Gå til innhold

Love Island - norsk versjon


calium

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det så godt da? Får man ikke litt eller ganske  harde lepper med fillers da? 

Anonymkode: e49c0...eec

Mine er like myke som naturlige. Men dersom de er spreng fulle slik som hun MMA dama kan det tenkes at de er litt harde. Blir vel samme som med silikon i puppene, noen er myke mens de som har null pupper naturlig og stapper inn mye silikon blir noe harde.

Anonymkode: 8a48b...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var vondt å se på Magnhild i dag. Jeg forstår godt at hun blir lei seg. I tillegg virker det som hun har mange dårlige erfaringer med menn. Overfor Martin har hun reagert med frustrasjon, bitterhet og delvis sinne, og det har nok vært med på å skyve han bort. 

Anonymkode: ec135...173

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså å gå så hardt frem som hun gjorde skremmer jo bare folk bort, de har jo ikke kjent hverandre så lenge, så hun burde heller holdt interessen hans oppe og ikke blitt sint og grått fordi han kalte hun nye for skjønn... 

syns hun ble litt mye... skjønner poenget hans når han sa hun presset på..

Anonymkode: e3a9c...b07

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun nye var veldig søt, og hun har jo lov til å prøve seg. Hun ble jo ikke akkurat avvist heller, men jeg synes det var bra at Martin var ærlig med Magnhild. Virket som han var litt lei henne egentlig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å lure på om Martin spilte skuespill med Magnhild, men det gjør meg oppriktig trist å se i hvilken grad han gjorde det. Hun er jo forelska, han var altfor kjapp til å droppe henne, spør du meg. Fikk så innmari, innmari vondt av henne, tror hun føler seg veldig lurt. Greit at det heter Love Island, men konseptet med å lure andre kjærlighetssøkende for å få bli lengst mulig, gjør meg kvalm. Da er det bedre å være ærlige om at man står sammen som venner, og risikere å ryke. Martin sank en del hakk der, gitt. Og trist at Marius røk. 

Anonymkode: 68484...47b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt hun nye; Er lei det overfladiske men har vippeextensions?

Anonymkode: c822b...5c0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja i dag fikk jeg vondt av Magnhild og så den snille sårbare jenta hun er bak den harde og litt krasse fasaden sin... Det er tydelig at hun har vært andrevalget gjentakende ganger før og har så mye kjærlighet i seg. Jeg har ikke likt hun noe særlig tidligere men syns virkelig hun fortjener det beste , og en bedre match enn Martin som er like kjærlig og åpen som hun er. Hun er godhjerta men virker misforstått av mange. 

Og jeg syns ikke det var dumt sagt det at hun sa i går hun følte hun måtte tråkke på eggeskall og ikke kunne være den hun er helt og holdent rundt Martin, det er faktisk sånn man føler det når man så gjerne vil at den man er forelsket i skal like en men ikke aksepterer alle sidene av en så man må tilpasse og begrense seg når man egentlig bare vil kaste seg om halsen hans i forelskelse. Det er destruktivt når det blir sånn og i dag så jeg den Magnhild som sannsynligvis har vært i destruktive forhold før der hun har følt seg i veien eller ikke bra nok. Men det var til det beste at de brøyt i dag enn at hun viklet seg inn i et ordentlig forhold med han og ble femti ganger med såra og bitter for å bruke måneder på han,  for de er for forskjellige i måter å vise kjærlighet på og kommunisere på. Lykke til videre i kjærligheten Magnhild! 

Anonymkode: e49c0...eec

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit at Maren og Marius røyk, Maren lagde jo litt liv der og Marius burde fått en sjanse utover det å være lifeboat. Han hadde vært kjempekjekk med litt tan og voksa brystkassa si! :)

Anonymkode: e49c0...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren som sjekker inn...

Spoiler

.. er kompis med Erik Sæter. Han heter Einar Kjevik Øien. De har begge to lagt ut om dette på insta.  

 

Anonymkode: 79f2e...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønte ikke helt hun nye; Er lei det overfladiske men har vippeextensions?

Anonymkode: c822b...5c0

Pluss virker som leppene hadde fillers. Og den brunfargen 🤷‍♀️ Sa hun overfladisk?

Anonymkode: 08b46...2f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt sansen for Magnhild. Men i gårdagens episode fikk jeg en helt annen bilde av henne. Kanskje hun har vært for ivrig pga erfaringen hennes. Og var jo veldig forelska i Martin.

Anonymkode: 08b46...2f0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Martin jeg,etter gårsdagens episode.

Han var ærlig,og hva mer kan man forvente?

Ting kan skje,effekten føles nok verre/større nettopp fordi der inne ikke er virkeligheten.

De er jo der for kjærlighet,så da må de satse også da.

Anonymkode: fcc2f...be7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ingenting om måten Magnhild tok imot den nye jenta på når hun sa hun likte Martin. Barnslig. Men når det gjelder Martin er jeg enig med henne. Jeg har ikke et så godt inntrykk av Martin som det mange her inne har. Jeg synes han er en feig tøffel. Det er helt greit at han liker en ny, det er lov, men har ingenting med mitt inntrykk av han å gjøre.

Anonymkode: 5ecf5...e7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Riverflow
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var vondt å se på Magnhild i dag. Jeg forstår godt at hun blir lei seg. I tillegg virker det som hun har mange dårlige erfaringer med menn. Overfor Martin har hun reagert med frustrasjon, bitterhet og delvis sinne, og det har nok vært med på å skyve han bort. 

Anonymkode: ec135...173

Han burde vært ærlig om følelsene sine med engang,han har aldri vært intrisert i Mangnhild,han lyste opp som ei sol når hun andre kom inn,de har en helt annen kjemi.han liker at jenter trenger han og han kan være mannen i huset,men Magnhild er litt mer mandig og han ble nesten damete rundt henne.jeg liker Magnhild veldig godt,de bare ikke matcher hverandre.

Endret av Riverflow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk så vondt av Mangnhild i går! Det er tydelig at hun egentlig er en god og følsom person, med en kanskje litt for hard utside. 

Og jeg kjenner at Martin, som var min favoritt der inne, sank mange hakk i mine øyne i går. Jeg følte ikke han var ærlig, men forsøkte å pakke det inn så godt som mulig.

Det handler om respekt. Har følelsene hans vært så ikke-eksisterende for Magnhild at en annen jente kan vinne interessen hans ved å sin"hei, jeg er interessert i deg da hehe", burde han opplyst henne om dette før det gikk så langt som det gjorde.

Og når dama du oppførte deg forelsket mot bare noen timer før ligger i sengen og gråter på grunn av den nye flørten din, står du ikke og ler og koser deg med denne nye flørten i etasjen over, som om ingenting har hendt.

Nei uff, fremstår faktisk litt som en pleaser, som bare vil si det han tror de andre vil høre, selv om det ikke nødvendigvis er sannheten. 

Anonymkode: 35055...2bc

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår både Martin og Magnhild der. Først må jeg bare si at jeg ikke tror uansett hva som hadde skjedd, at de hadde vært en bra match i det lange løp. De er veldig ulike, og jeg hadde aldri sett for meg at de hadde blitt et par på utsiden? 

Det er godt mulig at Magnhild har vært 2.valget flere ganger, men det hun burde reflektere over, er hvorfor. Kan det ikke være det er fordi hun velger feil menn for seg selv? Jeg tror at det godt finnes menn der ute som ville hatt henne som 1.valg, men så er hun kanskje ikke interessert nok i dem eller prøver så godt? Jeg må helt ærlig si at jeg sliter å se med hva Magnhild egentlig så i Martin annet enn at han har et fint smil og er pen å se på, personlighetsmessig virker han litt kjedelig og iallfall for kjedelig for Magnhild. Den eneste felles interessen jeg følte de hadde var trening, men det er det jo mange som har. 

Hun nye (glemt navnet) synest jeg også virker veldig kjedelig i personeligheten, så kan godt være at hun og Martin matcher ved at de er veldig A4. 

Magnhild var jo ikke veldig lenge på Love Island med Martin før hun tydeligvis hadde bestemt seg for at han ville hun ha og var betatt, jeg synest det var litt voldsomt når hun sa at hun kom tilbake kun for han. Utgangspunktet er romantisk, men med stor sjanse for å mislykkes når man egentlig ikke kjenner hverandre noe særlig. 

Det er likevel forståelsesfullt for at hun ble veldig lei seg og føler seg dumpet, Martin ga seg litt for lett. Hun tok et modig valg og gikk all inn veldig tidlig, og da vet man også at det er en risk for å bli såret.

Endret av missmcbeal
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, missmcbeal skrev:

Jeg forstår både Martin og Magnhild der. Først må jeg bare si at jeg ikke tror uansett hva som hadde skjedd, at de hadde vært en bra match i det lange løp. De er veldig ulike, og jeg hadde aldri sett for meg at de hadde blitt et par på utsiden? 

Det er godt mulig at Magnhild har vært 2.valget flere ganger, men det hun burde reflektere over, er hvorfor. Kan det ikke være det er fordi hun velger feil menn for seg selv? Jeg tror at det godt finnes menn der ute som ville hatt henne som 1.valg, men så er hun kanskje ikke interessert nok i dem eller prøver så godt? Jeg må helt ærlig si at jeg sliter å se med hva Magnhild egentlig så i Martin annet enn at han har et fint smil og er pen å se på, personlighetsmessig virker han litt kjedelig og iallfall for kjedelig for Magnhild. Den eneste felles interessen jeg følte de hadde var trening, men det er det jo mange som har. 

Hun nye (glemt navnet) synest jeg også virker veldig kjedelig i personeligheten, så kan godt være at hun og Martin matcher ved at de er veldig A4. 

Magnhild var jo ikke veldig lenge på Love Island med Martin før hun tydeligvis hadde bestemt seg for at han ville hun ha og var betatt, jeg synest det var litt voldsomt når hun sa at hun kom tilbake kun for han. Utgangspunktet er romantisk, men med stor sjanse for å mislykkes når man egentlig ikke kjenner hverandre noe særlig. 

Det er likevel forståelsesfullt for at hun ble veldig lei seg og føler seg dumpet, Martin ga seg litt for lett. Hun tok et modig valg og gikk all inn veldig tidlig, og da vet man også at det er en risk for å bli såret.

Dette! Det jeg har fått inntrykk av er at hun har tvunget seg litt på Martin, selv om han har gitt klare signaler, ved å ta litt avstand, på at dette ikke var helt match. Hun har ikke tatt hintene, og vært fast bestemt på at det var kjærlighet pågang.

Martin forsøkte å pakke det fint inn ved å si at ting gikk for fort fram (ok, ganske feigt av han og klønete sagt). Hva i alle dager kan gå FOR FORT FRAM på Love Island, inne i et hus med mange andre potensielle par, hvor man kysser, kliner og sover sammen - og skal finne kjærligheten.  HVA kan gå for fort fram? Er man ikke klar for kyss og kos med et menneske, så handler dette om kjemi. Det er ikke snakk om ekteskap og barn, men kyss, kos og klem. Her ville nok mine varsellamper blinket i alle farger dersom jeg var Magnhild. 

Jeg føler for all del med Magnhild, jeg synes synd i henne. Men dette kunne på mange måter vært unngått om hun hadde lyttet mer til de signalene Martin gav istedenfor å bare lytte til hva hun selv ville. Det handler nok mye om manglende evne til å reflektere. Hun er ikke en nr. 2 for alle menn i hele verden, men klart hun blir det når hun går all in med menn som kanskje ikke var veldig interessert i utgangspunktet. 

Anonymkode: 3b086...4aa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Magnhild, og synes hun er ei smart og oppegående jente. Samtidig virket hun veldig eiesyk ovenfor Martin. Det kom veldig godt til syne når Martin fortalte om daten sin til Magnhild. I mine øyne var ikke det han sa særlig opprørende heller, i tillegg til at han faktisk var ærlig. Det er sikkert sårt for Magnhild og alltid være andrevalget, men som en annen her skrev, så bør hun kanskje reflektere litt over hvorfor hun blir det. 

Anonymkode: 9597f...9de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynte å lure på om Martin spilte skuespill med Magnhild, men det gjør meg oppriktig trist å se i hvilken grad han gjorde det. Hun er jo forelska, han var altfor kjapp til å droppe henne, spør du meg. Fikk så innmari, innmari vondt av henne, tror hun føler seg veldig lurt. Greit at det heter Love Island, men konseptet med å lure andre kjærlighetssøkende for å få bli lengst mulig, gjør meg kvalm. Da er det bedre å være ærlige om at man står sammen som venner, og risikere å ryke. Martin sank en del hakk der, gitt. Og trist at Marius røk. 

Anonymkode: 68484...47b

Han burde sagt ifra på en ordentlig måte med engang at han ikke var interessert i Magnhild. Jeg føler han har lurt henne litt for å få være videre med. At kan jo hende det skjer etterhvert.. og også dette med at han synes hun var for på og ville mer. Er jo helt naturlig å ville kose om man er forelsket. Han burde ha vært klarere på dette og ikke fremstilt Magnhild som den pågående sexdyret 😁 Skjønner godt at Magnhild da tok det opp med han . Kjempebra gjort at Magnhild å stå opp for seg selv og si at han ikke fikk komme tilbake om det ikke gikk med denne nye.  Spent på om han er like striks på reglene om kosing med hun nye.. tipper at om han er interessert nok er ikke kosen i veien heller !

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønte ikke helt hun nye; Er lei det overfladiske men har vippeextensions?

Anonymkode: c822b...5c0

Tenkte på akkurat det samme 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var på tide at Martin og Magnhild splitta. Magnhild var altfor pågående og det var helt tydelig at Martin syntes det var ubehagelig. Utseendemessig er han mye kjekkere, og personlighetsmessig virket de ikke å matche heller.. Urimelig å reagere så kraftig og bli så sur etter noen dagers bekjentskap i et sånt spill?! Skjønner han fikk noia..

Anonymkode: d8d08...ede

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...