Gå til innhold

Love Island - norsk versjon


calium

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Magnhild virket helt fjern i denne episoden... hun har vært «singel» i 24t og oppfører seg som om hun har vært singel lenge og ting bare skal handle om henne.. hun har jo fått 2 sjanser, og har hatt fast partner helt siden hun kom inn.. dramaqueen.. 

burse kanskje tenke over at majoriteten ville ha henne ut, så hun er ikke veldig populær akkurat. Men enda blir hun sur fordi Victoria fikk date og hun selv bare har det fælt...

Anonymkode: e3a9c...b07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å skjønne hvorfor Viktoria er evig singel, hun virker veldig kresen! Avfeier han nye fyren fordi han er lav? Han er 180 :ler: Synes han virket veldig søt jeg! Litt stille foreløpig, men jeg har troa på han! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sophia skrev:

Jeg begynner å skjønne hvorfor Viktoria er evig singel, hun virker veldig kresen! Avfeier han nye fyren fordi han er lav? Han er 180 :ler: Synes han virket veldig søt jeg! Litt stille foreløpig, men jeg har troa på han! 

Ja var det jeg også tenkte. Fryktelig kresen på utseendet 🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun er 179, så er det kanskje slik det føles, spesielt om hun går med høye hæler.

Anonymkode: 028f3...634

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Victoria er veldig kresen og det er nok derfor hun er singel. For hun ser utrolig bra ut, det skal hun ha.

Magnhild... nei, måten hun snakket til den nye deltageren på var ikke greit. Svartmaler henne som den onde heksa som STJAL mannen til Magnhild i ren vondvilje. Man skal date folk der inne, og dessuten så var det Martin som valgte å utforske det. Blir oppgitt. Stakkars hun nye!!!

Anonymkode: 5ecf5...e7e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Nei, jeg ekke så veldig morsom egentlig»

»Nei, jeg ekke så veldig sjarmerende egentlig»

»Nei, jeg ekke så veldig søt egentlig»

Ikke svar sånn hveeer gang Martin prøver å gi deg et kompliment😂 Anne Marthe 😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Piruette skrev:

«Nei, jeg ekke så veldig morsom egentlig»

»Nei, jeg ekke så veldig sjarmerende egentlig»

»Nei, jeg ekke så veldig søt egentlig»

Ikke svar sånn hveeer gang Martin prøver å gi deg et kompliment😂 Anne Marthe 😂

Vel.. Hun har jo rett i noe - det er ikke sjarmerende å ikke klare å ta til seg kompliment.

Bare si takk,ffs..

Anonymkode: fcc2f...be7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt poenget med serien 🙈 de sender inn alt for mange 🤔 de fleste der inne har stabile par som de ikke vil bytte, så ikke vits å sende inn så mange deltagere🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, #Sunrise skrev:

Skjønner ikke helt poenget med serien 🙈 de sender inn alt for mange 🤔 de fleste der inne har stabile par som de ikke vil bytte, så ikke vits å sende inn så mange deltagere🙈

Ja, jeg synest det har blitt litt mye. Dessuten har jeg merka at de siste episodene har nesten alt handlet om de nye eller dramaet mellom Magnhild og Martin. Har nesten ikke fått med meg ståa til de andre og stabile para? Virker jo som de har det bra, men er jo dumt at det ikke vises så mye. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hverken fulgt med på programmet eller lest hele denne tråden, men:

 

Har kikket innom i mellom, og irriterer meg grenseløst over de flåsete og fordummende kommentarene fra den mannlige kommentatoren! Orker rett og slett ikke se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kritt skrev:

Har hverken fulgt med på programmet eller lest hele denne tråden, men:

 

Har kikket innom i mellom, og irriterer meg grenseløst over de flåsete og fordummende kommentarene fra den mannlige kommentatoren! Orker rett og slett ikke se på.

Ja jeg skjønner virkelig ikke at de har denne kommentatoren. Sykt irriterende og ikke LITT morsomt engang. Fatter ikke hvem som har laget manuset hans, den personen trenger hjelp 

Anonymkode: ba85a...82e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, #Sunrise skrev:

Skjønner ikke helt poenget med serien 🙈 de sender inn alt for mange 🤔 de fleste der inne har stabile par som de ikke vil bytte, så ikke vits å sende inn så mange deltagere🙈

Det er nesten ingen som ser på programmet, hvis de ikke skulle sendt inn nye folk må de snart skru av strømmen for å spare penger, og da blir det i hvertfall kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Leneol skrev:

Det er nesten ingen som ser på programmet, hvis de ikke skulle sendt inn nye folk må de snart skru av strømmen for å spare penger, og da blir det i hvertfall kjedelig.

Har inntrykk av at programmet har mange seere. Grunnen til at det sendes inn mange nye deltakere er jo for at det skal skje litt mer der inne,  teste par, gi flere muligheter.  Det er jo ikke sånn at man kan ha de samme 5 kvinner og menn der inne og regne med at alle de passer perfekt med hverandre. Det er jo meningen å finne kjærligheten her og ikke tvungen par-ing. 

Anonymkode: e49c0...eec

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har inntrykk av at programmet har mange seere. Grunnen til at det sendes inn mange nye deltakere er jo for at det skal skje litt mer der inne,  teste par, gi flere muligheter.  Det er jo ikke sånn at man kan ha de samme 5 kvinner og menn der inne og regne med at alle de passer perfekt med hverandre. Det er jo meningen å finne kjærligheten her og ikke tvungen par-ing. 

Anonymkode: e49c0...eec

https://kampanje.com/medier/2018/08/love-island-sliter-med-seertekket-pa-tv3/

Klarer ikke finne nyere tall, men de har vært nede i 30-50 tusen på vanlig TV, og de sliter med å måle hvor mange som ser på Viafree. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Leneol skrev:

https://kampanje.com/medier/2018/08/love-island-sliter-med-seertekket-pa-tv3/

Klarer ikke finne nyere tall, men de har vært nede i 30-50 tusen på vanlig TV, og de sliter med å måle hvor mange som ser på Viafree. 

Dette var jo første eller andre episode og klart folk bytter kanal når det er tekniske problemer og lyden er borte. 

Serien har tatt seg opp veldig siden da! 

Anonymkode: e49c0...eec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Magnhild blir jo bare verre og verre 😱

Og hun sa noe om at hun syntes det var så kjipt at hun ikke fikk noen dater, mens Victoria fikk flere. Det er ikke så veldig rart at ingen gutter som ser på vil melde seg på for henne. Gutter orker ikke så mye drama som det hun driver med. Er hun ikke nokså voksen i tillegg? 

Men jeg lurer på en ting: flere ganger når Victoria blir valgt som partner av en gutt sier gutten at jenta han velger er morsom. Er det bare meg som ikke har fått med meg at hun er morsom? Hun fremstår nemlig fryktelig kjedelig 🙈

Anonymkode: 4923b...72f

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Magnhild blir jo bare verre og verre 😱

Og hun sa noe om at hun syntes det var så kjipt at hun ikke fikk noen dater, mens Victoria fikk flere. Det er ikke så veldig rart at ingen gutter som ser på vil melde seg på for henne. Gutter orker ikke så mye drama som det hun driver med. Er hun ikke nokså voksen i tillegg? 

Men jeg lurer på en ting: flere ganger når Victoria blir valgt som partner av en gutt sier gutten at jenta han velger er morsom. Er det bare meg som ikke har fått med meg at hun er morsom? Hun fremstår nemlig fryktelig kjedelig 🙈

Anonymkode: 4923b...72f

Akkurat det har jeg tenkt om V også. Hun virker kjedelig, knytt og selvhøytidelig. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange teite konkurranser de blir tvunget med på!😆 tviler litt på at det er alle som synes det er helt uproblematisk å skulle mixe spytt slik med alle der inne

Anonymkode: ddd2c...4dc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en som klarer å si Love Iceland! 😎

Tone fikk promotert nye låta si i serien og. Er ikke videre imponert.

Anonymkode: a2f75...10d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...