Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva det er, men jeg klarer ikke å like Magnhild.. hun virker litt bitchy og sur? 

Ellers liker jeg Ellinor og Christian, de virker som et fint par 😄 

Anonymkode: da5fd...0c1

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske sikker på at det kommer til å oppstå søte toner mellom Martin og hun Isabelle. 
Ser ikke på Martin og Magnhild som et sterkt par. De har tilsynelatende stor interesse for trening begge to, men tror ikke "11 av 10" Magnhild kan måle seg opp mot en babe a la Isabelle. Måtte bare gå inn og sjekke hva slags jenter han følger på insta.. mye plastic fantastic.
Og bare jeg som fikk litt avsmak når hun klapset han på rompa? 🤡 

• Liker 3
Skrevet

Jeg har ikke fulgt blogging eller PH da, men wow, isabelle var jo kjempepen når hun IKKE hadde på seg sminke 😮 

Ellers er jeg enig i at Nicklas har vist seg å være en mye bedre kis etterhvert, jeg syntes han virka som den gigadusten da han kom inn 😂 

Anonymkode: 476fd...8cb

• Liker 4
Skrevet

Jeg forstår ikke hva Martin ser i Magnhild. Han virker reflektert og snill og ser veldig bra ut. Magnhild er mindre attraktiv på alle måter (som man kan se på TV). 

Anonymkode: ec135...173

• Liker 8
Skrevet

Creds til Bruna som klarer å ta Nicklas seriøst, haha! Han er jo så fjasete at det er vanskelig å finne han attraktiv. Men han virker veldig snill da.

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hva Martin ser i Magnhild. Han virker reflektert og snill og ser veldig bra ut. Magnhild er mindre attraktiv på alle måter (som man kan se på TV). 

Anonymkode: ec135...173

På hvilken måte da? 

Anonymkode: 41b8f...81b

Skrevet
3 timer siden, Nettroll skrev:

Creds til Bruna som klarer å ta Nicklas seriøst, haha! Han er jo så fjasete at det er vanskelig å finne han attraktiv. Men han virker veldig snill da.

Han er jo enormt midtpunkt å eier ikke ro i kroppen😉

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke fulgt blogging eller PH da, men wow, isabelle var jo kjempepen når hun IKKE hadde på seg sminke 😮 

Ellers er jeg enig i at Nicklas har vist seg å være en mye bedre kis etterhvert, jeg syntes han virka som den gigadusten da han kom inn 😂 

Anbefaler alle som ikke har sett det, og se PH episoden da Isabell kom inn. Den sminken var helt kriiise (til og med guttene snakket om hvor fælt det så ut). La oss håpe hun har roet litt ned på sminken 😃

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte da? 

Enig med vedkommende du svarte. Det er ikke mye attraktivt ved Magnhild. Jeg regner med det blir for slemt å ramse opp alt her, men se på henne. Ikke veldig pen 🙈

Anonymkode: 4923b...72f

• Liker 2
Skrevet

Nå synes jeg dere skal ta dere en titt i speilet selv. Er dere perfekte? Synes Magnhild er både pen og kul, og ikke minst fremstår hun ekte. Alle har noe de sikkert kunne ønske var annerledes med utseendet sitt, men det er ufint å sitte og diskutere det på KG. Synes Martin og Magnhild er et flott par. 

Anonymkode: 68484...47b

• Liker 15
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler alle som ikke har sett det, og se PH episoden da Isabell kom inn. Den sminken var helt kriiise (til og med guttene snakket om hvor fælt det så ut). La oss håpe hun har roet litt ned på sminken 😃

Enig med vedkommende du svarte. Det er ikke mye attraktivt ved Magnhild. Jeg regner med det blir for slemt å ramse opp alt her, men se på henne. Ikke veldig pen 🙈

Skjerp deg!

Anonymkode: fda69...fb6

• Liker 9
Skrevet

Herregud så sykt slemt. Ingenting galt med Magnhild. Flott og sporty jente! 

Anonymkode: f0f0b...879

• Liker 9
Skrevet

Skjerp deg!

Anonymkode: fda69...fb6

Skjerp deg selv 🤦‍♀️ Når man velger å melde seg på et TV program av det kaliberet, ønsker man å bli snakket om 😁

• Liker 2
Skrevet

Litt OT, noen som vet om hvordan man ser på Love Island Sverige? Er en nordnorsk jente som er med der. 

Anonymkode: 79f2e...f2a

Skrevet

Jeg sjekket tilfeldigvis love Island appen og der kan en stemme på hvilken to jenter som skal være partneren til to av de nye deltakerene. Siste setning står det: Bruna kan ikke velges, da hun er singel?

litt av en spoiler før det har skjedd på tv da eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

Skrevet
På 4. september 2018 den 7.40, AnonymBruker skrev:

Ja hun er den peneste av alle der inne syntes jeg! Men tror ikke Arwin mener hun er under hans leage, bare at han har en eller annen fetisj eller overdrevent oppheng på blonde og skandinaviske jenter, som både kan komme fra fysiske preferanser, men også mye av statusjag. Han er mørk og undertrykt, har blitt lege (fra min klasse på VGS ble to utlendinger lege og husker de snakket om det på skolen at det var noe de ville for å få en bedre plass i samfunnet forhold til å bli sett på som "en svarting") og på den måten opplever mer respekt og anerkjennelse enn de fleste andre mørke, og det er status for mange mørke , eller feil å si status til og med for dette handler om rasistiske etterfølger der de tror at de selv blir mer verdt ved å være med en hvit kvinne enn med en mørk, siden mørke er undertrykte.

Anonymkode: e49c0...eec

Ehh er ikke så synd på han. Jeg møtte han et par ganger etter tinder, og han spurte om han kunne betale for en helg i bergen. Ikke akkurat så stakkerslig og snill han der. 

Anonymkode: 30c96...8b9

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehh er ikke så synd på han. Jeg møtte han et par ganger etter tinder, og han spurte om han kunne betale for en helg i bergen. Ikke akkurat så stakkerslig og snill han der. 

Hva mener du? Han spurte om du ville bli med på helgetur til Bergen han betalte for? Det er da snillt det :) MEN om det var etter kun noen få dater og dere ikke hadde vært intime, og du oppfattet det som en eskortehelg så er det jo noe annet:/ 

• Liker 1
Skrevet

Når skal det skje noe snart? Det er jo bare de samme parene.. Ting er så sykt langdrygd!

Anonymkode: 6e586...f30

• Liker 1
Skrevet

Tror de kommer til å sende ut ett par etterhvert, og lage rom for mye mennesker. Er jo ikke noe gøy å se på 4 kjærestepar, og 1 vennepar på ferie :P 

Anonymkode: b87a9...296

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du? Han spurte om du ville bli med på helgetur til Bergen han betalte for? Det er da snillt det :) MEN om det var etter kun noen få dater og dere ikke hadde vært intime, og du oppfattet det som en eskortehelg så er det jo noe annet:/ 

Han ville betale for reise, opphold og "shoppepenger" slik at vi kunne "kose oss på hotellrommet"... Helt klart ikke noe jeg oppfattet som "la oss bli bedre kjent, jeg spanderer turen :D".. 

• Liker 5
Skrevet
På 12.9.2018 den 22.12, AnonymBruker skrev:

Hva snakker du om? Isabelle viste seg ikke et sekund uten sminke på Love Island, men antar du sikter til der hun var mer normalt sminket (fortsatt masse på huden) og med bare mascara og ikke de enorme falske øyevippene. Men å kalle det uten sminke blir helt feil! 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...