Gå til innhold

Love Island - norsk versjon


calium

Anbefalte innlegg

Gjest thejohan
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fant nylig Christian på tinder, så tror ikke de er sammen. Silje og Andreas ser jeg ofte i Bergen. 

Anonymkode: 9501a...b73

Ja, så det nå at de ikke er samme lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Andreas og Silje er med hverandre hver gang de har mulighet. Nå er de på vei til Tokyo for å feriere litt sammen 

Anonymkode: 23830...268

Så koselig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke noe sjokk at Bruna og Nicklas ikke forble sammen, men at alles "favorittpar" Ellinor og Christian? Hmm, lurer litt på hvorfor. Heier på Morten og Andrea! ❤️  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2018 den 20.06, Ms.Sommerfugl skrev:

Var ikke noe sjokk at Bruna og Nicklas ikke forble sammen, men at alles "favorittpar" Ellinor og Christian? Hmm, lurer litt på hvorfor. Heier på Morten og Andrea! ❤️  

På instaen til Cristian så virker det som om avstanden ble for stor. Skjønner det, hadde ikke klart et avstandsforhold selv.

Anonymkode: 826e9...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På instaen til Cristian så virker det som om avstanden ble for stor. Skjønner det, hadde ikke klart et avstandsforhold selv.

Anonymkode: 826e9...321

Hvis jeg ikke tar helt feil tar det ca. 3 timer med buss fra Bergen til Haugesund? Isåfall synes jeg ikke akkurat det er et avstandsforhold. :P I kommentarfeltet skriver for øvrig Ellinor at det ikke bare var avstanden, men andre ting som gjorde at det ble slutt - ting de ikke kommer til å legge ut offentlig. Så er nok ikke avstanden som var (hoved)problemet.

Anonymkode: fda69...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alt vi vet, kan det hende de fant ut at de ikke matchet på utsiden med alt annet  (jobb, venner, livssituasjon) og ville ikke fortsette. Men uansett glad jeg stemte på Morten og Andrea, og at det var de som vant! Heia M og A! ❤️ 😄 

Noen som forresten har stusset litt i ettertid på hvem som "spilte"? Vet det var noen som påpekte det inne i villaen, at f.eks folk har egeninteresse av å være så lenge som mulig/vinne Love Island. Kan det være noen "holdt ut" kun for å kanskje vinne? 

Anonymkode: b87a9...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest INGNTNG

Jeg er ikke overasket over at det ikke varte mellom Ellinor og Christian. Han hadde aldri fått seg en så bra dame IRL. Det visste han også, så allerede inne i villaen så man tegn til at han var veldig usikker og sjalu. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

TV3 setter "Love Island" på vent etter seer-svikt. Kanalen bekrefter at det ikke blir en ny sesong av reality-programmet med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...