AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #881 Skrevet 28. september 2018 Andreas er bare ufyselig! Det sleske smilet under hot seat, kan han spare seg for. Anonymkode: 3b5cb...7cf 6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #882 Skrevet 28. september 2018 Fy søren så ekkel Andreas er. Han nyter jo at Andrea blir lei seg. Hun har sikkert bare sagt det på tull Anonymkode: 35025...a84 6
Gjest thejohan Skrevet 28. september 2018 #883 Skrevet 28. september 2018 Aldri likt hverken Andreas eller Niklas. Syns det er noe «off» med de begge. Jeg tror ikke at Niklas blir å takle en evt «berømmelse» som deltakelsen kan gi han. Noe som igjen kommer til å gå kraftig utover Bruna.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #884 Skrevet 28. september 2018 Altså...ho måtte disse AM for å nevne førerkorthendelsen. Noe så smålig. Anonymkode: d08ad...a64 6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #885 Skrevet 28. september 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Altså...ho måtte disse AM for å nevne førerkorthendelsen. Noe så smålig. Anonymkode: d08ad...a64 Hvem gjorde det? Anonymkode: 19bcf...075 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #886 Skrevet 28. september 2018 Må bare få si; MAKAN til idiotisk konsept! Om å gjøre å bli mest mulig forelsket på kortest mulig tid, og om å gjøre å vise seerne hvor forelsket man er. De som er mest forelsket blir premiert, de som ikke er så forelsket straffes. Oppskriften på å finne ekte kjærlig..eventuelt ikke!? Anonymkode: 06408...02c 9
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #887 Skrevet 28. september 2018 Andreas skyter seg selv i foten med å spør Andrea om det der, alle ser jo da hvor fake han selv er da... Han svekket både seg selv og Andrea der etter min mening. Litt åpenbart når han skyter det ut rett før finalen. Tror du kan se langt etter den pengepremien, Andreas Du fremstår helt forferdelig her. Silje, dump han, fort. Anonymkode: cc1cd...012 14
loveisland' Skrevet 28. september 2018 #888 Skrevet 28. september 2018 hvor blir det av live show? jeg har droppet skavlan med familien for dette 😂
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #889 Skrevet 28. september 2018 8 minutter siden, loveisland' skrev: hvor blir det av live show? jeg har droppet skavlan med familien for dette 😂 På instaen til magnhild. Hun streamer nå. Anonymkode: cc1cd...012 1
Skilpadden Skrevet 28. september 2018 #890 Skrevet 28. september 2018 10 minutter siden, loveisland' said: hvor blir det av live show? jeg har droppet skavlan med familien for dette 😂 Hun har det nå. Orket ikke å se på mer. Hun nekter å svare på spørsmål som ikke er til hennes favør OG hun brukte hele greia til å svartmale AM, og hun hadde ikke engang gode argumenter for å unnskylde oppførselen sin. Jeg håper jeg aldri trenger å forholde meg til en person som henne i livet mitt. For et feilskrudd individ. 8
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #891 Skrevet 28. september 2018 Ellinor og Cristian jobber veldig hardt for de pengene synes jeg.. synes ikke de fortjener å vinne. Hadde heller latt Nicklas og Bruno vinne.... de er etter min mening det "reneste" paret. Anonymkode: cc1cd...012 5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #892 Skrevet 28. september 2018 Nei, det var ikke mye selvkritikk på Magnhild der... Anonymkode: 35025...a84 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #893 Skrevet 28. september 2018 Jeg orket heller ikke se på Magnhilds instafeed til siste slutt, men jeg så på i kanskje 15 minutter. Hun svartmaler Anne Marte, eller... hun prøver. Det komiske er at selv om alt det hun sier om AM er sant så endrer det ingenting. Ingenting Magnhild sa om AM var store greier, selv om Magnhild åpenbart synes det selv. AM hadde faktisk hvisket til hun nyeste deltageren at hun skulle kjøre på med mens de var på toalettet. For et ond menneske altså 🙄 AM hadde også vært «falsk» nok til å høre hvordan Magnhild hadde det når hun satt og sminket seg, tenk å være så fæl a gitt! AM er jo nesten fanden selv som viser omtanke for andre 😂 Magnhilds oppførsel inne i serien var uforskammelig, og livefeeden hennes var uforskammelig. Nå orker jeg ikke mer fra henne, hun oppfører seg forkastelig. Anne Marte, hvis du noensinne leser dette så håper jeg du innser at de fleste støtter deg ❤️ Anonymkode: 5ecf5...e7e 13
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #894 Skrevet 28. september 2018 14 minutter siden, Skilpadden skrev: Hun har det nå. Orket ikke å se på mer. Hun nekter å svare på spørsmål som ikke er til hennes favør OG hun brukte hele greia til å svartmale AM, og hun hadde ikke engang gode argumenter for å unnskylde oppførselen sin. Jeg håper jeg aldri trenger å forholde meg til en person som henne i livet mitt. For et feilskrudd individ. Hva sa hun om konflikten med AM? Jeg tittet på live-sendingen nå, men da henviste hun bare til det hun allerede hadde sagt om konflikten. Anonymkode: ec135...173
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #895 Skrevet 28. september 2018 Problemet er ikke hvem jeg skal stemme på, problemet er at jeg ikke synes noen fortjener å vinne. Morten kunne jeg stemt på, men aldri i livet om Andrea får min stemme. Synes det er helt feil å ha med folk som har sterke interesser i forhold til økt eksponering, og Andreas og Andrea illustrerte virkelig hvorfor i dag. Misliker også hvor opphengt alle virker i spillet og pengene, og hvordan de snakker ned andre. De eneste jeg har tro på utenfor huset, er Cristian og Ellinor. Men jeg skulle så inderlig ønske premien hadde vært en annen. Andrea sitt utsagn ute på byen viser at hvis målet er kjærlighet, er det feil å gi vinnerne så mye penger. Anonymkode: 68484...47b 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #896 Skrevet 28. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg orket heller ikke se på Magnhilds instafeed til siste slutt, men jeg så på i kanskje 15 minutter. Hun svartmaler Anne Marte, eller... hun prøver. Det komiske er at selv om alt det hun sier om AM er sant så endrer det ingenting. Ingenting Magnhild sa om AM var store greier, selv om Magnhild åpenbart synes det selv. AM hadde faktisk hvisket til hun nyeste deltageren at hun skulle kjøre på med mens de var på toalettet. For et ond menneske altså 🙄 AM hadde også vært «falsk» nok til å høre hvordan Magnhild hadde det når hun satt og sminket seg, tenk å være så fæl a gitt! AM er jo nesten fanden selv som viser omtanke for andre 😂 Magnhilds oppførsel inne i serien var uforskammelig, og livefeeden hennes var uforskammelig. Nå orker jeg ikke mer fra henne, hun oppfører seg forkastelig. Anne Marte, hvis du noensinne leser dette så håper jeg du innser at de fleste støtter deg ❤️ Anonymkode: 5ecf5...e7e *kjøre på med en deltager (som ikke hadde blitt navngitt men det var åpenbart Einar). Så Anne Marte hadde sagt til hun nye at hun burde kjøre på med Einar. HVA SÅ!? 😂 Anonymkode: 5ecf5...e7e 2
loveisland' Skrevet 28. september 2018 #897 Skrevet 28. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva sa hun om konflikten med AM? Jeg tittet på live-sendingen nå, men da henviste hun bare til det hun allerede hadde sagt om konflikten. Anonymkode: ec135...173 Hun sa at Anne Marte hadde gjort ting hun også, hva det var hadde hun sagt tidligere, og at de i ettertid hadde skværet opp. Hun angret ikke på det, og synes bare det var dumt at det var mye alkohol i bilde. "Var dumt at det ble så høylytt". Dumt at DU ble så høylytt Magnhild... 1
loveisland' Skrevet 28. september 2018 #898 Skrevet 28. september 2018 Anne Marte sa jo til hun nye at hun kunne kjøre på meg Einar fordi hun likte han og Magnhild hadde dumpa han. Er det mulig... 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #899 Skrevet 28. september 2018 Kjenner at all energi ble sugd ut av meg mens jeg så på livefeeden. Magnhild virker så negativ, bitter og sytete! Anonymkode: ec135...173 6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #900 Skrevet 28. september 2018 BYE Magnhild. Foreslår vi ikke gir den ræva personligheten mer oppmerksomhet. Blir helt satt ut at hun har fans, "stå på Magnhild, du er drittøff"... Minner meg om når Melina kalte en jente stygg og feit på ex on the beach og unge jenter syntes det var "kult at hun snakker fra levra". Anonymkode: 35025...a84 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå