Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han ville betale for reise, opphold og "shoppepenger" slik at vi kunne "kose oss på hotellrommet"... Helt klart ikke noe jeg oppfattet som "la oss bli bedre kjent, jeg spanderer turen :D".. 

Anonymkode: 30c96...8b9

Han sa jo i introen at han ville ha en dame han kunne skjemme bort, kose oss på hotellrommet kan jo være med roomservice og mat men jeg oppfatter vibben du fikk og det er helt klart usmakelig om han prøvde på en "sånn" type tur om dere ikke hadde vært intime fra før, da er det ekkelt og smakløst forslag/forespørsel...

Anonymkode: e49c0...eec

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 12.9.2018 den 22.18, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hva Martin ser i Magnhild. Han virker reflektert og snill og ser veldig bra ut. Magnhild er mindre attraktiv på alle måter (som man kan se på TV). 

Anonymkode: ec135...173

Utseende er ikke alt!selv om du ikke syns hun er attraktiv,så synes Martin det.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler alle som ikke har sett det, og se PH episoden da Isabell kom inn. Den sminken var helt kriiise (til og med guttene snakket om hvor fælt det så ut). La oss håpe hun har roet litt ned på sminken 😃

Enig med vedkommende du svarte. Det er ikke mye attraktivt ved Magnhild. Jeg regner med det blir for slemt å ramse opp alt her, men se på henne. Ikke veldig pen 🙈

Anonymkode: 4923b...72f

Du fremstår som overfladisk med dine utsagn!

Skrevet

Når skal det skje noe snart? Det er jo bare de samme parene.. Ting er så sykt langdrygd!

Anonymkode: 6e586...f30

Tror de kommer til å sende ut ett par etterhvert, og lage rom for mye mennesker. Er jo ikke noe gøy å se på 4 kjærestepar, og 1 vennepar på ferie :P 

Anonymkode: b87a9...296

Nå må noe skje med dette programmet, ja. 

Ellers er dette ikke et levedyktig konsept over tid..

Anonymkode: b6911...e3d

Skrevet
9 timer siden, Ice-91 skrev:

Jeg sjekket tilfeldigvis love Island appen og der kan en stemme på hvilken to jenter som skal være partneren til to av de nye deltakerene. Siste setning står det: Bruna kan ikke velges, da hun er singel?

litt av en spoiler før det har skjedd på tv da eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

Hun nye valgte Nicklas, så de ble et par. 

Skrevet
9 timer siden, Janus skrev:

Utseende er ikke alt!selv om du ikke syns hun er attraktiv,så synes Martin det.

Er enig i at utseendet ikke er alt. Synes forøvrig Magnhild er helt ok utseendemessig, men for meg er det deler av personligheten som er lite sjarmerende. På samme måte som at jeg synes Viktoria er kjempeflott, men at hun vingler, er usikker, gir lite tilbake etc. gjør at hun kan være vanskelig å forelske seg i. 

Anonymkode: 3b086...4aa

• Liker 1
Skrevet

Enda en jente??

Er det mangel på påmeldte gutter tro? For programmets del så ville det absolutt vært nødvendig med et par-tre nye gutter nå. 

Jeg kommer ikke til å følge med videre nå, gidder ikke se på treeege kjærestepar på feire, uten noe drama eller intriger..

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå må noe skje med dette programmet, ja. 

Ellers er dette ikke et levedyktig konsept over tid..

Blir jo mer action nå som et kjernepar er splittet av ny deltaker,  så kommer det to nye menn inn neste gang. Seerne kan stemme på hvem de blir partner med i love Island appen. Jeg har akuratt stemt Silje,  og Magnhild for å teste de parene. Men syns jo det burde vært flere single der så man fikk testa mennene i paret også, og at de to nye Isabell og ina burde ha fortsatt å være i huset, for dere så jo at det kun var Christian som først erklærte seg opptatt når Tone spurte gutta når de nye jentene var på vei og Andreas sa jo til kameraet senere at nei han var på ingen måte forplikta til noen der inne og hadde planer om å kline med alle de nye blondinene.  Så flere single inn og nye alternativer på samme tid for begge kjønn trengs for litt mer action nå! 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enda en jente??

Er det mangel på påmeldte gutter tro? For programmets del så ville det absolutt vært nødvendig med et par-tre nye gutter nå. 

Jeg kommer ikke til å følge med videre nå, gidder ikke se på treeege kjærestepar på feire, uten noe drama eller intriger..

Kommer to gutter neste episode om jeg husker rett

Anonymkode: fda69...fb6

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir jo mer action nå som et kjernepar er splittet av ny deltaker,  så kommer det to nye menn inn neste gang. Seerne kan stemme på hvem de blir partner med i love Island appen. Jeg har akuratt stemt Silje,  og Magnhild for å teste de parene. Men syns jo det burde vært flere single der så man fikk testa mennene i paret også, og at de to nye Isabell og ina burde ha fortsatt å være i huset, for dere så jo at det kun var Christian som først erklærte seg opptatt når Tone spurte gutta når de nye jentene var på vei og Andreas sa jo til kameraet senere at nei han var på ingen måte forplikta til noen der inne og hadde planer om å kline med alle de nye blondinene.  Så flere single inn og nye alternativer på samme tid for begge kjønn trengs for litt mer action nå! 

Joa, men så lenge det ikke er noen fristende hunks som kommer inn så er jo det et proforma partnerskap. Parene fortsetter å sove sammen på daybed og velge hverandre i seremoniene.

Dette virker lite gjennomtenkt av produksjonsselskapet..

• Liker 1
Skrevet

Jeg digger Magnhild, utseende og personlighet. Tror ikke jeg er alene om det. Go Magnhild ❤️

Anonymkode: 5ecf5...e7e

• Liker 4
Skrevet

Jeg stemte Andrea og Magnhild. Føler Andrea kan vingle skikkelig hvis det kommer inn en hun synes ser bedre ut😂 Tror det blir veldig underholdene neste episode jeg!

Anonymkode: c2359...323

• Liker 1
Skrevet

Hjelpe meg for ei dundre som kom inn i går. Ble nesten redd, jeg. Tror dessverre hun er veldig feil for alle guttene som er der nå. Hun kunne muligens ha fungert med Arwin (pga alder) eller «første Marius» pga treningen. Syntes skikkelig synd på Bruna!! 

Liker ellers Magnhild bedre og bedre. Hun er nok den mest reflekterte der inne.

Anonymkode: 9597f...9de

Skrevet

Synes det var noe kjent med hu nye ja :P Husker hele episoden. Kanskje den kan ligge på tv3.no for de som er ekstra nysgjerrig på hu

Anonymkode: 750aa...047

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det var noe kjent med hu nye ja :P Husker hele episoden. Kanskje den kan ligge på tv3.no for de som er ekstra nysgjerrig på hu

For de som ikke har sett det, heter forresten Kjærlighetsredet. Det er flere episoder, og hu dater Paradise-Magne. 

Skrevet

Syns Ellinor og Silje skulle blitt splittet. De som er mest sikre, er mest morsomt at testes.

Anonymkode: e3a9c...b07

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Hva snakker du om? Isabelle viste seg ikke et sekund uten sminke på Love Island, men antar du sikter til der hun var mer normalt sminket (fortsatt masse på huden) og med bare mascara og ikke de enorme falske øyevippene. Men å kalle det uten sminke blir helt feil! 

Tenker det lille klippet til frokost etter første natta. 

Anonymkode: 476fd...8cb

Skrevet

Synes det var så utrolig synd at Isabelle ble sendt hjem. Hun hadde nok laget litt drama hadde hun fått blitt der, da jeg tror både Martin & Andreas fort kunne flørtet litt med henne. 

Magnhild synes jeg bare er tragisk etter alle utspillene hennes når hun kom hjem mot Andrea. Det var flertallet som stemte henne hjem, ikke bare Andrea, men hun trengte jo en syndebukk. 

Andrea er søt, men synes hun fremstilles helt feil på tv. Så også på PH når hun var der, følte ikke jeg fikk riktig inntrykk av henne før jeg leste bloggen hennes. Tror hun fremstilles veldig feil og fort misforstås av andre, da jeg synes hun virker veldig reflektert og snill da jeg leser bloggen, tar opp mange viktige temaer rettet mot yngre jenter osv. 

Anonymkode: 7a81c...147

• Liker 2
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Når skal det skje noe snart? Det er jo bare de samme parene.. Ting er så sykt langdrygd!

Anonymkode: 6e586...f30

Hele poenget er jo å finne partner med tanke på forhold. Når det er par som har funnet tonen og begynner få følelser, så ville jo hele poenget med serien blitt borte om dem ikke fikk være par. 

• Liker 6
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det var så utrolig synd at Isabelle ble sendt hjem. Hun hadde nok laget litt drama hadde hun fått blitt der, da jeg tror både Martin & Andreas fort kunne flørtet litt med henne. 

Magnhild synes jeg bare er tragisk etter alle utspillene hennes når hun kom hjem mot Andrea. Det var flertallet som stemte henne hjem, ikke bare Andrea, men hun trengte jo en syndebukk. 

Andrea er søt, men synes hun fremstilles helt feil på tv. Så også på PH når hun var der, følte ikke jeg fikk riktig inntrykk av henne før jeg leste bloggen hennes. Tror hun fremstilles veldig feil og fort misforstås av andre, da jeg synes hun virker veldig reflektert og snill da jeg leser bloggen, tar opp mange viktige temaer rettet mot yngre jenter osv. 

Anonymkode: 7a81c...147

Helt enig angående Andrea. Men samtidig føler jeg ikke at hun gjør en dårlig figur på tv, er mer at folk tar ting i verste mening. Mitt inntrykk er at Andrea er mer komfortabel med tv enn mange av de andre og derfor tørr å være ærlig når hun sitter i den stolen. Det er jo litt av poenget at seerne skal forstå hvordan de tenker. Synes det er super kjedelig med noen av deltagerne, spesielt Viktoria som bare sitter å sier "vet ikke" (satt på spissen). 

Anonymkode: 35025...a84

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...