Gå til innhold

Love Island - norsk versjon


calium

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Deg om det 😂

Er det ikke episoder på lørdager? 😞 Fant ingen ny episode på viafree i dag tidlig 😕 

Anonymkode: 5ecf5...e7e

Nei. De skulle egentlig ha recap fra uken, men fikk så mye pes første uken, at de droppet det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 15.9.2018 den 15.33, AnonymBruker skrev:

Andrea er en god jente i bånn, men hun har en del responser som faktisk er dårlig oppførsel mot andre. Jeg tror hun gjør tingene fordi hun er usikker, spesielt i en reality dating-situasjon (det hadde tross alt jeg vært og 😂). Håper fangirls av Andrea kan slutte å henge ut Magnhild eller andre som har normale menneskelige responser. Om dere skal forsvare Andrea hver gang hun gjør noe mot andre så kan dere la Magnhild få samme tvil til gode. Og de har skværet opp og alt er bra. Det er det siste jeg kommer til å si om den saken noe mer, det begynner å bli mange episoder siden dette var en greie. 

Nichlas og Bruna er så søte 😍 Synes Kristian er for sjalu, han eier ikke Ellinor...

Anonymkode: 5ecf5...e7e

Ellinor er nok også litt sjalu....

Anonymkode: 41b8f...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt annerledes episode i dag, mer som skjedde og veldig gøy med tvangspartnerskap vi stemte frem :)

Ellinor er sååå søt da, bare sitter å snakker opp de andre jentene til han nye og friendzoner han glatt og vil bare ha Cristian. 

Hehe syns litt synd på lifeboat Marius nå for ikke noe tvil om at Victoria går til han nye om hun kan. 

Det har vært utrolig lite oppgaver og aktiviteter i serien i forhold til UK versjonen av Love Island, det der med å sette sammen sin drømmemann/drømmedame av kroppsdelene til de i huset for eksempel kunne vært moro. Og flere nye single inn hver eller annenhver episode, og kanskje konkurranser der den ene i etablerte par risikerer å må ryke ut. Virker som mer og mer skjer fremover hvertfall! Det var dumt de to jentene som kom inn tidligere i uken måtte dra igjen samme dag, men nå blir jo de to nye guttene værende litt og håper noen må ut og de får bli enn at de også ryker ut og det bare står de samme igjen.  

Ja koooselig serie, som tv3 dama tydeligvis har fått med seg at vi syntes det er 😊 Liker forresten denne bedre enn UK versjonen selvom det skjedde mere der, for det ble flåsete og useriøst der med mange players og mye fyll. De holder et fint "støynivå" i den norske versjonen :)

Anonymkode: e49c0...eec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er avstemming i appen nå. Jeg stemte på Maren og Marius :)

Anonymkode: 35025...a84

Jeg stemte Maren og Henrik. Maren fordi hun er litt for "sær" om du skjønner, jeg tror hun har veldig spesifikk smak og det er nok vanskelig å finne noen som matcher. Henrik fordi han fremstår som, unnskyld meg, litt drittsekk. Det er måten han prater på, og fremtoningen, og den uendelige baksnakkingen av han andre nye. Vet ikke om det bare er meg, men jeg fikk en dårlig vibe...

Anonymkode: b87a9...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er avstemming i appen nå. Jeg stemte på Maren og Marius :)

Anonymkode: 35025...a84

Jeg prøver å stemme på Andrea vingleguri med commitment issues, og på Andreas rett og slett fordi jeg ikke liker han på skjermen og vil se Silje med en av de nye og Andreas furte fordi han ikke kunne skryte på Instagram over å ha kommet langt 😛

MEN stemmefunksjonen fungerer ikke her? Jeg trykker men ingenting skjer selvom jeg trykker på den grønne bekreft valg haken så står det fortsatt "velg to valg her". 

Anonymkode: e49c0...eec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maren er ihvertfall litt grepa og lager litt stemning med tak i der istedet for å bare sitte å puse og mumle i daybed som de andre jentene. Så selvom hun kanskje ikke vil finne kjærligheten der vil jeg mye heller se hun på skjermen enn Andrea, eller også Victoria og Magnhild. 

Anonymkode: e49c0...eec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene var ikke helt på nivå med UK versjonen, men Victoria var rå. 

Anonymkode: 35025...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jentene var ikke helt på nivå med UK versjonen, men Victoria var rå. 

Anonymkode: 35025...a84

Enig. Den norske versjonen må være noe av det teiteste jeg har sett. Jentene og guttene burde sluppet seg mere løs, og gitt faen i hvem som «vant». 

Anonymkode: b7953...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anki- skrev:

Det står på programmet på VG sin TV-guide hver dag kl 21.30 i hvert fall.

Takk for svar.  På canal digital boksen er det forskjellig program hver dag kl 21.30.  Og det ble ikke tatt opp i går.  #hekta 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, captiva skrev:

Takk for svar.  På canal digital boksen er det forskjellig program hver dag kl 21.30.  Og det ble ikke tatt opp i går.  #hekta 

Jeg måtte inn å se det på viafree, borte under ukesarkiv plutselig 😞

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mysticgirl skrev:

Jeg måtte inn å se det på viafree, borte under ukesarkiv plutselig 😞

Samme her!

Anonymkode: 2858e...b4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt opp hele canal digital jeg òg, lettere (dvs mer pålitelig) å logge inn på viafree føler jeg. Synd men sant 😕

Anonymkode: 5ecf5...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på det samme, siste episode på on demand er 12.9, og på tv-guiden i dag står det Top Chef junior 20.30-22.30. 

Har de tatt det av plakaten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige dagen (forrige uke) skulle jeg se på God Morgen Norge (live) på Canal digital... det sto at det skulle være Home and Away fra kl 06:00 til 16:00 😂 så jeg ville tatt det med en stor klype salt

Anonymkode: 5ecf5...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så typisk mannfolk, enten liker de bli blondiner, eller så liker de kun brunetter. Er hårfargen virkelig så viktig?😄

-blondina

Anonymkode: 41b8f...81b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det er så typisk mannfolk, enten liker de bli blondiner, eller så liker de kun brunetter. Er hårfargen virkelig så viktig?😄

-blondina

Anonymkode: 41b8f...81b

Nei, det er den samme greia som når damer sier de liker «høye og mørke» og så ender de opp med en middels høy/lav fyr med rødt hår. Det er overfladiske greier de fleste egentlig ikke bryr seg om når det virkelig gjelder. De fleste synes en heit brunette er et bedre alternativ enn en mindre attraktiv blondine, selv om de EGENTLIG ser etter en blondine 😂

Anonymkode: 5ecf5...e7e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...