Gå til innhold

Så levde de lykkelig alle sine dager...


Lillemilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp! Premiene var helt konge!! :D

Og nå kom jeg på at vi får undertøy fra Netty også, da kan jeg jo kanskje finne meg undertøy til bryllupet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fantastisk nydelig burdekjole! :tommelsmil:

Meeeen, GRATULERER med seier! Så herlig mange flotte premier da! Ok, fint å ha rett før bryllupet, men gosh - det må da være herlig å få en sånn "bli ny periode" også nå, med full pakke og freshning! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Toria! Koselig å se deg her! :D

Ja' date=' fantastisk nydelig burdekjole! [/quote']

:hoho:

Ja.... er ikke sikker på at jeg bør, men vi tar sjansen likevel! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi kommet et lite hakk lenger med bryllupsplanleggingen..

Jeg satt opp en oversikt over prisene i forbindelse med mat og lokaler + overnatting så J kunne kikke på det. Vi satt oss ned sammen og regnet litt på det, og han fikk se bilder av lokalet jeg har reservert. Han falt helt for det ut i fra bildene, men vi ønsker begge å se det på virkelig før den endelige bestemmelsen tas, så da blir nok en tur til lillebygda vår i løpet av kommende helg. :D

Jeg sliter fremdeles med fotograf... :-(

Han vi ble anbefalt hadde ikke muligheter akkurat den helgen, og jeg sjekket med en fra Bergen om han ville være med og evt. hva det ville koste.

Prisen jeg fikk oppgitt var litt høy, men likevel akseptabel for å få medbragt fotograf.. MEN, han ville helst ikke dra dit på formiddag/tidlig ettermiddag da han ville gå glipp av flere bryllupsfotograferinger, så det han kunne tilby var å komme mellom 19 og 20 og ta bildene.

Dette blir helt uaktuelt for oss.. For det første så blir man gjerne litt mett og sigen etter middag og evt litt kaker og for det andre så synes jeg at når vi først drar til et så pass "spesielt" sted, med den fantastisk nydelige naturen og utsikten, så vil jeg ha dette med på noen av bryllupsbildene. For ikke å snakke om at det sikkert ikke er like lyst på den tiden.

Søren... Jeg ble så lei meg nå.. Skjønner ikke hvordan jeg skal få løst dette problemet! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotograf: Har du sjekket Brecht Foto? Har tatt bilder der og de ble kjempestilige, dessuten er han en snedig type selv han fotografen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chupa: Nei, men jeg tenkte å høre med han om bilder i en annen forbindelse.. :D

Visste ikke at han tok bryllupsbilder også.. Men han gidder kanskje ikke å reise over 2 timer for å ta bilder for oss da?!

Jeg kan sende han en mail! :)

Takker for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Står til?

Blitt skikkelig gira på å begynne å trene jeg nå... Det vil si, jeg bryr meg ikke om de helsemessige fordelene, jeg bryr meg mest om de to pølsene som henger over buksekanten.... :roll: Fullstendig overfladisk, hehe...

Klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Heia! Står til?

Blitt skikkelig gira på å begynne å trene jeg nå... Det vil si, jeg bryr meg ikke om de helsemessige fordelene, jeg bryr meg mest om de to pølsene som henger over buksekanten.... :roll: Fullstendig overfladisk, hehe...

Klem :-)

LITT overfladisk er det lov å vere... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phui... Da var 2 virkelig ekstreme dager over!!

Etter at jeg vant konkurransen har det vært ville tilstander og fullt kjør fra halv ni om morgenen og til ti om kvelden. Hudpleie, frisyre, sminke, klær, sko, negler, undertøy... etc skulle fikses, tas på og gjennomføres.

Utrolig kult, men vanvittig slitsomt samtidig. :)

Idag har jeg vært igjennom alt fra undertøyfotografering i en åpen forretning(!!) iført undertøy og høye støvletter (følte meg som en LEK-modell! :hoho: ), via utebilder i skikkelig fjortisklær (synes ihvertfall jeg siden det blant annet inkluderte miniskjørt) i iskald vind fra sjøen, til å måtte gå gjennom sentrum iført disse klærne og føle meg skikkelig teit.. :ler:

Jaja, absolutt en morsom opplevelse! Håper bare jeg ikke blir syk etter å ha fått frost i meg..

Nå sitter jeg her og stresser litt med tastingen med mine nye lange negler. :ler:

Nei, det har vært lite bryllupstanker disse dagene, men så har jeg heller ikke hatt tid til å tenke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemillamodell :D

Jeg er superduperstolt av deg! :kul:

Nå gleder jeg meg faktisk masse til å komme hjem for å få full rapport og se bilder og i det hele tatt!

Her i Sandnes har vi det kjempekoselig. Været har vært kjempebra, og Maiken har vært ute og lekt på lekeplassen masse. Huska (disset) og tråkka rundt overalt. Også sånn springfjærdumphuske. Det var moro, kan du tro!

Ellers koser hun seg MAX med kjæresten sin og de leker vanvittig fint sammen. Veldig gøy når han kommer hjem fra "jobb" (barnehagen) for da leker de og ser på barne-tv sammen, nemlig. Skulle jammen tro at de var et gammelt ektepar sånn som de holder på :wink:

Kanskje jeg skal begynne å planlegge et bryllup til? :hoho:

nn0ffffffffffffffffffffffffffffftc t ntynnnnnnnnnnnnnnnnyyy ny 6 y6 ''o

øæpp

:klem: fra Kali- og Maiken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hællan!

Leste PM fra deg nå, og det var bare superartig!!! :-)

Sendte deg en i retur jeg, med litt flere "overraskelser og forbausende sammentreff"!!! Moro! Se det - nå må jeg jo bare bli en fast leser i dagboken din, virkelig!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillelou: Tusen takk!! Og den er enda finere på virkelig!! :D

Toria: Ja, det synes jeg også! :D

Var vi ikke enig om at du var æresmedlem her da? :tunge1:

Ellers så ligger bryllupsplanleggingen her i gården på vent inntil jeg har fått svar på en ting jeg lurer på, og til vi drar til lillebygda på søndag (forhåpentligvis!!). Skulle gjerne reist og fått en avklaring tidligere jeg, men mannen jobber lørdag og han bør vel nesten få være med å se han også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant: Nå må du ikke bli provosert fordi jeg kaller det lillebygda, jeg vil bare ikke røpe det for snikere her inne! ;)

Vi tok kontakt med lokale-damen og spurte om det passet å komme, men de hadde så mange avtaler søndagen at vi utsetter det til kommende lørdag. Vi hadde dessuten en aldri så liten fest her på lørdag og da var det deilig å ikke måtte kjøre så langt! ;)

Gleder meg til helgen!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant: Nå må du ikke bli provosert fordi jeg kaller det lillebygda, jeg vil bare ikke røpe det for snikere her inne! ;)

Kjære Lillemilla. Blir absolutt ikke provosert av det. Skjønner det godt, jeg. Synes det er fint å si lillebygda,jeg :blomst_opp: :ler:

Men er jo spent på hva du synes, kjekt å få høre hva folk som ikke kjenner plassen fra før synes.

Håper på fullt referat når dere har vært på besøk :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...