Gå til innhold

Love Island - norsk versjon


calium

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man er i en diskusjon med noen man opplever som oppfarende, usammenhengende og aggressive tror jeg det klokeste er nettopp å beholde roen. Da har man kontroll på hva man sier, og slipper å si eller gjøre noe dumt som man i ettertid blir nødt til å beklage. Det å være stille og lytte til hva den andre sier kan jo potensielt også styrke din sak, når det den andre parten sier bare er vissvass.

Anonymkode: a5a40...af0

Det går faktisk an å si "dette gidder jeg ikke høre på" og gå når mennesker farer med bullshit.

Anonymkode: a2f75...10d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er veldig rart at flere ikke støtter Anne Marthe. Alle bare jatter med Magnhild. 

Anonymkode: 08b46...2f0

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er veldig rart at flere ikke støtter Anne Marthe. Alle bare jatter med Magnhild. 

Anonymkode: 08b46...2f0

Følte de bare jatta med. Tror ærlig talt ikke jeg hadde turt å gå i mot Magnhild når man så hvor aggresiv hun ble. Bedre å bare late som man er enig. Morten så jo ikke komfortabel ut i det hele tatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produksjonen burde kjøpe inn en grapefrukt og holde en kåring for «verdens mest bitre menneske». Grapefrukten går til Magnhild! 🤦‍♀️

Anonymkode: 4923b...72f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart at Einar valgte Magnhild. Kanskje redd for at hun skulle reagere med sinne 😂😂

Anonymkode: 08b46...2f0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, missmcbeal said:

Hahaha, har de tatt de SoMe-sitata her fra kvinneguiden? :P

Dem virka veldig kjent iallefall 🤣

Ellers må jeg faktisk si meg imponert over Niclas i dag! 
Flere av guttene har måtte komme med unnskyldninger til jentene innimellom, men Niclas sin unnskyldning dagenderpå virket utrolig oppriktig, ærlig og gjennomtenkt ut. Jeg begynner få mer og mer troa på N&B 😄 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig synd at Nicklas ikke var i huset da Magnhild satte igang med ranten sin. Jeg tror han er den eneste i huset som ville stått opp mot Magnhild.

Anonymkode: b6911...e3d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig synd at Nicklas ikke var i huset da Magnhild satte igang med ranten sin. Jeg tror han er den eneste i huset som ville stått opp mot Magnhild.

Anonymkode: b6911...e3d

Enig med deg!

Håper at Magnhild er den som må reise i morgen!

Anonymkode: 826e9...321

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig rart at Einar valgte Magnhild. Kanskje redd for at hun skulle reagere med sinne 😂😂

Anonymkode: 08b46...2f0

De ligger og kliner om kvelden da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager!? Så dere hvor smug Magnhild ble da hun «vant» sitatet om hvem som var beintøff for å vise følelsene sine? Og hvor gamle var disse sitatene? De kunne benyttet anledningen til å hinte til Magnhild at hun er craycray, men i steden mater de egoet og vrangforestillingene hennes. Produksjonen vil jo at hun skal gå av skaftet 😱

Anonymkode: 5ecf5...e7e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud nå må Magnhild roe seg kraftig ned. Snakk om å marinere i sin egen selvmedlidenhet. 

Lykke er noe man skaper for seg selv Magnhild, ikke noe du kan kreve å ha rett på!

Anonymkode: b6911...e3d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Sophia skrev:

Veldig spesielt at INGEN av de andre deltakerene brøt inn. Jeg håper og tror at dersom jeg hadde vært vitne til noe slikt hadde jeg sagt i fra om at slik oppførsel ikke er innafor. 

Enig! Og virker ikke som noen pratet no særlig om det etterpå heller. Og ingen støttet AM, gutta bare la seg i senga til M. Skuffende!

Anonymkode: 6afcf...cab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tøft av kommentatoren å snakke om oppførselen til Magnhild, virket ikke fornøyd, men han kan vel ikke si for mye.. 

Magnhild har jo tatt av helt.....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager!? Så dere hvor smug Magnhild ble da hun «vant» sitatet om hvem som var beintøff for å vise følelsene sine? Og hvor gamle var disse sitatene? De kunne benyttet anledningen til å hinte til Magnhild at hun er craycray, men i steden mater de egoet og vrangforestillingene hennes. Produksjonen vil jo at hun skal gå av skaftet 😱

 

Ja, absolutt alle er jo helt sjokkert over oppførselen hennes (se instagrammen hennes f.eks.) og likevel velger de det sitatet. Produksjonen melker helt klart dette dramaet her for alt det er verdt.

Også utrolig overaskende at Einar valgte Magnhild. Begynner nesten å lure på om han fikk penger eller noe sånt for å velge Magnhild jeg, kan ikke se for meg noe annen grunn?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnhild sier jo selv at hun blir helt ødelagt av å være der inne, så hvorfor drar hun ikke hjem? Seriøst... Jeg blir i tillegg så oppgitt når jeg ser at alle støtter henne og "jatter med", kun fordi de ikke vil si i mot. Seriøst? Folk der inne har jo ikke selvrespekt.

Anonymkode: b87a9...296

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, Magnhild er jo syk! Kan umulig være bra for henne å være der. Så mye vrangforestillinger. Produksjonen burde få hu ut fort som f. og gi henne psykolog!

Anonymkode: 32d39...7ba

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Overrasker meg at alle bare duller med Magnhild! 

Anonymkode: 08b46...2f0

Ja, dobbelt V T F. Er så lei av å se henne glise med den tingen i tunga hennes og se demonisk på AM og fornærme henne ved enhver anledning. Måten hun brøt samnen på når Martin valgte AM istedenfor en ny dame. Hun skremmer meg. Har fra starten mislikt henne, men det har utviklet seg til en sterk forakt. Er det mulig å være så ufyselig mot andre mennesker og ikke engang evne å se det. Og at ingen der inne setter henne på plass er for meg sjokkerende!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, helloAdele skrev:

Ja, absolutt alle er jo helt sjokkert over oppførselen hennes (se instagrammen hennes f.eks.) og likevel velger de det sitatet. Produksjonen melker helt klart dette dramaet her for alt det er verdt.

Også utrolig overaskende at Einar valgte Magnhild. Begynner nesten å lure på om han fikk penger eller noe sånt for å velge Magnhild jeg, kan ikke se for meg noe annen grunn?

Mistenker at han velger hu i håp om å stå i finalen og dumpe henne for pengene, men no hard feelings mot Einar, jeg hadde forstått den godt nå!

Anonymkode: 32d39...7ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mistenker at han velger hu i håp om å stå i finalen og dumpe henne for pengene, men no hard feelings mot Einar, jeg hadde forstått den godt nå!

Anonymkode: 32d39...7ba

Aldri i livet at Magnhild og Einar vinner over Ellinor og Christian 😂 eller noen av de andre parene haha

Anonymkode: b87a9...296

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...