Gå til innhold

Så levde de lykkelig alle sine dager...


Lillemilla

Anbefalte innlegg

Tid er det du skal prøve kjolen din igjen da?

Når dere skal inne i sept/oktober, eller før??? Jeg hadde ikke klart å vente så lenge... :oops: Synes det er lenge til 5. august jeg, når jeg skal hente kjolen min! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så lenge siden eg var i Oslo nei, men vi jobbet vel med forskjellige ting, så sikkert ikke det samme... men har nok vært på div. møter og arrangementer samtidig... Jeg vet ikke hvem han er heller tror jeg..

Jeg kjøpte også kjole som var utstilling, men den såg helt fin ut den.. tror ikke den var prøvd så mye..

Blir spennende å høre hvordan det går på prøvingen da.. selv om det er en stund til, så går nok tiden fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg stresser egentlig ikke med kjoleprøvingen.

Dvs, jeg har FANTASTISK, UTROLIG, VANVITTIG lyst til å prøve den NÅ, men jeg venter til september tror jeg. Da er det liksom tid for å kjøpe både brudekjolen og antrekk til mannen. :D

Vi skal jo reise til leiligheten i Spania nesten hele august, så tiden går sikkert fort! Sist jeg prøvde den var jo maaaange måneder siden, og jeg synes egentlig ikke det er så lenge siden. ;)

Har imidlertid ikke falt for fristelsen for å prøve andre kjoler, da jeg sikkert bare får mer bekymringer enn gode opplevelser dersom jeg finner en som KANSKJE funker.

Alle kjolene jeg har prøvd som jeg har likt har jeg måttet se på leeeenge, prøve de 2-3 ganger (ikke samme dagen altså) og tenke lenge på.

Med denne kjolen så tok jeg den på, så meg i speilet og falt pladask samme sekund. Når personalet kom løpende med tiara/diadem og slør som passet perfekt til, og en "prøve-bukett" med hvite blomster i, DA var jeg helt LOST altså... :hjerter2: :hjerte: :hjerter2:

Det eneste jeg er litt småbekymret for er at jeg ikke har sett den bak, og vi fikk ikke lov å ta bilder av den.

Den ene kjolen jeg likte supergodt når jeg prøvde den så ikke like fin ut da jeg så bildene senere....

Men jeg har jo sett formen på den bak på bilder, og hadde med meg Kali- som ikke var et sekund i tvil, så da regner jeg med at det går bra! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Spennande med kjole altså!!! Sydama mi skal kjøpe stoff neste helg, og så skal ho begynne på kjolen min. Eg gleeeeeeeeedar meg sånn!!! Hihi... Blir spennande!!! ;) Håpar du finn den perfekte kjolen til ein overkommeleg pris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Jeg var på besøk hos farfar og farmor idag.

Farfar fikk beskjed om at han har kreft, og det var jeg som oppdaget det. Følte jeg måtte ta en tur ut og oppmuntre han litt, så jeg kjøpte med meg 3 langstilkede, nydelige, aprikosfargede roser og en eske med moccabønner som han elsker over alt i verden!

Farfar ble så rørt at han måtte ut å "hente seg inn litt", og han er ikke den som viser følelser til vanlig. Sterkt, synes jeg..

Lillejenta var blid som en sol og fikk frem en masse smil og latter fra oldeforeldrene, så det var et veldig koselig besøk.

Ellers har det ikke vært så mye bryllupsplanlegging idag! :-) Tar det igjen til helgen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk!

Oppmerksomhet kvelden før bryllupet.

Overraskelsespakke som åpnes på 1. bryllupsdag!

Igår hadde vi en liten vennefest-light og spiste fantastisk god mat!!! Jeg får helt vann i munnen bare med tanken..

Vi hadde blant annet grillet, supermørt, ferskt hjortekjøtt, marinerte fileter av forskjellig type kjøtt, bakte poteter med n fantastisk god hjemmelaget rømme- og urte"saus", stekte pærer, potetsalat, sopp og løkstuing, hvitløksbaguetter, grillede sjampingjonger med ost og hvitløkssmør, en fantastisk god salat med fetaost... og, og og... Masse mer!!

Og det beste av alt er at vi hadde festen her og restene skal fortæres av oss!!!! Mmmmmmmmmm...... :wow::sikle:

Idag skal vi i bursdagen til J's lillesøster, så jeg regner med det blir ete-gilde der også! Nå må jeg bare komme meg i trening igjen, så jeg ikke blir en skikkelig slappis når vi reiser til Spania i august! ;)

Folka gikk rundt 3.30 og jeg fikk lov å sove helt til halv ett idag, en uendelig sjelden luksus når man har en ettåring som våkner mellom 5 og 6.30 HVER dag.

Herrrrrlig!! :D

En venninne som var på festen fikk lese forlovelses-historien vår igår, og hun felte jammen meg en liten tåre. Senere på kvelden kom mannen bort og la armene rundt meg og hvisket at han gleder seg uendelig mye til vi gifter oss!!!

Jeg er i godt humør idag!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: og :blomst_opp: til dere godjentene! :D

Jeg sitter og leser mailen fra en av reisebyråfolka og virkelig drømmer meg bort til sydlige breddegrader!

Vi har faktisk fått en del forslag om å kombinere rolig badeferie på Mauritius med action og opplevelser i Sør Afrika, og jeg må si jeg er sterkt fristet!!! :hoppe:

Jeg har en dialog gående med flere byråer, og det er jammen vanskelig å finne Byrået med stor B. Det er et par av de som utmerker seg mtp på hyggelig medarbeider og serviceinnstilling, men prisene og hvilke muligheter de forskjellige byråene opererer med er jo også av stor betydning. Jeg tenker at vi ber om et tilbud fra de mest aktuelle byråene på 3 forskjellige pakker - Mauritius med overnatting på 2 forskjellige hoteller, Mauritius kombinert med Sør Afrika og Mauritius kombinert med enten Dubai/Doha/Kenya evt Maldivene kombinert med Dubai/Doha.

En ting jeg synes er viktig er at vi reiser til steder som er malaria- (og andre skumle tropesykdommer) fritt og at vi dermed slipper et stort vaksinasjonsprogram.

J's onkel driver forresten et "skreddersydde reiser" byrå i England med hovedvekt på fiskeopplevelser, men jeg tenker at han sannsynligvis har ganske gode kontakter rundt om i verden (blant annet Seychellene) som kan fikse et bra opplegg til oss også. Han er faktisk i Norge akkurat nå, så jeg tenkte å høre med han om det er mulig. Hans bror er dessuten gift med en Sør Afrikansk dame med masse familie og venner i både England og Sør Afrika, så jeg kom på at kanskje disse kan hjelpe oss med en "inside" opplevelsestur i Sør Afrika?!?! Det er verdt et forsøk ihvertfall.

Og når jeg nevner J's onkel så nevnte jo han da vi var i england ifjor at broren planla å kjøpe et "Chateu" i vindistriktene i Frankrike... Hmmmmm....... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag hadde vi besøk av J's onkel og tante (rart og si det, de er bare litt eldre enn oss) fra England og det var kanonkoselig!!

Jeg fikk bekreftet at onkel-broren virkelig har kjøpt seg et fransk "Chateu", og selv om det ikke vil være helt klart til bryllupsreisen vil vi ihvertfall kunne tilbringe et par ferier der fremover! So looking forward to it!!! :hoppe:

Jeg pratet med han om tankene våre for bryllupsreisen og han bekreftet at han har kontakter i hele verden som sikkert kan hjelpe. Han lovet å gjøre sitt ytterste for å fikse akkurat den reisen vi ønsker, til akkurat hvor vi ønsker, mye billigere enn vi får gjennom reisebyrå i Norge!!!!

Gleder meg til å høre fra han igjen!!! :hoppe::danse::hoppe: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å prøve ut stop 24 og evt. aluminiumklorid i god tid før bryllupet dersom jeg skal bruke det.

Husk å kjøpe Vibratorrens! :hoho:

(det hjelper visst mot røde nupper etter barbering!)

Hmm... var det mer da?

Ja, det er 10 mnd, 3 uker og 6 dager til bryllupet!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kom 2 ganger... Ha en fin dag jenter! :D

Endret av Lillemilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh' date=' Afrika høres bare såååå spennande ut....[/quote']

Afrika ER spennende! :-)

Jeg tør gå så langt som til å si at det er helt fantastisk - alt på én gang!!!

---

:klem: til du, Lillemilla!

Ha en strålende deilig helg!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg LIKER IKKE det nye forumet.... men selvfølgelig er ikke alt perfekt helt i starten, så jeg håper det bedrer seg fort!

Mer smileyer, så mange smileyer vi vil og ellers et velfungerende forum takk! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å reise langt bort sammen med min kjære, så kan vi gifte oss uten alt styret og stresset som bryllupsfesten krever... :unsure::(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...