Gå til innhold

Love Island - norsk versjon


calium

Anbefalte innlegg

Reagerte veldig på hvordan Magnhild reagerte når han kom til henne etter hun nye hadde sagt hun likte Martin. Satt der med armene i kors og var dritsur.. ble flau på hennes vegne ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes ingenting om måten Magnhild tok imot den nye jenta på når hun sa hun likte Martin. Barnslig. Men når det gjelder Martin er jeg enig med henne. Jeg har ikke et så godt inntrykk av Martin som det mange her inne har. Jeg synes han er en feig tøffel. Det er helt greit at han liker en ny, det er lov, men har ingenting med mitt inntrykk av han å gjøre.

Anonymkode: 5ecf5...e7e

Martin sa jo egentlig aldri at han skal droppe Maghnild til fordel for den nye jenten. De har jo tidligere snakket om å være åpne hvis noen andre vekker interessen. 

Maghnild tok opp ting på en feil og aggressiv måte, og det skremte Martin (sier ikke om det er riktig eller galt). Kvelden etter kom det en relativt pen jente med øye for ham. Og måten Maghnild taklet det på, at hun i det hele tatt var den som opplyste ham om det og all den oppførselen i etterkant, var ment for å være selvoppfyllende profeti. Hun skyvet ham lenger bort (forsvarer ham ikke). 

Det er egentlig interessant, dette programmet. Vi har muligheten til å analysere akkurat hva som vekker hvilke reaksjoner hos hvem. Så meg selv i måten hun var på. Og får nå en helt annen forståelse for den som har dumpet meg. Og meg selv, ikke minst. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin kan godt tro at han har vært helt ærlig, men fra første gang han mente at ting gikk litt fort med Magnhild (og det var faktisk fra første dag hun kom inn igjen) har han skjønt at det aldri kom til å bli de to. Den nye jenta ga han bare det siste sparket bak til å fortelle Magnhild det. Veldig lite nobelt spør du meg, og jeg skjønner godt at Magnhild reagerte som hun gjorde. Han burde takket nei til daten med hun nye og avsluttet ting med Magnhild på en skikkelig måte. 

Endret av Korpsnerden
Skrivefeil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk aldri følelsen av at Martin var interessert i henne, hun var veldig interessert i han det fikk jeg veldig følelsen av. Men han var så tilbake holden, og synes det egentlig er litt rart å være med på et sånt program også er man så tilbakeholden på følelsene.. Jeg ventet egentlig bare på dette, at det skulle dukke opp ei som var interessert i Martin og som han kom til å løpe til med en gang.

Håper bare at dette med hun nye varer. Men håper egentlig ikke det, fordi jeg vil ha Martin selv 😂

Anonymkode: 3c5ef...b08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Leneol skrev:

https://www.viafree.no/programmer/underholdning/love-island/sesong-1/975180

Anne Marthe Røyker, og det er det verste Martin vet!!!

Hvordan vet du at hun røyker? Det fikk ikke jeg med meg. Martin er nok ikke den eneste, røyk er deal-breaker for mange. Dersom dette stemmer så kan det bli en interessant utvikling. 

Edit, ser det i klippet du sendte. Trodde du bare sendte en av de første episodene der Martin snakket :P 

Lurer på om ikke produksjonen visste dette da de sendte inn henne? Og at Martin hatet det? Var det planen deres og lage dramatikk? 

Skadefryden til Magnhild er litt teit, samtidig kan jeg jo ikke annet enn å le av det selv. Kanskje når Anne Marthe snakket om at hun var så lei av det overfladiske og så etter noen som var mer opptatt av personelighet, så er det egentlig røykingen hun sikter til 😅

Endret av missmcbeal
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magnhild blir sur på Martin fordi han viser interesse for en ny jente under 24 timer etter hun sjekket inn. Selv oppfører hun seg som om de har vært sammen i 5 år etter å ha kjent hverandre hvor lenge, et par uker? Dobbeltmoralen lenge leve 😅

Anonymkode: 4923b...72f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Magnhild blir sur på Martin fordi han viser interesse for en ny jente under 24 timer etter hun sjekket inn. Selv oppfører hun seg som om de har vært sammen i 5 år etter å ha kjent hverandre hvor lenge, et par uker? Dobbeltmoralen lenge leve 😅

Anonymkode: 4923b...72f

😂 De har jo aldri sagt at de er et par heller. Husker fra UK versjonen så kunne de si at de var i et par, og da var det ingen nye som kunne dra på date med de eller velge dem. Hadde Martin og Magnhild sagt at de var et par hadde ting vært litt annerledes, men de var i bli kjent fasen. De har ikke kjent hverandre lenge, ikke lovet hverandre noe egentlig. Skjønner at Magnhild er skuffet og lei seg.

Anonymkode: 3c5ef...b08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes veldig synd på Magnhild, men hun burde være mer moden. I nytt klipp sier hun til hun nye at hun har ødelagt oppholdet hennes. Det mener jeg blir feil fokus. Det er Martin som har droppet henne, og hvis han kan gjøre det så fort så er det bare bra å få vite det med en gang. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, loveisland' skrev:

Synes veldig synd på Magnhild, men hun burde være mer moden. I nytt klipp sier hun til hun nye at hun har ødelagt oppholdet hennes. Det mener jeg blir feil fokus. Det er Martin som har droppet henne, og hvis han kan gjøre det så fort så er det bare bra å få vite det med en gang. 

Hun driter seg jo ut nå... Martin droppet henne ikke engang,var hun som droppet han fordi han syns en annen var skjønn.. hun er helt på jordet 

Anonymkode: ba85a...82e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun driter seg jo ut nå... Martin droppet henne ikke engang,var hun som droppet han fordi han syns en annen var skjønn.. hun er helt på jordet 

Anonymkode: ba85a...82e

Jeg mener Martin droppet henne men lot Magnhild tro det var henne som droppet henne. Synes det var komisk når hun sa gang på gang at hun ikke orka mer og at han ikke fikk flere sjangser, hele poenget var at han ikke ville ha fler sjangser. Han var ferdig.

Anonymkode: 35025...a84

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener Martin droppet henne men lot Magnhild tro det var henne som droppet henne. Synes det var komisk når hun sa gang på gang at hun ikke orka mer og at han ikke fikk flere sjangser, hele poenget var at han ikke ville ha fler sjangser. Han var ferdig.

Anonymkode: 35025...a84

Satt også å tenkte det. Haha. Mens hun sa gang på gang at hun ikke ville mer (og egentlig bare ville han skulle si joooooo,så satt han bare å tenkte YEEEESS ENDELIG... var helt åpenbart. 

Anonymkode: ba85a...82e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke konseptet er noe bra for Magnhild iom at hun er så sårbar og skadeskutt som hun er på kjærlighetsfronten. Tror ikke hun kommer til og finne en stabil kjæreste før hun er litt mer trygg i seg selv dessverre. Det var fælt og se at hun ble så lei seg og prøvde så desperat og få Martin til og skifte mening.. Hun skremte han nok bort ja, ingen tvil om det. 

Anonymkode: 7f06f...516

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Summ said:

Hun kan jo bare slutte å røyke, Tror ikke det er den mest dramatiske dealbreakeren

Det er faktisk en dramatisk dealbreaker for en del (inkludert meg). 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Magnhild blir sur på Martin fordi han viser interesse for en ny jente under 24 timer etter hun sjekket inn. Selv oppfører hun seg som om de har vært sammen i 5 år etter å ha kjent hverandre hvor lenge, et par uker? Dobbeltmoralen lenge leve 😅

Anonymkode: 4923b...72f

Ting er veldig mye mer annerledes når man bor sammen 24/7 da. Da er det ikke to ukers bekjentskap på den måten det ville vært på utsida, da er samværet faktisk mer som et halvt år. Kvinner produserer også kjærlighets hormonet oxytocin av kosing og nærhet og de har jo spoona hele natta og liggi i armene til hverandre  hele dagen og så jeg syns ikke det er merkelig at hun føler seg så knyttet til han 

Anonymkode: e49c0...eec

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ting er veldig mye mer annerledes når man bor sammen 24/7 da. Da er det ikke to ukers bekjentskap på den måten det ville vært på utsida, da er samværet faktisk mer som et halvt år. Kvinner produserer også kjærlighets hormonet oxytocin av kosing og nærhet og de har jo spoona hele natta og liggi i armene til hverandre  hele dagen og så jeg syns ikke det er merkelig at hun føler seg så knyttet til han 

Anonymkode: e49c0...eec

Og Martin (og hun nye) er i akkurat samme setting, selv om de vel og merke ikke har sovet sammen ennå 😉

Anonymkode: 4923b...72f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og Martin (og hun nye) er i akkurat samme setting, selv om de vel og merke ikke har sovet sammen ennå 😉

Anonymkode: 4923b...72f

Veldig så på han var  for å ¨kysse henne. Sikkert ikke samme regler der for å ta det med ro , haha

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnhild er treeeent, as! 👊🏾😳🤓😎 Synes ho er ganske så søt, men enig med dere som sier at ho ødelegger for seg selv. Ho er (dessverre) veldig betatt av Martin(meeget forståelig) og ser ikke seg helt tror jeg. Kjenner meg igjen! Jeg klarte ikke se/godta at fyren jeg var hodestups forelska i ikke brydde seg om meg. 

Anonymkode: d08ad...a64

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Magnhild er treeeent, as! 👊🏾😳🤓😎 Synes ho er ganske så søt, men enig med dere som sier at ho ødelegger for seg selv. Ho er (dessverre) veldig betatt av Martin(meeget forståelig) og ser ikke seg helt tror jeg. Kjenner meg igjen! Jeg klarte ikke se/godta at fyren jeg var hodestups forelska i ikke brydde seg om meg. 

Anonymkode: d08ad...a64

Men Magnhild oppfører seg som om hun eier Martin, og at de var et par... noe de ikke var! 

Anonymkode: 9597f...9de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...