Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg grein av latter da Niklas så til Andras at "smilet ditt minner meg litt om hest", på en god måte da🤣 

Har i grunnen tenkt det samme. Andreas er jo pen uansett, men får et lite glimt av en hest i smilet hans.. ;) //Ikke negativt!//

Anonymkode: 41b8f...81b

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Husk å send spørsmål inn til fredag så deltagerne blir grilla, det er åpent nå 

https://www.shortaudition.com/Love-Island-sporsmaal-til-deltagerne

Ps. man trenger ikke laste opp bilde eller video og er bare å bruke falsk navn (sier ifra fordi jeg syntes det så skummelt ut selv)

Anonymkode: 35025...a84

Kunne tenkt meg å sende spørsmål men det der var altfor mye å fylle ut, så da står jeg over! 

Hvis produksjonen leser her er mitt spørsmål: 

Andreas: Hvorfor går du bare etter status, penger og utseende på damer når du sier de må være instagramfamous og ta deg med på dyre sponsorreiser? Er du en golddigger? Og hva når dere blir gamle og utseendet forfaller og du innser at du valgte dame på feil grunnlag? 

Anonymkode: e49c0...eec

• Liker 6
Skrevet

Jeg spurte Martin om han ikke var fornøyd med Magnhild siden han fortsatt prøver seg på Ellinor, og deretter Ellinor om hvorfor hun flørter med Martin hvis hun er så fornøyd med Christian 😂 håper det kan skape litt drama i villaen hvis det kommer med 

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte Martin om han ikke var fornøyd med Magnhild siden han fortsatt prøver seg på Ellinor, og deretter Ellinor om hvorfor hun flørter med Martin hvis hun er så fornøyd med Christian 😂 håper det kan skape litt drama i villaen hvis det kommer med 

Når har Ellinor flørta med Martin? Å snakke sammen tre minutter alene er ikke flørting.  Er det noe annet jeg har gått glipp av? 

Bra spørsmål hvis det stemmer! 

Anonymkode: e49c0...eec

• Liker 1
Skrevet

Får helt magesår av Andrea og Morten. Haha fy faen så kleine folk 

Anonymkode: ba85a...82e

• Liker 8
Skrevet

Tipper hun isabelle er headhuntet av produksjonen for å lage litt drama. Hun sier i introduksjonsvideon sin at hun liker menn med manbun:-p  

Anonymkode: 2858e...b4c

• Liker 2
Skrevet

Tror kanskje det at Magnhild er sååå keeen på Martin får han til å skygge unna banen litt. He is not soooo in to her. Bare jeg som føler det?

Anonymkode: 08b46...2f0

• Liker 18
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror kanskje det at Magnhild er sååå keeen på Martin får han til å skygge unna banen litt. He is not soooo in to her. Bare jeg som føler det?

Føler han er veldig gira på henne jeg ? 

Skrevet
15 minutter siden, BethD skrev:

Føler han er veldig gira på henne jeg ? 

Nei, tror han player henne litt for å komme lengst mulig. 

Og tilbake til dere som sier at looks ikke har noe å si; til og med jentene der inne etterlyser jo kjekke menn! 

Anonymkode: 9597f...9de

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes programmet (eller deltakerne sådan) objektiviserer så mye! Visste ikke at voksne folk var så opptatt av utseende. Tidvis synes jeg love island deltakerne er verre en gjengen på ex on the beach. Glad jeg har funnet kjærligheten, jeg er langt ifra noen modellskjønnhet, men har likevel kapret verdens kjekkeste mann. I tillegg er han smart, selvstendig og ambisiøs. Jeg skjønner at utseende betyr mye når det kommer til førsteinntrykk, men instavennlig? Virkelig?! Trist at det er viktigere hvordan en person ser ut enn hvilken personlighet vedkommende har. Forøvrig er alle deltakerne på love island pene. Det er ingen med skavanker eller annet. Det er ikke et speilbilde av samfunner forøvrig. De har i tillegg høye krav når det kommer til partner og som jeg har forstått så langt gjelder de kravene omtrent utelukkende utseende. Litt trist, men grei underholdning likevel. Synes det må være greit at publikum er kritisk til det vi ser på godt og vondt. Hadde vi ikke vært det, men tatt alt vi ser for god fisk hadde jeg blitt skremt. 

• Liker 6
Skrevet

Nei, tror han player henne litt for å komme lengst mulig. 

Og tilbake til dere som sier at looks ikke har noe å si; til og med jentene der inne etterlyser jo kjekke menn! 

Er faktisk ikke en kjeft der inne som er fin av mannfolkene! 

• Liker 4
Skrevet

Så enig! 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig!! Er jo ingen menn der inne..

Anonymkode: 7f06f...516

Skrevet

Skjer ting og tang mellom Bruna og Niklas nå. De er søt par :)

• Liker 2
Skrevet

Hyggelig av Isabelle å rynke på nesen mens hun smurte inn han nye.....

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Tenkte det samme!

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mhm! Hvorfor har de ikke med noen kjekke meksikanere? Er jo aldri med latinos i denne typen serier :(

Anonymkode: 9a497...406

Skrevet
1 time siden, Anonym2467 skrev:

Det er jo litt merkelig å starte en samtale med en fremmed, med å spørre om de kan smøre de inn med solkrem på ryggen.. da hadde jeg blitt klein, og ukomfortabel med å gjøre det...

Anonymkode: e3a9c...b07

• Liker 7
Skrevet

Jeg er så overrasket over at alle synes Andreas er så kjekk 🤔 men det er bra vi alle har forskjellig smak 👍

Men! Bruna var jo også med i Paradise Hotel, hvorfor nevnes aldri det? Var det ikke hun som fikk en makt når hun kom inn og trodde hun styrte hotellet, for så å ryke i neste uke fordi hun egentlig ikke styrte noen ting 😂 hun virker veldig mye mer allright nå i «Love Iceland». Har virkelig sansen for henne 😁

Anonymkode: 5ecf5...e7e

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så overrasket over at alle synes Andreas er så kjekk 🤔 men det er bra vi alle har forskjellig smak 👍

Men! Bruna var jo også med i Paradise Hotel, hvorfor nevnes aldri det? Var det ikke hun som fikk en makt når hun kom inn og trodde hun styrte hotellet, for så å ryke i neste uke fordi hun egentlig ikke styrte noen ting 😂 hun virker veldig mye mer allright nå i «Love Iceland». Har virkelig sansen for henne 😁

Anonymkode: 5ecf5...e7e

tror du blander med noen andre altså

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...