AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #401 Skrevet 11. september 2018 Jeg grein av latter da Niklas så til Andras at "smilet ditt minner meg litt om hest", på en god måte da🤣 Har i grunnen tenkt det samme. Andreas er jo pen uansett, men får et lite glimt av en hest i smilet hans.. //Ikke negativt!// Anonymkode: 41b8f...81b 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #402 Skrevet 11. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Husk å send spørsmål inn til fredag så deltagerne blir grilla, det er åpent nå https://www.shortaudition.com/Love-Island-sporsmaal-til-deltagerne Ps. man trenger ikke laste opp bilde eller video og er bare å bruke falsk navn (sier ifra fordi jeg syntes det så skummelt ut selv) Anonymkode: 35025...a84 Kunne tenkt meg å sende spørsmål men det der var altfor mye å fylle ut, så da står jeg over! Hvis produksjonen leser her er mitt spørsmål: Andreas: Hvorfor går du bare etter status, penger og utseende på damer når du sier de må være instagramfamous og ta deg med på dyre sponsorreiser? Er du en golddigger? Og hva når dere blir gamle og utseendet forfaller og du innser at du valgte dame på feil grunnlag? Anonymkode: e49c0...eec 6
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #403 Skrevet 11. september 2018 Jeg spurte Martin om han ikke var fornøyd med Magnhild siden han fortsatt prøver seg på Ellinor, og deretter Ellinor om hvorfor hun flørter med Martin hvis hun er så fornøyd med Christian 😂 håper det kan skape litt drama i villaen hvis det kommer med Anonymkode: 35025...a84 9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #404 Skrevet 11. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte Martin om han ikke var fornøyd med Magnhild siden han fortsatt prøver seg på Ellinor, og deretter Ellinor om hvorfor hun flørter med Martin hvis hun er så fornøyd med Christian 😂 håper det kan skape litt drama i villaen hvis det kommer med Anonymkode: 35025...a84 Når har Ellinor flørta med Martin? Å snakke sammen tre minutter alene er ikke flørting. Er det noe annet jeg har gått glipp av? Bra spørsmål hvis det stemmer! Anonymkode: e49c0...eec 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #405 Skrevet 11. september 2018 Får helt magesår av Andrea og Morten. Haha fy faen så kleine folk Anonymkode: ba85a...82e 8
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #406 Skrevet 11. september 2018 Tipper hun isabelle er headhuntet av produksjonen for å lage litt drama. Hun sier i introduksjonsvideon sin at hun liker menn med manbun:-p Anonymkode: 2858e...b4c 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #407 Skrevet 11. september 2018 Tror kanskje det at Magnhild er sååå keeen på Martin får han til å skygge unna banen litt. He is not soooo in to her. Bare jeg som føler det? Anonymkode: 08b46...2f0 18
Gjest BethD Skrevet 11. september 2018 #408 Skrevet 11. september 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror kanskje det at Magnhild er sååå keeen på Martin får han til å skygge unna banen litt. He is not soooo in to her. Bare jeg som føler det? Anonymkode: 08b46...2f0 Føler han er veldig gira på henne jeg ?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #409 Skrevet 11. september 2018 15 minutter siden, BethD skrev: Føler han er veldig gira på henne jeg ? Nei, tror han player henne litt for å komme lengst mulig. Og tilbake til dere som sier at looks ikke har noe å si; til og med jentene der inne etterlyser jo kjekke menn! Anonymkode: 9597f...9de 2
Marriet Skrevet 11. september 2018 #410 Skrevet 11. september 2018 Jeg synes programmet (eller deltakerne sådan) objektiviserer så mye! Visste ikke at voksne folk var så opptatt av utseende. Tidvis synes jeg love island deltakerne er verre en gjengen på ex on the beach. Glad jeg har funnet kjærligheten, jeg er langt ifra noen modellskjønnhet, men har likevel kapret verdens kjekkeste mann. I tillegg er han smart, selvstendig og ambisiøs. Jeg skjønner at utseende betyr mye når det kommer til førsteinntrykk, men instavennlig? Virkelig?! Trist at det er viktigere hvordan en person ser ut enn hvilken personlighet vedkommende har. Forøvrig er alle deltakerne på love island pene. Det er ingen med skavanker eller annet. Det er ikke et speilbilde av samfunner forøvrig. De har i tillegg høye krav når det kommer til partner og som jeg har forstått så langt gjelder de kravene omtrent utelukkende utseende. Litt trist, men grei underholdning likevel. Synes det må være greit at publikum er kritisk til det vi ser på godt og vondt. Hadde vi ikke vært det, men tatt alt vi ser for god fisk hadde jeg blitt skremt. 6
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #411 Skrevet 11. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, tror han player henne litt for å komme lengst mulig. Og tilbake til dere som sier at looks ikke har noe å si; til og med jentene der inne etterlyser jo kjekke menn! Anonymkode: 9597f...9de Er faktisk ikke en kjeft der inne som er fin av mannfolkene! Anonymkode: ba85a...82e 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #412 Skrevet 11. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er faktisk ikke en kjeft der inne som er fin av mannfolkene! Anonymkode: ba85a...82e Så enig! Anonymkode: 9597f...9de
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #413 Skrevet 11. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er faktisk ikke en kjeft der inne som er fin av mannfolkene! Anonymkode: ba85a...82e Helt enig!! Er jo ingen menn der inne.. Anonymkode: 7f06f...516
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #414 Skrevet 11. september 2018 Skjer ting og tang mellom Bruna og Niklas nå. De er søt par Anonymkode: 08b46...2f0 2
Anonym2467 Skrevet 11. september 2018 #415 Skrevet 11. september 2018 Hyggelig av Isabelle å rynke på nesen mens hun smurte inn han nye..... 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #416 Skrevet 11. september 2018 7 minutter siden, Anonym2467 skrev: Hyggelig av Isabelle å rynke på nesen mens hun smurte inn han nye..... Tenkte det samme! Anonymkode: 08b46...2f0
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #417 Skrevet 11. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er faktisk ikke en kjeft der inne som er fin av mannfolkene! Anonymkode: ba85a...82e Mhm! Hvorfor har de ikke med noen kjekke meksikanere? Er jo aldri med latinos i denne typen serier Anonymkode: 9a497...406
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #418 Skrevet 11. september 2018 1 time siden, Anonym2467 skrev: Hyggelig av Isabelle å rynke på nesen mens hun smurte inn han nye..... Det er jo litt merkelig å starte en samtale med en fremmed, med å spørre om de kan smøre de inn med solkrem på ryggen.. da hadde jeg blitt klein, og ukomfortabel med å gjøre det... Anonymkode: e3a9c...b07 7
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #419 Skrevet 12. september 2018 Jeg er så overrasket over at alle synes Andreas er så kjekk 🤔 men det er bra vi alle har forskjellig smak 👍 Men! Bruna var jo også med i Paradise Hotel, hvorfor nevnes aldri det? Var det ikke hun som fikk en makt når hun kom inn og trodde hun styrte hotellet, for så å ryke i neste uke fordi hun egentlig ikke styrte noen ting 😂 hun virker veldig mye mer allright nå i «Love Iceland». Har virkelig sansen for henne 😁 Anonymkode: 5ecf5...e7e
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #420 Skrevet 12. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så overrasket over at alle synes Andreas er så kjekk 🤔 men det er bra vi alle har forskjellig smak 👍 Men! Bruna var jo også med i Paradise Hotel, hvorfor nevnes aldri det? Var det ikke hun som fikk en makt når hun kom inn og trodde hun styrte hotellet, for så å ryke i neste uke fordi hun egentlig ikke styrte noen ting 😂 hun virker veldig mye mer allright nå i «Love Iceland». Har virkelig sansen for henne 😁 Anonymkode: 5ecf5...e7e tror du blander med noen andre altså Anonymkode: 35025...a84 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå