Gå til innhold

Love Island - norsk versjon


calium

Anbefalte innlegg

Så merkelig å splitte Bruna og Nicklas når de endelig begynner å bli et par. Er ikke dette Love Island der de skal finne kjærligheten? 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men HVORFOR sender de ikke hjem et par?! Nå er jo "alle" kjærester der inne... Send hjem et par og hiv inn et par andre mennesker 😄 

Anonymkode: b87a9...296

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men HVORFOR sender de ikke hjem et par?! Nå er jo "alle" kjærester der inne... Send hjem et par og hiv inn et par andre mennesker 😄 

Anonymkode: b87a9...296

Det er jo om å gjøre å danne par og komme seg til slutten. Det hadde vært imot konseptet. Etterhvert slutter de å sende inn deltakere. Da går man ut i par. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Frostrose skrev:

Det er jo om å gjøre å danne par og komme seg til slutten. Det hadde vært imot konseptet. Etterhvert slutter de å sende inn deltakere. Da går man ut i par. 

Jo, men nå er det de samme som har vært der hele tiden.. bare utskiftning i guttene. Litt lite spennende å se de nye bli dumpet hver gang. 

De kunne gjort slik som sist, seerne kunne stemt på paret de har minst tro på. Så kunne det paret dratt

Anonymkode: e3a9c...b07

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det plutselig en pengepremie på en halv million i spill nå altså? Det forandrer jo alt..

Hvertfall når det paret som seerne tror er mest forelsket vinner premien. Da vil jo aldri noen av de etablerte parene bytte ut partneren sin for å prøve lykken med noen andre.

Herlighet, akkurat når du tror produksjonsselskapet ikke kan grave seg selv lenger ned i gjørma..

Anonymkode: b6911...e3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ingen bombe at de to blondinene ble sendt hjem. Å nå som hun Maren kom inn, vet jo alle at ingen er interessert i å ha hun som partner. Det kommer jo inn en høy, mørk en nå da - så får håpe på litt splittelse og drama da. 

Alle er jo som støpt med hverandre, blir litt kjedelig da. Eneste er om Viktoria er interessert i Niklas....Kan for bli drama da.;) 

Anonymkode: 41b8f...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Frostrose skrev:

Det er jo om å gjøre å danne par og komme seg til slutten. Det hadde vært imot konseptet. Etterhvert slutter de å sende inn deltakere. Da går man ut i par. 

Da blir det jo Paradise hotel uten spillet da.. Slow motion-tv

Anonymkode: 750aa...047

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det plutselig en pengepremie på en halv million i spill nå altså? Det forandrer jo alt..

Hvertfall når det paret som seerne tror er mest forelsket vinner premien. Da vil jo aldri noen av de etablerte parene bytte ut partneren sin for å prøve lykken med noen andre.

Herlighet, akkurat når du tror produksjonsselskapet ikke kan grave seg selv lenger ned i gjørma..

Anonymkode: b6911...e3d

Tror det var sånn i UK versjonen også, men der kom det også nye inn hele tiden så mange hoppa rundt på nye partnere. Enig i at premien er litt teit og skjønner ikke hvorfor,  da kan jo parene bare avtale spill seg i mellom for å bli stemt til topps, men det er kanskje dét som er greia med konseptet at seerne kan bli lurt av de som spiller kjærester best? Jeg trodde eigentlig det faktisk handlet om å finne kjærligheten  jeg da men det er kanskje for kjedelig? 

Anonymkode: e49c0...eec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en «troskapstest» med pengepremien også, det er det i alle fall i UK. Da blir vinnerparet gitt hver sin konvolutt, der det i den ene er ingen gevinst, mens den andre har hele gevinsten. Så skal den som har fått pengene velge om den vil ta alle pengene selv, eller dele dem likt med partneren sin.

Anonymkode: c609b...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen på dette programmet og Paradise Hotel er jo minimale. Hva er vitsen??

Anonymkode: 3bb88...d51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forskjellen på dette programmet og Paradise Hotel er jo minimale. 

Anonymkode: 3bb88...d51

Det syns jeg ikke.  Jeg liker kjempegodt at det hverken er overdådig fyll og fest og skrik og skrål i dette programmet forhold til Paradise, og at det ikke vises sexscener og nakenhet. Mye mer stuevennlig og behagelig program, med mye mer mentalt voksne deltakere som flerparten hovedsakelig har meldt seg på for å finne kjærligheten mens på paradise er det hovedsakelig desperate etter sine 15 minutes og fame.  Paradise er i mine øyne like slitsomt , patetisk og moralsk trist/katastrofalt som ex om the beach. Håper de programmene går av lufta

Anonymkode: e49c0...eec

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det plutselig en pengepremie på en halv million i spill nå altså? Det forandrer jo alt..

Hvertfall når det paret som seerne tror er mest forelsket vinner premien. Da vil jo aldri noen av de etablerte parene bytte ut partneren sin for å prøve lykken med noen andre.

Herlighet, akkurat når du tror produksjonsselskapet ikke kan grave seg selv lenger ned i gjørma..

Anonymkode: b6911...e3d

På slutten er det en test. De får utdelt to konvolutter. Bare én av dem har penger i seg. De velger hver sin, og den som får pengene velger om han/hun beholder selv eller deler. Dermed må man virkelig stole på partneren sin. 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men nå er det de samme som har vært der hele tiden.. bare utskiftning i guttene. Litt lite spennende å se de nye bli dumpet hver gang. 

De kunne gjort slik som sist, seerne kunne stemt på paret de har minst tro på. Så kunne det paret dratt

Anonymkode: e3a9c...b07

Etterhvert vil de nok sende inn både en gutt og jente samtidig slik at de kan danne eget par om de vil. De kan også være fredet. Dermed ryker minst én av de "gamle". Partneren kan da velge å dra, eller bli igjen og prøve å finne kjærligheten med en av de andre. Ser de skal sende inn begge kjønn denne uken. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo ingen bombe at de to blondinene ble sendt hjem. Å nå som hun Maren kom inn, vet jo alle at ingen er interessert i å ha hun som partner. Det kommer jo inn en høy, mørk en nå da - så får håpe på litt splittelse og drama da. 

Alle er jo som støpt med hverandre, blir litt kjedelig da. Eneste er om Viktoria er interessert i Niklas....Kan for bli drama da.;) 

Anonymkode: 41b8f...81b

Vi får håpe på litt mer spenning denne uken. Vi har jo stemt på noen som skal dele seng med nye gutter, så da blir det gjerne litt sjalusi 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da blir det jo Paradise hotel uten spillet da.. Slow motion-tv

Anonymkode: 750aa...047

Jakten på kjærligheten, Syden edition. ❤️ Folkbfølger jo med på det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Frostrose skrev:

På slutten er det en test. De får utdelt to konvolutter. Bare én av dem har penger i seg. De velger hver sin, og den som får pengene velger om han/hun beholder selv eller deler. Dermed må man virkelig stole på partneren sin. 

Så i prinsippet kan man egentlig bare playe noen og spille forelsket for å håpe man er den som får konvolutten og vinne alle pengene ? 

Åh, da ble ikke programmet like koselig mer, Jakten på Kjærligheten dreier seg hvertfall om ekte forelskelse og ingen pengepremie , men ser jo den at konseptvis kan det være mer spenning med denne twisten! 

Anonymkode: e49c0...eec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andrea er en god jente i bånn, men hun har en del responser som faktisk er dårlig oppførsel mot andre. Jeg tror hun gjør tingene fordi hun er usikker, spesielt i en reality dating-situasjon (det hadde tross alt jeg vært og 😂). Håper fangirls av Andrea kan slutte å henge ut Magnhild eller andre som har normale menneskelige responser. Om dere skal forsvare Andrea hver gang hun gjør noe mot andre så kan dere la Magnhild få samme tvil til gode. Og de har skværet opp og alt er bra. Det er det siste jeg kommer til å si om den saken noe mer, det begynner å bli mange episoder siden dette var en greie. 

Nichlas og Bruna er så søte 😍 Synes Kristian er for sjalu, han eier ikke Ellinor...

Anonymkode: 5ecf5...e7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal seerne stemme på det paret de har mest troa på, også skal de gjennom sånn trosskapstest? I så fall er det jo gitt at Andrea vinner pga bloggleserne sine.. 

Anonymkode: 1d752...a7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Andrea er en god jente i bånn, men hun har en del responser som faktisk er dårlig oppførsel mot andre. Jeg tror hun gjør tingene fordi hun er usikker, spesielt i en reality dating-situasjon (det hadde tross alt jeg vært og 😂). Håper fangirls av Andrea kan slutte å henge ut Magnhild eller andre som har normale menneskelige responser. Om dere skal forsvare Andrea hver gang hun gjør noe mot andre så kan dere la Magnhild få samme tvil til gode. Og de har skværet opp og alt er bra. Det er det siste jeg kommer til å si om den saken noe mer, det begynner å bli mange episoder siden dette var en greie. 

Nichlas og Bruna er så søte 😍 Synes Kristian er for sjalu, han eier ikke Ellinor...

Anonymkode: 5ecf5...e7e

Kan du forklare hva Andrea har gjort som er dårlig oppførsel?

1) Hun har ombestemt seg angående Martin og gitt beskjed om det så fort hun hadde mulighet 

2) Hun stemte ut Magnhild som halvparten av de andre deltagerne også gjorde

Fatter ikke hvordan dette er dårlig oppførsel. 

Anonymkode: 35025...a84

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det syns jeg ikke.  Jeg liker kjempegodt at det hverken er overdådig fyll og fest og skrik og skrål i dette programmet forhold til Paradise, og at det ikke vises sexscener og nakenhet. Mye mer stuevennlig og behagelig program, med mye mer mentalt voksne deltakere som flerparten hovedsakelig har meldt seg på for å finne kjærligheten mens på paradise er det hovedsakelig desperate etter sine 15 minutes og fame.  Paradise er i mine øyne like slitsomt , patetisk og moralsk trist/katastrofalt som ex om the beach. Håper de programmene går av lufta

Anonymkode: e49c0...eec

Helt enig! Jeg slutta å se på PH for mange år siden, bare fyll og sex. Synes Love Island er et koselig program, der det faktisk er fokus på å finne kjærligheten. Det er minimalt med fyll der, det er ikke for å drikke seg dritings at de er der. Jeg er ikke ute etter å se drama og bitching, jeg vil se flørting og forelskelse. De som er med på LI er både eldre og mer modne enn de som er med på PH, og har et helt annet fokus. Hva så om det er «jakten på kjærligheten» syden-edition? JPK har jo vært et populært program i mange år!

Anonymkode: d8741...6d2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Kan du forklare hva Andrea har gjort som er dårlig oppførsel?

1) Hun har ombestemt seg angående Martin og gitt beskjed om det så fort hun hadde mulighet 

2) Hun stemte ut Magnhild som halvparten av de andre deltagerne også gjorde

Fatter ikke hvordan dette er dårlig oppførsel. 

Anonymkode: 35025...a84

Du får lese litt bakover i tråden og se episodene på nytt om det er viktig for deg, som jeg var veldig klar på så kommer jeg ikke til å skrive mer om Andrea og Magnhild med mindre det dukker opp nye situasjoner. Andrea ble ikke stemt frem av seerne som den mest manipulerende uten grunn 😘

«Å, beklager, jeg kjørte på barnet ditt da jeg snudde bilen, men det er ikke min skyld at barnet ble skadet for jeg hadde bare endret mening om retning jeg skal kjøre ☺️ Er lov å ombestemme seg« 🙄

Anonymkode: 5ecf5...e7e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du får lese litt bakover i tråden og se episodene på nytt om det er viktig for deg, som jeg var veldig klar på så kommer jeg ikke til å skrive mer om Andrea og Magnhild med mindre det dukker opp nye situasjoner. Andrea ble ikke stemt frem av seerne som den mest manipulerende uten grunn 😘

«Å, beklager, jeg kjørte på barnet ditt da jeg snudde bilen, men det er ikke min skyld at barnet ble skadet for jeg hadde bare endret mening om retning jeg skal kjøre ☺️ Er lov å ombestemme seg« 🙄

Anonymkode: 5ecf5...e7e

Hvis du ikke tåler at folk svarer på innleggene dine så får du la være å kommentere i tråden. Andrea har aldri skadet noen så jeg synes du kommer med en litt spesiell sammenligning. 

Anonymkode: 35025...a84

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du ikke tåler at folk svarer på innleggene dine så får du la være å kommentere i tråden. Andrea har aldri skadet noen så jeg synes du kommer med en litt spesiell sammenligning. 

Anonymkode: 35025...a84

Deg om det 😂

Er det ikke episoder på lørdager? 😞 Fant ingen ny episode på viafree i dag tidlig 😕 

Anonymkode: 5ecf5...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...