missmcbeal Skrevet 27. september 2018 #841 Skrevet 27. september 2018 (endret) 5 minutter siden, nirvania skrev: Jo, det skal jo litt til for å miste lappen. Jeg vet at man kan miste lappen med èn gang om det er snakk om promillekjøring, eller veeeldig høy fart. Kanskje hun har samlet opp prikker eller gjort noe "stort" for å miste lappen. Men ja, jeg tror Martin blir litt for kjedelig for henne i lengden, rett og slett. Sant nok. Jeg synest nesten det er litt synd at Love Island snart er ferdig for jeg har litt lyst å se hvordan forholdet deres utvikler seg. Lurer på hvordan det hadde vært nå om de hadde begge vært der fra starten Men vi får vel sikkert høre i media i ettertid hvordan det har gått med en del av parene. Endret 27. september 2018 av missmcbeal 1
nirvania Skrevet 27. september 2018 #842 Skrevet 27. september 2018 Just now, missmcbeal said: Sant nok. Jeg synest nesten det er litt synd at Love Island snart er ferdig for jeg har litt lyst å se hvordan forholdet deres utviklet seg. Lurer på hvordan de hadde vært nå om de hadde begge vært der fra starten Men vi får vel sikkert høre i media i ettertid hvordan det har gått med en del av parene. Jaa samme her! Synes programmet var dørgende kjedelig i starten, men er jo faktisk nå det begynner å bli intreressant. Ja, det gjør vi helt sikkert Forøvrig tror jeg faktisk det kun er Ellinor og Cristian som kommer til å vare. Andrea og Morten sier vel "vi sees" på flyplassen hjem til Norge, men ser hverandre aldri igjen.. haha huff. 7
nirvania Skrevet 27. september 2018 #843 Skrevet 27. september 2018 Forresten, ser det har blitt spurt om om AM har vært på TV før. Jeg tror ikke hun har det, men jeg synes hun ligner fryktelig mye på Carina Dahl! Kanskje derfor hun ser kjent ut? 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #844 Skrevet 27. september 2018 Har Anne Marthe linser? Til Magnhild: Du er mye finere med lyse øyebryn enn når du "tegner" de markerte. Anonymkode: 028f3...634
LadyBlaBla Skrevet 27. september 2018 #845 Skrevet 27. september 2018 Tror det er for det beste at Magnhild kommer seg hjem nå. Hun har jo mistet helt virkelighetsoppfattelsen der inne og trenger definitivt å komme seg ut av bobla. Ser i teaseren at hun har sendt spørsmål til Martin til morgendagens hot seat. Håper hun snart klarer å legge hele denne opplevelsen bak seg og move on, i stedet for å fortsette å marinere i medlidenhet og «stakkars meg som ikke fikk servert en drømmegutt på sølvfat». Hun hadde mange sjanser til å finne kjærlighet der inne, både med Marius, Arwin, Martin og Einar. Men hun la seg ikke akkurat i selen for å prøve å vise seg fra sin beste side. For henne handlet alt om henne selv, og at hun skulle «finne den rette». Mindre fokus på å «være den rette». Når ting ikke gikk hennes vei var det alltid noen andres skyld, enten de én eller flere av de andre deltakerne eller produksjonen. Tilbake til «det skjer aldri noe godt i mitt liv». Hun har nok godt av å se seg selv i opptak og ta en grundig evaluering av hvordan hun fremstår og hvor lite sympatisk hun kommer over, sammenlignet med for eksempel Anne-Marthe. Og tenke litt på hvordan hun kan skape sin egen lykke fremfor å forvente å få det dumpende ned i fanget. 12
Jordbærkake34532 Skrevet 27. september 2018 #846 Skrevet 27. september 2018 Hvordan er det egentlig de kårer vinneren der inne? Etter hva jeg har skjønt er det jo flere par som er forelsket, så hva er det som gjør at et par eventuelt vinner?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #847 Skrevet 27. september 2018 8 minutter siden, Jordbærkake34532 said: Hvordan er det egentlig de kårer vinneren der inne? Etter hva jeg har skjønt er det jo flere par som er forelsket, så hva er det som gjør at et par eventuelt vinner? Vi seerne skal stemme, og jeg tror det er live. På torsdag eller fredag neste uke. Det er litt kult 😁 Grugleder meg til Magnhilds spørsmål til Martin på Hot Seat. Det må jo bare bli helt jævlig 😂 Anonymkode: 5ecf5...e7e 2
Jordbærkake34532 Skrevet 27. september 2018 #848 Skrevet 27. september 2018 Høres spennende ut😄er jo ikke lenge igjen til finalen heller. Ja tipper hun klarer å lage litt action selv om hun ikke er fysisk inne på love island😂
Meadow Skrevet 28. september 2018 #849 Skrevet 28. september 2018 Kan noen forklare det med fuglene? Silje sine har fløyet, men Andreas hadde noen igjen, what? 1
Tinkiwinkiii Skrevet 28. september 2018 #850 Skrevet 28. september 2018 4 minutter siden, Meadow skrev: Kan noen forklare det med fuglene? Silje sine har fløyet, men Andreas hadde noen igjen, what? Silje er forelsket.Andreas begynner å bli,men er ikke der helt enda. 1
Tinkiwinkiii Skrevet 28. september 2018 #851 Skrevet 28. september 2018 Synes det var ganske morsomt når Andreas satt på do og stresset med å lage lyder med kranen,dusjen og spylingen på doen for at Silje ikke skulle høre bæsjelydene😂😂😂 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #852 Skrevet 28. september 2018 Vedder en tier på at Magnhild på et tidspunkt kommer til å beskylde produksjonen for å ha fremstilt henne feilaktig. Anonymkode: 6d815...e4d 15
Tinkiwinkiii Skrevet 28. september 2018 #853 Skrevet 28. september 2018 Jeg har fått troen på Anne Marthe og Martin jeg.Hva tenker dere om de?😊 6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #854 Skrevet 28. september 2018 6 minutter siden, Tinkiwinkiii said: Jeg har fått troen på Anne Marthe og Martin jeg.Hva tenker dere om de?😊 Jeg har troen på Anne Marthe, men ikke på Martin. Hun finner seg en bedre kar på utsiden 😄 Vinne spillet gjør de i allefall ikke, det er way too far stretch. Anonymkode: 5ecf5...e7e 6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #855 Skrevet 28. september 2018 Folkens, jeg syntes vi skal stemme frem Bruna og Nichlas. Hvem vet om forholdet deres varer for alltid, men syntes de fortjener muligheten til å prøve. De virker mer oppriktige enn de andre der inne 😃 Anonymkode: 4923b...72f 14
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #856 Skrevet 28. september 2018 På 27.9.2018 den 8.55, bunny_94 skrev: Jeg blir kvalm når jeg leser denne tråden her! En ting er at Magnhild har "klikket" litt og er urimelig, men det er FAEN IKKE greit at folk går rundt og snakker så stygt om henne og går på hennes instagram konto for å skrive de styggeste kommentarene til henne. Dersom hun sliter: tror dere det hjelper at folk som ikke en gang kjenner henne rett og slett mobber henne? Vi vet fint lite om hva som faktisk skjer der inne og har ingen anelse hva hun tenker og føler. Folk mener hun bør regne med å få reaksjoner etter den episoden, men alvorlig talt. SKJERP DERE!! Håper alle som noen gang sliter med noe og reagerer eller gjør noe som de senere vil angre på eller skjemmes over, blir behandlet på samme måte som dere behandler Magnhild. Oppfør dere som folk og la henne være i fred. Folk skal være så jævlig tøffe og gjemme seg bak et tastatur- det er nok dere som hadde taklet situasjonen like dårlig. Ønsker dere alt vondt! Har ingenting til overs for folk som dere som får glede av å sparke folk som allerede ligger nede. Om du enig med henne eller ikke har ingenting å si, bare hold tankene dine for deg selv! Jeg ble også sjokkert etter episoden og har mistet litt respekt for hun. går jeg rundt og skriver at hun er stygg og skada og ufyselig? NEI! Fordi det er tydelig at hun sliter. Dessuten har jeg ingenting med å blande meg inn i andres liv og få de til å føle seg enda dårligere enn de kanskje allerede gjør. Tenk litt! Trodde vi var voksne folk alle sammen, tydeligvis ikke! Magnhild? Er det deg? Anonymkode: 0508a...143 8
bunny_94 Skrevet 28. september 2018 #857 Skrevet 28. september 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Magnhild? Er det deg? Anonymkode: 0508a...143 nei, jeg er ikke Magnhild... Bare en vanlig dame som mister troen på menneskeligheten når folk behandler andre på den måten, og rettferdiggjør det med "men dette må hun tåle". Hun er bare et menneske hun og! 2
Gjest thejohan Skrevet 28. september 2018 #858 Skrevet 28. september 2018 34 minutter siden, bunny_94 skrev: nei, jeg er ikke Magnhild... Bare en vanlig dame som mister troen på menneskeligheten når folk behandler andre på den måten, og rettferdiggjør det med "men dette må hun tåle". Hun er bare et menneske hun og! Men det er jo litt det Magnhild også gjør og har gjort? Andrea «måtte bare tåle» at Magnhild ikke kom til å snakke til henne etter det som skjedde med Martin. Anne Marthe «måtte bare tåle» at Magnhild fyrte av ei kruttsalve mot henne som jeg mener overhodet ikke var på sin plass. Hvem står sånn å brøler til ei annen dame? Er jo helt hindsides å reagere sånn der. Magnhild kan si hva hun vil, men Love Island går altså ut på å finne seg en kjæreste. Og da prøver man på det. Selvfølgelig er det dritt når «din» mann kjapt går over til noen andre der inne, men fader da.
bunny_94 Skrevet 28. september 2018 #859 Skrevet 28. september 2018 13 minutter siden, thejohan skrev: Men det er jo litt det Magnhild også gjør og har gjort? Andrea «måtte bare tåle» at Magnhild ikke kom til å snakke til henne etter det som skjedde med Martin. Anne Marthe «måtte bare tåle» at Magnhild fyrte av ei kruttsalve mot henne som jeg mener overhodet ikke var på sin plass. Hvem står sånn å brøler til ei annen dame? Er jo helt hindsides å reagere sånn der. Magnhild kan si hva hun vil, men Love Island går altså ut på å finne seg en kjæreste. Og da prøver man på det. Selvfølgelig er det dritt når «din» mann kjapt går over til noen andre der inne, men fader da. Om du leste litt på flere av mine svar tidligere i tråden så vil jeg ikke rettferdiggjøre oppførselen hennes! Jeg også syns det var fullstendig unødvendig å overreagere slik hun gjorde. Men trøbbelet hennes med de andre er mellom de og man har sett at for eksempel Andrea og Magnhild har fått en relativt god tone igjen! Det jeg skrev i utgangspunktet var bare en utblåsning fordi helt tilfeldige folk, både her inne og også på instagram går til person angrep mot hun og rett og slett mobber henne! Det kan da ikke hjelpe situasjonen når alle skal være mot henne. Se for deg hvordan du hadde følt: Du er på TV og gjør noe som ikke er greit. du kommer hjem og ser deg i ettertid selv på opptakene og sikker skjemmes over hvordan du oppførte deg. og som om det ikke er nok, skal helt tilfeldige folk fortelle deg at du er et ekkelt, stygt og ufyselig mennesket som bør ta seg en bolle og dra til helvete? Tror nok ikke noen av oss hadde likt å bli behandlet sånn 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 28. september 2018 #860 Skrevet 28. september 2018 På 26.9.2018 den 23.07, AnonymBruker skrev: Hva i alle dager!? Så dere hvor smug Magnhild ble da hun «vant» sitatet om hvem som var beintøff for å vise følelsene sine? Og hvor gamle var disse sitatene? De kunne benyttet anledningen til å hinte til Magnhild at hun er craycray, men i steden mater de egoet og vrangforestillingene hennes. Produksjonen vil jo at hun skal gå av skaftet 😱 Anonymkode: 5ecf5...e7e Ja her mener jeg produksjonen på en måte mater hennes ego så hun tror det hun gjør er rett. Og det blir så feil ovenfor Magnhild, siden hun sliter fra før. Dette gjør jo sitt til at hun føler hun trygt kan fortsette. Føler de gjør det for å skape drama og lar det gå ut over Magnhild som tydeligvis sliter og ikke ser selv hvordan hun opptrer. På 27.9.2018 den 7.52, Birthe-Birgit skrev: Jeg hadde masse sympati for Magnhild og håpet hun ville finne noen, frem til de to siste episodene. Nå er hun jo helt urimelig 😒 Samme her, mistet mye respekt for henne. De burde tatt henne ut for lenge siden, men de lever vel og ånder for drama og godter seg over at vi sitter og diskuterer og ser på i spenning etter mer drama 😂 1 time siden, AnonymBruker skrev: Folkens, jeg syntes vi skal stemme frem Bruna og Nichlas. Hvem vet om forholdet deres varer for alltid, men syntes de fortjener muligheten til å prøve. De virker mer oppriktige enn de andre der inne 😃 Anonymkode: 4923b...72f Enig, har stemt de frem . Synes de er så søte sammen 😍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå