm fra min side!

Etter en del hinting de siste årene og med en kjæreste som utad mente han ikke var helt klar for å smis i hymnens lenker, hadde jeg avfunnet meg med at dette var noe som lå langt frem i tid!

Vi hadde overnattingsbesøk av min lillesøster V fra dagen før og jeg prøvde å overtale henne til å bli til morgenen på Julaften. V insisterte (heldigvis) på å reise hjem på ettermiddagen, selv om jeg prøvde alle overtalelseskunster for å slippe å bytte en varm sofapute med det kalde bilsetet. J (mannen) virket dessuten lite lysten på en overnatting til, selv om hun pleier å underholde datteren på morgenen så vi får en ekstra time på puten.

Alone, at last...

J visste at i et sådan øyeblikk ville jeg sette pris på å være nydusjet og opplagt, og som den omtenksomme gentleman han er foreslo han at jeg skulle ta en varm dusj mens han laget middag.

"En dusj? Nei, det er det SISTE jeg gidder å gjøre i dag, jeg vil bare slappe av.."

Jeg burde jo skjønt at hvis han foreslår at jeg skal dusje, så dusjer jeg. Punktum!

Ingen varm og god dusj på meg..

Etter en deilig middag spurte J om jeg ville ha den kombinerte bursdags- og julepresangen min nå?

Tja, vil jeg det?

Jeg kom frem til at jeg ville vente litt med den, men hvorfor ikke la den ligge under juletreet?

Løsningsorientert som jeg er foreslo jeg at den kanskje hadde et innhold kommende svigerforeldre ville sette pris på ble åpnet i tosomhet?

Sparte nok J for en mulig røpende forklaring der ja...

Siden jeg var i avslapningsmodus denne dagen, så fremhevet jeg et ønske om Irish Coffee i sofakroken etter middagen.

I ettertid fikk jeg vite at en allerede nervøs J ble enda mer nervøs etter hvert som jeg trakk ut tiden...

Irish Coffee ble det, med krem og sjokoladestrø på toppen, i en ren og pen leilighet og med en nydelig sovende engel på barnerommet..

Det var begynt å bli kveldsmørkt ute, og luften var kald og klar..

Skikkelig vinterluft, men ennå snøfritt ute..

Ok, jeg vil ha presangen nå... :-)

Der ante jeg fred og ingen fare før J plutselig setter i gang med å legge ut om hvor høyt han elsker meg, at jeg kanskje hadde sett for meg dette på en mer romantisk måte... osv (ingen av oss klarer merkelig nok å huske nøyaktig hva han sa!) ;)

Jeg fikk et av de øyeblikkene da man blir så overrasket og sjokkert at hjernen vet hva som skal skje, men ikke pokker om du klarer å holde følge!

Det datt bare ut en masse "HERREGUD, næh? hjelp! Er du sprø? HERREGUD!!!" fra meg som alltid har flirt av de tåpelige amerikanske damene som alltid bryter ut i 100 "OH, MY GOD"-er før de endelig får fingeren ut og roper JA!

Akkurat mens det sakte men sikkert går opp for meg hva det er han spør om registrerer jeg at snøen begynner å lave ned utenfor..

Nydelig hvit snø som legger seg som et uendelig hvitt teppe over hele landskapet.

JA, smiler jeg til min kjære som fremdeles sitter på kne med ringen hånden og et spørrende uttrykk i ansiktet.

JA, SELVFØLGELIG!!!!!

Tid for å sette ringen på fingeren, og først da kommer vi på at ingen av oss vet om det er høyre eller venstre ringfinger som er den "riktige". Det ble latter og smil før jeg kom på at man kan velge.. I Norge er det mest vanlig å ha den på høyre hånd, men mange steder i utlandet har man den på venstre.. Høyre hånd, fordi det er den man holder troskapsløftet med, og venstre hånd for det er der kjærlighetsvenen går... Den er nærmest hjertet!

Og som den uhelbredelige romantikeren jeg er, så ble det selvsagt venstre!

Ringen jeg fikk har vi faktisk sett på sammen for flere år siden... det har vært spennende å se på ringer helt siden vi ble sammen, og nærmest på spøk tok vi mål til disse ringene en gang vi var innom for å kikke.

J har visst tatt vare på målene helt siden den gang, og de passer jammen helt perfekt! Nydelige ringer i gull og hvitt gull, og min har en liten diamant på midten...

Resten av kvelden kikket vi på stjernene, pustet inn kjølig vinterluft og pyntet vårt aller første juletre!

En uendelig romantisk og fantastisk dag jeg aldri vil glemme!

Jeg elsker deg, J!

-C-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har funnet brudebuketten!!! :D

Jeg har vært på leting etter en enkel, ikke for dillete bukett i fargene vi skal ha i bryllupet (Det blir mest hvitt med innslag av dyp roserød og evt litt sølv/lys grå til invitasjonsskrift og sånn) og her fant jeg en som oppfylte kriteriene! Jeg falt helt for denne:

http://www.bernzonsblommor.nu/view_image.a...ormat%20gr%F6nt

Nydelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med både forlovelse og dagbok og velkommen i gjengen!

Fikk helt tårer i øyet av å lese om frieriet, både fordi det var veldig romantisk og fordi du skriver så godt!

Gøy med flere 2006 bruder! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maki: Takk! :D Koselig du stakk innom!

tomias: Takk! Ja, skjønner ikke hvorfor mannen var redd det ikke var romantisk nok, det var helt perfekt! :D

Toastmaster: Vi har muligens funnet Toastmaster.. Tenker å spørre J's onkel som er en utrolig artig fyr. Han er vant med store forsamlinger og både synger og spiller flere instrumenter. Tror han blir en bra toastmaster ja!

Brudepiker/svenner: Datteren vår som vil være litt over 2 år når vi gifter oss skal være brudepike. I tillegg skal min lille attpåklattsøster på 10, J's søster på samme alder(!), og J's lillebror på 12 være brudepiker/brudesvenn. Tenker det blir superskjønt med datteren vår som holder en tante i hver hånd, og disse jentene er samme alder og høyde. Bak de kommer brudesvennen med ringene våre (tenker kanskje å ha en ringpute) og han blir nok kjempestolt over en så stor oppgave! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Principessa

:hjerter: Hei Lillemilla!

Så utrolig koselig med enda en brud! Gratulerer så mye med forlovelse og forestående bryllup!

Som Tomias sa så skriver du utrolig godt (det må du ha hørt før)...fikk englehud her jeg satt og leste om frieriet til J. Deres liv høres så koselig ut! Og med kjærlighetsbarnet som liten brudepike, kommer det til å bli kjempe fint! Gleder meg til å få se bilder! (Ja, for her på KG viser man bilder!! :ler: )

Kjolen du viste frem var veldig veldig vakker! Og kan tenke meg at den er enda finere i virkeligheten, og med de fargene du beskrev!

Deilig å ha funnet toastmaster også. Men hva med forlovere?

Velkommen hit i hvert fall! Gleder meg til å bli bedre kjent med deg!

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Invitasjoner:

Vi ønsker invitasjoner uten for mye dill (er litt antidill ja.. :oops: ) og tenker vi vil ha noe i hvitt/lys grå/sølv.

Vi har fått tilsendt en prøve på disse: http://www.bryllupsbutikken.no/bryllup/bil...ilder/grace.jpg og jeg var positivt overrasket over hvor fin de var på virkelig. Papiret er et sånt stivt, nesten transparent papir som jeg ikke har sett før, og de falt vi litt for.

Men igår fikk jeg se invitasjonene som naboens svoger/svigerinne har laget til bryllupet sitt og de var så flotte!!

Merkelig nok hadde de også brukt de samme fargene vi ønsker, skrifttypen vi har sett på og semitransparent papir på en del av invitasjonen. Jeg tror vi skal lage invitasjonene selv istedenfor å få de ferdiglaget og trykket! Aner bare ikke hvordan man lager sånt, men naboen har lovet å være med på bryllupsverkstedet vi skal ha etterhvert og hun vet hvordan de er laget!

Vi skal ikke ha like, men noe i samme gaten! JIPPI!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grace er jo flotte de, men godt å høre at de var enda finere irl... Det er ofte sånn har jeg inntrykk av, ikke minst når det gjelder kjoler!

Så koselig at lille jenta deres skal være brudepike da! :-) Det må bli ekstra sterkt for mannen når han ser henne komme opp, og du følge etter...:hjerter: *sukk*

Romantisk frieri da - synes alltid slikt er så koselig å lese, så takk for at du delte det med oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Izaria: En god :klem: til deg for et koselig innlegg i dagboken min!

Ja, vi har våre oppturer og nedturer som alle andre, men jeg synes vi har vært utrolig heldige som har funnet hverandre.

Etter snart 7 år sammen er jeg om mulig enda mer forelsket enn i begynnelsen! Vi har oppdaget hverdagskjærligheten! :klem2: :kline::hjerter:

TeddyToria: :klem: Ja, tenker nok at selv J vil måtte tørke en liten tåre i øyekroken når lillejenta kommer trippende! Kanskje han blir nesten like glad over å se meg! :)

Forlovere ja...

Hadde egentlig ikke tenkt å skrive noe om det enda, i tilfelle jeg har sniklesere her inne! ;)

Men pytt pytt, jeg kan jo nevne tankene mine, så får de heller ødelegge overraskelsen for seg selv hvis de leser her:

ADVARSEL!! NEDENFORSTÅENDE LESES PÅ EGET ANSVAR! :ler:

Jeg lurer på om vi skal hoppe på den nye trenden med 2 forlovere hver. Jeg har nemlig tenkt og tenkt på hvem jeg vil velge til forlover og det jeg har kommet frem til er at den/de som står meg aller nærmest er faktisk mine søstre! Vi er 4 jenter hos oss, og jeg er den eldste. Yngstedamen får være brudepike for oss, så hun kommer nok til å være strålende fornøyd med det.

Nest yngste fyller 18 år neste år, og hun har siden J og jeg traff hverandre (faktisk siden jeg var sammen med gamlekjæresten som 14 åring) uttrykt et stort ønske om å få lov til å være brudepike i bryllupet mitt. Søstrene mine har aldri vært i bryllup før heller, så det er sikkert en opplevelse i seg selv. Etterhvert som hun ble eldre og det ikke så ut til å bli noe snarlig bryllup for vår del så ble hun mer og mer bekymret over at hun skulle være for gammel til å være brudepike. Jeg ble helt rørt jeg...

Så er det nest eldste på 20 år. Vi har hatt et turbulent søskenforhold og har en lang historie sammen. Helt til jeg flyttet hjemmefra som 17/18 åring var ting veldig anspent mellom oss, men etter en tid fra hverandre begynte vi plutselig å prate sammen. Og det kom frem så mye på godt og vondt at vi faktisk begynte å forstå hverandre og hvorfor vi hadde fått dette anspente forholdet. Nå er vi kjempegode venner og støtter hverandre i tykt og tynt.

Så... Sistnevnte søster vil være mitt naturlige valg til forlover. Jeg er ikke i tvil om at jeg vil ha henne, og hun var også gudmor for datteren vår da hun ble døpt.

Lillesøster på snart 18 betyr også veldig mye for meg. Jeg har tenkt og tenkt på hvordan jeg skal gjøre dette, og lurer på om hun føler seg for gammel til å være brudepike nå når hun er 18 etterhvert.

Jeg tror jeg vil spørre henne om hva hun ønsker, og si til henne at dersom hun fremdeles vil være brudepiken min så er plassen hennes åpen, hvis ikke så vil jeg se på det som en ære hvis hun sammen med min andre søster vil være forloveren min! :klem2:

Når det gjelder mannens forlover/forlovere så er han fremdeles i tenkeboksen. Dersom han også vil ha to så blir hans bror på snart 17 en av de. Han kan dessverre ikke være hovedforlover siden han ikke fyller 18 året vi gifter oss, så J velger nok mest sannsynlig en god venn i tillegg eller bare vennen dersom han vil ha en forlover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

gode begrunnelser det der Lillemilla..

Vi er nesten like gamle vi, jeg er 23 og har vært sammen med elsklingen i snart 5 år. Ingen barn, men har store planer (hvis vi er så heldige og kan få barn da!). Hverdagskjærligheten er veldig viktig den! Lenge leve! :ler:

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Utruuuuuleg romantisk frieri!!! ;) *drømme*

Eg blir gjerne med på invitasjons-lagings-verkstad, forresten!! Hehe.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Izaria: Ja, det er vel ingenting som skulle tilsi at dere ikke kan få barn! Det kommer når man minst venter det! :P

Veslo: Hehe, ja du er vel ikke så langt unna! ;)

Åh.. det er deilig med påsken, men jeg har så lyst til å ringe kirke og lokaler!!! *venteventevente* :roll:

Idag er det ikke så mye nytt på bryllupsfronten, jeg har konsentrert meg mest om forberedelser til 1 års bursdagsbesøket vi skal ha imorgen!

Holder på å lage klovne-marsipankake m/fyll av vaniljekrem/krem/blåbær. Håper inderlig det blir godt, ideen til fyllet datt inn i hodet mitt da jeg oppdaget at jeg hadde gått ut fra butikken uten å kjøpe noe til å fylle kaken med.... Blåbær hadde vi nemlig i frysen, og jeg kan jo fylle den andre med hjemmelaget bringebærsyltetøy hvis det blir helt merkelig med blåbærene.

Jeg lager forresten 2 kaker, en 15 cm diameter og en 20 cm diameter og begge er klovner, men litt forskjellige. Tror de blir kanontøffe!

Det er første gang jeg har prøvd meg på noe mer avansert kakebaking enn vanlige sjokoladekaker og krydderkaker, så jeg er kjempespent på resultatet. :sjenert:

Åh.. nå fikk jeg sommerfugler i magen, tenk om det blir helt forferdelig!

J skal bake småboller imorgen, han er så flink til å få de helt perfekte! Nå har vi i tillegg ovn med spesialprogram for å beholde fuktigheten i bollene, så de blir temmelig saftige og gode da ja!! :sikle:

Vi har vært på butikken og kjøpt 1 års lys som spiller musikk. Tenkte på å ha stjerneskudd/fyrverkeri-lignende pynt på kaken, men tror det blir litt mye for en 1 åring, da faller sikkert musikklyset bedre i smak. J var på spesialbutikk og fant noen kjempefine store ballonger som lillejenta kan "bade" i. Husker hvor de koste seg med ballongene da naboens gutt på samme alder feiret dagen sin. Synes det er litt skjønt av J å engasjere seg i forberedelsene til dagen hennes, jeg tror en del pappaer liker å overlate det meste til fruen. :hjerter:

Gleder meg til imorgen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...