Gå til innhold

Love Island - norsk versjon


calium

Anbefalte innlegg

Er litt på etterskudd så har sett på kyssekonkurransen. Egentlig en ganske ekkel greie, at man kysse alle. 

Men Magnhild blir bare mer og mer usmakelig. Den kommentaren hennes under kyssekonkurransen kunne hun spart seg. Hun er Love Island’s svar på Newa fra PH. Like bitre begge to 🤦‍♀️

Anonymkode: 4923b...72f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker dere da Andrea sendte ut Magnhild. Magnhild ble kjempebitter og skulle ikke snakke til Andrea, og aldri mer være venner. Samme skjedde da Anne-Marthe likte Martin.. Jeg har ikke sansen for Magnhild. Det ble jo ''påtvunget'' da hun kom tilbake bare for Martin. Martin følte ikke like mye for hun, men ga hun en sjanse. Føler det blir urettferdig at Magnhild skal kalle han for drittsekk. Er heller hun som er det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad for at det ikke var Magnhld og Einar som ble stemt ut. Einar er en flott fyr, og veldig flink til å rose Magnhild og få henne til å føle seg vel. Jeg håper Magnhild snart får øynene opp for ham, da kan de bli et par som når langt. Jeg er ikkeeng ned den som påstod at Einar var enkel. Han ser ut til å ha mye å by på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sophia skrev:

Noen som vet hvor lenge programmet skal sendes? Hvor mange uker er det igjen liksom? 

Tror det er denne og neste uke igjen.

Anonymkode: 3b5cb...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve programmet er temmelig kleint fra før, men den kommentatoren gjør hele greia så useriøst at det blir for dumt. 

Stapp en sokk i kjeften på han!

Anonymkode: 3b5cb...7cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, jeg sletta appen fra telefonen fordi de sender teite varsler ti min før hvor de så og si spoiler kveldens episode! Sykt kjipt.

Anonymkode: b87a9...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OMG Ellinor virker veldig kontrollerende..

Anonymkode: 7f06f...516

Nei, hun virker ikke kontrollerende fordi hun misliker at Christian omgås med noen han har vært i seng med. 

Anonymkode: 06408...02c

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, hun virker ikke kontrollerende fordi hun misliker at Christian omgås med noen han har vært i seng med. 

Anonymkode: 06408...02c

Eeenig.

Anonymkode: d08ad...a64

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Silje finner seg noe bedre enn femikladden. Hun fortjener så mye mer enn hva han gir henne. #instavennlig 

Anonymkode: 3b5cb...7cf

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Magnhild snart går ut, tror jo at hun eier alle hun blir partner med. Burde kanskje jobbe litt med seg selv før hun går i et forhold.

Anonymkode: 32d39...7ba

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Summ skrev:

Magnhild, nå er det virkelig på tide å roe seg ned. 

Her jeg skulle skrive veldig enig, oops.

Anonymkode: 32d39...7ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnhild vil kanskje slite litt med å finne seg en kjæreste på utsiden hvis hun fortsetter med denne oppførselen. 

Hun var partner med Martin i 2 uker. De var ikke gift....jeeezes, hun må virkelig slippe taket og ikke være så jævlig bitter. 

Anonymkode: 3b5cb...7cf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Magnhild er helt ute på tur 😳 Minner meg om Gunnila fra svenske hollywood fruer 

Anonymkode: 3b50a...46a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, jeg sletta appen fra telefonen fordi de sender teite varsler ti min før hvor de så og si spoiler kveldens episode! Sykt kjipt.

Anonymkode: b87a9...296

Det er jo bare å skru av varslene?

Anonymkode: 826e9...321

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det hun skal klikke så veldig på Anne Marte for i dag? Kjenner jeg blir flau på Magnhild sine vegne.. Kan hun ikke bare la Martin og Anne Marte være? At Magnhild rotet det til for seg selv med både Martin og han nye, skal ikke gå ut over andre!.. Synes det var dårlig gjort av Magnhild og Andrea som prøvde å spolere for Rebekka og han «nye» (husker ikke navnet på han 😂

 

Anonymkode: 3c5ef...b08

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...