Gå til innhold

Love Island - norsk versjon


calium

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, AnonymBruker said:

Samme som deg. Kunne sikkert gifta meg med Martin også. Hadde det ikke vært for alle selfiesene.

Anonymkode: a2f75...10d

Jeg syntes også han var ålreit før jeg besøkte Instagrammen hans. Han er tydeligvis med i mensa. Høy IQ. Lav sosial IQ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tid for hotseat!

Hvem ville dere: Giftet dere med? Hatt sex med? Tror vi nøyer oss med positive valg 😉 

Jeg ville nok ikke valgt noen av dem, men måtte jeg ville jeg giftet meg med Marius og hatt sex med Martin. 

Anonymkode: 68484...47b

Hatt sex med Nicklas, giftet meg med Morten (eller kanskje Christian) og "kverket" Pål Espen.

Christian og Morten er nok mest mine type gutter (selv så ulik de er, kanskje en blanding av de hadde passet meg?) 

Jeg kjenner at jeg egentlig ikke har særlig troen på noen av parene akkurat nå. Christian og Ellionor fascinerer meg, så kanskje de er unntaket?! Martin og Magnhild er ihvertfall dømt til å mislykkes, stakkars Magnhild som er så betatt, og stakkars Martin som blir "styrt" rundt av henne. 

Anonymkode: 7e27c...a19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le av Magnhild, nei så lei jeg er av henne. Håper hun nye setter fyr på Martin og han dumper Magnhild!! 

Anonymkode: e3a9c...b07

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må le av Magnhild, nei så lei jeg er av henne. Håper hun nye setter fyr på Martin og han dumper Magnhild!! 

Anonymkode: e3a9c...b07

Enig. Liker henne dårligere og dårligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BethD skrev:

Enig. Liker henne dårligere og dårligere. 

 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må le av Magnhild, nei så lei jeg er av henne. Håper hun nye setter fyr på Martin og han dumper Magnhild!! 

Anonymkode: e3a9c...b07

Morsomt at dere sier det fordi jeg fikk mer respekt for henne etter praten hun hadde med Martin angående det han hadde sagt og jeg har virkelig ikke likt Magnhild fra starten av 😂  jeg er helt enig med Magnhild at det ikke er kult eller grei oppførsel å bli fremstillt som et sexmonster av en du driver på med. 

MEN det er åpenbart at Martin ikke er interessert i Magnhild i og med at han blir skremt av litt kosing i senga, og det er litt feigt av han å ikke bare si det. Tipper han bytter ut Magnhild med hun nye

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er åpenbart at han ikke er så betatt som han "burde vært" etter så mye kosing og klining, men av og til stemmer det bare ikke og da bør han klare å si det som det er tenker jeg. Hun er nok kanskje litt for "voksen" for han tror jeg. Han er vel 25 og hun er 29, så jeg tror kanskje hun trenger en som enten er like gammel eller eldre, og litt tryggere på seg selv.

Anonymkode: b87a9...296

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Skilpadden skrev:

Jeg syntes også han var ålreit før jeg besøkte Instagrammen hans. Han er tydeligvis med i mensa. Høy IQ. Lav sosial IQ. 

Gjør det noe da? Om han er med i mensa.... 

Anonymkode: 41b8f...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger fremdeles Magnhild ❤️👍 Martin er ikke mann nok for henne, DET tror jeg vi alle er enige i. Hun fortjener bedre (mener jeg). 

Anonymkode: 5ecf5...e7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, loveisland' skrev:

 

Morsomt at dere sier det fordi jeg fikk mer respekt for henne etter praten hun hadde med Martin angående det han hadde sagt og jeg har virkelig ikke likt Magnhild fra starten av 😂  jeg er helt enig med Magnhild at det ikke er kult eller grei oppførsel å bli fremstillt som et sexmonster av en du driver på med. 

MEN det er åpenbart at Martin ikke er interessert i Magnhild i og med at han blir skremt av litt kosing i senga, og det er litt feigt av han å ikke bare si det. Tipper han bytter ut Magnhild med hun nye

Den praten syns jeg absolutt var på sin plass og det var bra gjort av henne å stå opp for seg selv. 

Men han er ikke interessert i henne og burde si ifra om det. Det er helt tydelig at han er mindre keen enn det hun er og han er ikke mann nok for en som henne. Kanskje derfor jeg ikke syns særlig om henne,hun får ikke det hun vil ha av han og da blir hun litt sånn... ja hva skal man si. Virker litt usikker avogtil og det med at hun vil ha inn andre menn for å gjøre han usikker,jeg syns det bare er så umodent og teit oppførsel. Som kun kommer av at Martin ikke har baller til å stikke. Martin er kanskje den jeg ikke liker da, haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BethD skrev:

Den praten syns jeg absolutt var på sin plass og det var bra gjort av henne å stå opp for seg selv. 

Men han er ikke interessert i henne og burde si ifra om det. Det er helt tydelig at han er mindre keen enn det hun er og han er ikke mann nok for en som henne. Kanskje derfor jeg ikke syns særlig om henne,hun får ikke det hun vil ha av han og da blir hun litt sånn... ja hva skal man si. Virker litt usikker avogtil og det med at hun vil ha inn andre menn for å gjøre han usikker,jeg syns det bare er så umodent og teit oppførsel. Som kun kommer av at Martin ikke har baller til å stikke. Martin er kanskje den jeg ikke liker da, haha

Ja helt enig med deg. Synes Magnhild har dum oppførsel i mange tilfeller. Var ikke greit hvordan hun behandlet Andrea, hvordan hun omtale Isabell og hun andre som kom inn, at hun prøver å gjøre Martin usikker er umodent og hun burde ta et hint mtp kosing i senga og respektere Martin sine grenser. Samtidig er det sikkert ikke så lett og forstå at Martin ikke vil kose når han sier hvor mye han liker henne og er glad i henne, alle kan jo bli revet med.  Og det Martin sier til seerne hjemme og også Christian er virkelig ikke greit. Liker ikke Martin. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjekket IG-kontoen til Martin. Eksen hans er helt nydelig. Han virker jo relativt jordnær og fornuftig på Love Island, men på IG er det så utrolig mange kroppsbilder og selfies  av han. Hva ER det med disse guttene med så stort eksponeringsbehov?

Anonymkode: ec135...173

Kom over tinder profilen hans for en stund sida , han fremstod som fuckboy topp ti med bare bar overkropp og opp fra svømmebasseng bilder. Eneste som mangla var "pule?" i profilteksten.

Jeg tror han spiller der inne, og blir veldig (positivt) overraska om han er så uskyldig og seriøs han sier han er der inne med å ikke ville ha sex og ute etter ekte forhold osv. Skinnet kan jo bedra, men jeg tror uansett ikke han er interessert i Magnhild og blir litt skremt av henne, blir spennende denne uken å se åssen han klikker med hun nye,  og tror det vil komme en eller flere nye inn hver dag så jeg ser for meg Magnhild begynner å kline med en annen i hevn eller noe etterhvert:p 

Men props til henne for at hun konfronterte han med det at han gikk rundt å fremstilte hun i dårlig lys! For det var respektløst av han! Dumt at hun drar den "okei men kosemose du er jo Miiin dust så det er greit" istedet for å ta hintet om at han ikke er så into henne... 

 

Anonymkode: e49c0...eec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

De tenker at de gir skikkelig god BJ 🙈

Anonymkode: 7e27c...a19

Er det så godt da? Får man ikke litt eller ganske  harde lepper med fillers da? 

Anonymkode: e49c0...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Gjør det noe da? Om han er med i mensa.... 

Anonymkode: 41b8f...81b

Absolutt ikke, men å skryte av det i sosiale medier gjør noe. Å skryte av noe som helst i sosiale medier gjør faktisk noe. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke noe om måten Magnhild tok det opp på. Det går an å si ifra om at hun ikke ønsker at han skal snakke med andre om deres intime greier. Men å bli sint å si at hun ikke tør å ta på han mer, og må trø på glasskår rundt han og hvor syykt turnoff det er synes jeg var en barnslig måte å ta det opp på. 

At hun blei flau er helt greit, den skjønner jeg. Og at Martin ikke skulle ha sagt det til en som tydligvis ikke holder kjeft er heller ikke bra. Men vær såpass ærlig å si at du ble flau og sint, ikke legg det over på Martin som prøver å få henne til å forstå at hun går for fort frem. 

Det bør hvertfall begynne å gå opp for henne, som alle oss andre, at de ikke en en god match.

Anonymkode: 5489e...6b6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke noe om måten Magnhild tok det opp på. Det går an å si ifra om at hun ikke ønsker at han skal snakke med andre om deres intime greier. Men å bli sint å si at hun ikke tør å ta på han mer, og må trø på glasskår rundt han og hvor syykt turnoff det er synes jeg var en barnslig måte å ta det opp på. 

At hun blei flau er helt greit, den skjønner jeg. Og at Martin ikke skulle ha sagt det til en som tydligvis ikke holder kjeft er heller ikke bra. Men vær såpass ærlig å si at du ble flau og sint, ikke legg det over på Martin som prøver å få henne til å forstå at hun går for fort frem. 

Det bør hvertfall begynne å gå opp for henne, som alle oss andre, at de ikke en en god match.

Anonymkode: 5489e...6b6

Enig. 

Magnhild tok det opp med Martin = 👍
Mesteparten av de tingene hun sa = 👎 og WTF?

Og Martin, vær litt mann og innrøm at interessen for Magnhild ikke er helt den store. Det lyser lang vei at kjemien ikke er tipp topp. 

Anonymkode: 3b086...4aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk også vondt av Magnhild i dag. Leit å se hvor lei seg hun ble. Samtidig bra at Martin er ærlig. Jeg ser virkelig ikke for meg M&M sammen som noe varig, og like greit om det blir avsluttet nå. Det er så tydelig at Magnhild er mer keen enn Martin, og det gjør også veldig vondt i lengden, når det er slik ubalanse. Like greit å få vite om det nå før ting utvikler seg enda mer fra Magnhild sin side. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser jo ar Martin er veldig betatt av hun nye. Han var aldri sånn med Magnhild. 

Anonymkode: 08b46...2f0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man ser jo ar Martin er veldig betatt av hun nye. Han var aldri sånn med Magnhild. 

Anonymkode: 08b46...2f0

Ja virker som en helt annen kjemi! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...