Gjest Carina Maria Skrevet 28. oktober 2018 #101 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) 7 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Det er da ingen som sier noe annet? Men da må de også tåle kritikk, akkurat som alle andre bedrifter og arbeidstakere må. Det du skriver at dem må tåle kritikk er en unnskyldning for og skrive noe negativt om bloggern. Det er stor forskjell på en vanlig bedrift og bloggeren som bedrift er at en vanlig bedrift har mange ansatte mens bloggeren har seg selv og er alene om om sin virksomhet og den drives av et menneske mens en vanlig bedrift har mange ansatte. Endret 28. oktober 2018 av Carina Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. oktober 2018 #102 Del Skrevet 28. oktober 2018 Men i tidligere innlegg og tråder har du @Carina Maria skrevet veldig kritisk om bloggere som opererer seg, bruker botox osv, det mener du er innafor å kritisere? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. oktober 2018 #103 Del Skrevet 28. oktober 2018 3 minutter siden, Sulo_V skrev: Synes de fortjener all usaklig drittslenging de får. Deres valg. De kunne jo ha blitt hjemmehjelper eller fysikere om de ville ha en mer givende hverdag. Det sier mer om deg som mener dem fortjener dritt slenging. Hva hadde du sakt om du hadde vert i deres sko? Hadde du likt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 28. oktober 2018 #104 Del Skrevet 28. oktober 2018 1 minutt siden, Carina Maria skrev: Det du skriver at dem må tåle kritikk er en unnskyldning for og skrive noe negativt om bloggern. Det er stor forskjell på en vanlig bedrift og bloggeren som bedrift er at en vanlig bedrift har mange ansatte mens bloggeren har seg selv og er alene om om sin virksomhet og den drives av et menneske mens en vanlig bedrift har mange ansatte. Forstår jeg deg riktig at du mener at bloggere som driver millionbedrifter, og har som jobb å påvirke andre, skal være helt fritatt for kritikk? De kan gjøre hva de vil? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. oktober 2018 #105 Del Skrevet 28. oktober 2018 Akkurat nå, Kollontaj skrev: Men i tidligere innlegg og tråder har du @Carina Maria skrevet veldig kritisk om bloggere som opererer seg, bruker botox osv, det mener du er innafor å kritisere? Det har ikke noe med saken og gjøre og jeg er fremdeles motstander av kosmetisk behandling og plastisk kirugi. Det er ikke bare en blogger som har gjort dette men mange og det er ikke en enkelt blogger jeg har kritisert da men alle og dem er det mange av i blogg verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. oktober 2018 #106 Del Skrevet 28. oktober 2018 1 minutt siden, Carina Maria skrev: Det har ikke noe med saken og gjøre og jeg er fremdeles motstander av kosmetisk behandling og plastisk kirugi. Det er ikke bare en blogger som har gjort dette men mange og det er ikke en enkelt blogger jeg har kritisert da men alle og dem er det mange av i blogg verden. Hvorfor har det ikke noe med saken å gjøre? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulo_V Skrevet 28. oktober 2018 #107 Del Skrevet 28. oktober 2018 Akkurat nå, Carina Maria skrev: Det sier mer om deg som mener dem fortjener dritt slenging. Hva hadde du sakt om du hadde vert i deres sko? Hadde du likt det? Jeg hadde klart å bite fra meg på en helt annen og mer effektiv måte enn dem. Men så er det jo plass i huet mitt til andre tanker enn deres og Allahs interesser (klær, mat og sex). Jeg hadde vært ei slik kjeftesmelle at ingen mangefullt oppdratte fjortiser hadde giddet lese mine drakoniske fordømmelser av dette og hint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. oktober 2018 #108 Del Skrevet 28. oktober 2018 1 minutt siden, Jobbermedbarn skrev: Forstår jeg deg riktig at du mener at bloggere som driver millionbedrifter, og har som jobb å påvirke andre, skal være helt fritatt for kritikk? De kan gjøre hva de vil? Det står i kommentaren min hva jeg mener og det at du og mange andre sier at dere diskuterer bloggern som bedrift er akkurat det samme som og diskutere bloggeren som person for det er bloggeren som person som har bygd opp bedriften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 28. oktober 2018 #109 Del Skrevet 28. oktober 2018 4 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Forstår jeg deg riktig at du mener at bloggere som driver millionbedrifter, og har som jobb å påvirke andre, skal være helt fritatt for kritikk? De kan gjøre hva de vil? @Carina Maria Jeg stiler samme spørsmål. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. oktober 2018 #110 Del Skrevet 28. oktober 2018 2 minutter siden, Sulo_V skrev: Jeg hadde klart å bite fra meg på en helt annen og mer effektiv måte enn dem. Men så er det jo plass i huet mitt til andre tanker enn deres og Allahs interesser (klær, mat og sex). Jeg hadde vært ei slik kjeftesmelle at ingen mangefullt oppdratte fjortiser hadde giddet lese mine drakoniske fordømmelser av dette og hint. Hold deg til temaet på tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. oktober 2018 #111 Del Skrevet 28. oktober 2018 1 minutt siden, Snaskesnusken skrev: @Carina Maria Jeg stiler samme spørsmål. Jeg har skrevet hva jeg mente om saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 28. oktober 2018 #112 Del Skrevet 28. oktober 2018 1 minutt siden, Carina Maria skrev: Det står i kommentaren min hva jeg mener og det at du og mange andre sier at dere diskuterer bloggern som bedrift er akkurat det samme som og diskutere bloggeren som person for det er bloggeren som person som har bygd opp bedriften. Jeg spør om dette fordi jeg får ikke klarhet i om det er det du mener; er bloggere fritatt for kritikk? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 28. oktober 2018 #113 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) 11 minutter siden, Carina Maria skrev: Det står i kommentaren min hva jeg mener og det at du og mange andre sier at dere diskuterer bloggern som bedrift er akkurat det samme som og diskutere bloggeren som person for det er bloggeren som person som har bygd opp bedriften. Hvis du skriver inn :kritikk mot NAV i google, så får du 2400000 treff. Tror du ledere på NAV tenker at man går på person eller bedrift? Det er faktisk mennesker som jobber på NAV også, men det betyr ikke at det er ok alt det gale de gjør. Og ja, de er offentlige personer de også. Endret 28. oktober 2018 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. oktober 2018 #114 Del Skrevet 28. oktober 2018 15 minutter siden, Sulo_V skrev: Synes de fortjener all usaklig drittslenging de får. Deres valg. De kunne jo ha blitt hjemmehjelper eller fysikere om de ville ha en mer givende hverdag. Du bestemmer ikke hvilken givende hverdag de skal ha. Folk har lov til å jobbe med det de vil sålenge det ikke bryter norsk lov 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 28. oktober 2018 #115 Del Skrevet 28. oktober 2018 2 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg har skrevet hva jeg mente om saken. Nei, du svarer ikke på spørsmålet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 28. oktober 2018 #116 Del Skrevet 28. oktober 2018 1 minutt siden, Honey Dew skrev: Du bestemmer ikke hvilken givende hverdag de skal ha. Folk har lov til å jobbe med det de vil sålenge det ikke bryter norsk lov -som bloggerene bryter titt og ofte.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Senil Skrevet 28. oktober 2018 #117 Del Skrevet 28. oktober 2018 8 minutter siden, Carina Maria skrev: Det har ikke noe med saken og gjøre og jeg er fremdeles motstander av kosmetisk behandling og plastisk kirugi. Det er ikke bare en blogger som har gjort dette men mange og det er ikke en enkelt blogger jeg har kritisert da men alle og dem er det mange av i blogg verden. så kritisere utseende er greit? Men ikke alt det andre? Jug, få folk sparket fra sin jobb pga løgner, helt innafor, men sprøyter du inn botox kan man kritisere? Vet ikke helt jeg, men ville tro kritikk på utseende er hakket verre enn å opplyse om fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulo_V Skrevet 28. oktober 2018 #118 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) 3 minutter siden, Honey Dew skrev: Du bestemmer ikke hvilken givende hverdag de skal ha. Folk har lov til å jobbe med det de vil sålenge det ikke bryter norsk lov Norsk lov er bare veiledende. Du kan jo fint bryte den og ta straffen, som som regel er latterlig lav i Norge. Eventuelt kan du bryte samfunnets sans for god takt og tone, som disse bloggerne, og ta imot en daglig skyllebøtte av rettferdig harme. Endret 28. oktober 2018 av Sulo_V 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. oktober 2018 #119 Del Skrevet 28. oktober 2018 2 minutter siden, Sulo_V skrev: Norsk lov er bare veiledende. Du kan jo fint bryte den og ta straffen, som som regel er latterlig lav i Norge. Eventuelt kan du bryte samfunnets sans for god takt og tone, som disse bloggerne, og ta imot en daglig skyllebøtte av rettferdig harme. Hold deg til sak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pod Carsten Skrevet 28. oktober 2018 #120 Del Skrevet 28. oktober 2018 10 minutter siden, Carina Maria skrev: Det står i kommentaren min hva jeg mener og det at du og mange andre sier at dere diskuterer bloggern som bedrift er akkurat det samme som og diskutere bloggeren som person for det er bloggeren som person som har bygd opp bedriften. Så om du har besøk av en elektriker, som driver et enkeltmannsforetak som han har bygget opp helt alene, og han feilkobler hele sikringsskapet ditt slik at huset ditt brenner ned, så er det persondebatt å kritisere jobben elektrikeren gjør? Blogger er bedrifter som andre as, og enkeltmannsforetak. Bloggerne aner man ingenting om, og har man ingenting med å diskutere, men virksomheten deres, bloggen, det de selv bringer inn i offentligheten, er det selvfølgelig lov å diskutere. Det er hverken drittslenging eller persondebatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg