Gå til innhold

Love Island - norsk versjon


calium

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er dumt at vi skal stemme på det parret vi synes fortjener minst å vinne. Det burde ha vært en dumping først. Så Rebekka og Einar kunne ha stått sammen, også kunne Magnhild ha dratt. Dårlig gjort å sende inn enda ei som er keen på Martin, han har det jo bare med Anne Marte. Hvorfor ødelegge enda mer for forholdet dems? Synes dem har vært igjennom mye mtp Magnhild.

Anonymkode: 3c5ef...b08

Det er jo det som er en del av gamet. 

Martin kommer til å bli skikkelig ukomfortable, men nå er det på tide å vise at det er litt tak i han. Synes det blir litt morsomt 😂

Min stemme gikk forøvrig til Anne-Martin. 

Anonymkode: 3b5cb...7cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er dumt at vi skal stemme på det parret vi synes fortjener minst å vinne. Det burde ha vært en dumping først. Så Rebekka og Einar kunne ha stått sammen, også kunne Magnhild ha dratt. Dårlig gjort å sende inn enda ei som er keen på Martin, han har det jo bare med Anne Marte. Hvorfor ødelegge enda mer for forholdet dems? Synes dem har vært igjennom mye mtp Magnhild.

Anonymkode: 3c5ef...b08

Det er slikt det blir TV av 🙈😬

Anonymkode: e3184...7a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, Magnhild oppfører seg som en paranoid, hysterisk heks 😱 Martin er vel glad for at han ikke satset videre på henne nå tenker jeg...

Anonymkode: e3184...7a8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sjeldent jeg blir sjokkert over oppførsel på norsk reality, men måten Magnhild reagerte på er jo ikke normal? Tror ikke hun har godt av å vere med på noe som helst form for reality. Stakkars AM, som prøvde å ta opp ting på en skikkelig måte. Håper Tone gjør som Triana gjorde i sesong 1 av pærra, og tar tak i saken. Synes Magnhild bør få tilsnakk etter gårsdagens utbrudd, og får klar beskjed  om at sånn type oppførsel er uakseptabel (og forhåpentligvis blir kasta ut)

Greit nok med litt småkrangling, men jeg oppfatta dette som skikkelig sinne fra Magnhild sin side. Ufyselig.

Endret av Nettroll
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig med deg! Begynner å lure litt på om grunnen til at han aldri har vært forelska i en jente er at han heller hadde foretrukket en gutt?

 

Anonymkode: 32d39...7ba

Ja, det virker nesten slik! 😅

Anonymkode: e3184...7a8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Orket nesten ikke å se på dagens episode! Kjenner jeg blir sikkelig irritert at Magnhild får lov til å snakke sånn, også er det ingen som snakker til henne? Hun kan jo ikke stå der og skrike sånn til Anne Marte og komme med så mange påstander uten bevis? Og hvor er Martin når Magnhild står og skriker sånn? Han burde jo ha konfrontert Magnhild med det hun sa om Anne Marte 5 minutter tidligere. 

Nei æsj ass, for et usmakelig menneske Magnhild er. Håper hun kan dra snart.

Anonymkode: 3c5ef...b08

Usmakelig er ordet her ja! Virkelig !! Hun må hjem ASAP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnhild er psyko ja, men det blir frøktelig kjedelig om hun blir sendt hjem. Hun står jo for mesteparten av underholdning der inne. Tror ikke ett av de parene varer når de kommer hjem. Nicklas er forferdelig barnslig, nesten flaut å se hans forsøk på å være morsom..Er vel bare latinobærta som syns han er festlig. Å han der jålebukken med øyebrynan..dont get me started 🙄 

Anonymkode: c2be8...8b5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Magnhild er psyko ja, men det blir frøktelig kjedelig om hun blir sendt hjem. Hun står jo for mesteparten av underholdning der inne. Tror ikke ett av de parene varer når de kommer hjem. Nicklas er forferdelig barnslig, nesten flaut å se hans forsøk på å være morsom..Er vel bare latinobærta som syns han er festlig. Å han der jålebukken med øyebrynan..dont get me started 🙄 

Anonymkode: c2be8...8b5

Enig med deg! 

Anonymkode: ba85a...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føltes som om Magnhild projiserte mange undertrykte følelser inn i den spesifikke situasjonen.

»Jeg var her først!!!» Føles som om det var en metafor for noe mer enn at hun sto først ved kjøkkenbenken lissom..

Anonymkode: b6911...e3d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føltes som om Magnhild projiserte mange undertrykte følelser inn i den spesifikke situasjonen.

»Jeg var her først!!!» Føles som om det var en metafor for noe mer enn at hun sto først ved kjøkkenbenken lissom..

Anonymkode: b6911...e3d

Ja! Det var akkurat det hun gjorde! 

«Jeg var her først, la meg være i fred, du fikk det du ville ha» veldig tydelig. Flaut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig med deg! Begynner å lure litt på om grunnen til at han aldri har vært forelska i en jente er at han heller hadde foretrukket en gutt?

 

Anonymkode: 32d39...7ba

Hva om Andreas er tvilende på hvilket kjønn han vil ha. Noen som tar litt tid før de hopper ut av skapet;) 

Anonymkode: 41b8f...81b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også Maghild da, der klikket det jo bokstavelig talt. Hun så ond ut i øynene, tror nesten hun kom i en slags transe der. Nr før det kunne gått skikkelig galt. 

Hun gjentok det samme hele tiden, å hun tror t noen er ute etter henne hele tiden. Kanskje hun treger hjelp? I så måte synd på henne. 😞

Anonymkode: 41b8f...81b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk faktisk litt assosiasjoner til breaking bad scenen hvor Skylar roper «shut up shut up»... Og hun fikk jo et slags sammenbrudd, så ja... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun får tilbud om å snakke med noen i produksjonen i ettertid. Virket som om det var endel alkohol involvert, så hun hadde det nok ikke godt med seg selv morgenen etter. 

Anonymkode: b6911...e3d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårdagens episode med Magnhild var bare klein å se på. Vi er like gamle, og jeg oppførte meg kanskje slik da jeg var dramaqueen tidlig i tenårene. 

Sånn sett bort fra at hun tror Martin flørter, tror at AM konspirerer og at hun behandler Einar som ei stakkars ventepølse mens hun venter på at hovedmåltidet (drømmemannen) skal komme inn på Love Island - så er det verste av alt med gårsdagen egentlig at hun ikke klarte å svare for seg. Hun gjentok høylytt de samme strofene gang på gang, men klarte faktisk ikke formidle et eneste fornuftig ord. AM fortjener stående applaus for å ikke ha fått latteranfall underveis i denne høylytte diskusjonen, for hele greia ble bare latterlig. 

Og... for all del, ikke glem "LA MÆ VÆR I FRED! Æ VA HÆR FØRST!" En moden måte å avslutte en samtale på. Håper noen gir henne en reality check i etterkant av hendelsen. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, Pinkpashion skrev:

Gårdagens episode med Magnhild var bare klein å se på. Vi er like gamle, og jeg oppførte meg kanskje slik da jeg var dramaqueen tidlig i tenårene. 

Sånn sett bort fra at hun tror Martin flørter, tror at AM konspirerer og at hun behandler Einar som ei stakkars ventepølse mens hun venter på at hovedmåltidet (drømmemannen) skal komme inn på Love Island - så er det verste av alt med gårsdagen egentlig at hun ikke klarte å svare for seg. Hun gjentok høylytt de samme strofene gang på gang, men klarte faktisk ikke formidle et eneste fornuftig ord. AM fortjener stående applaus for å ikke ha fått latteranfall underveis i denne høylytte diskusjonen, for hele greia ble bare latterlig. 

Og... for all del, ikke glem "LA MÆ VÆR I FRED! Æ VA HÆR FØRST!" En moden måte å avslutte en samtale på. Håper noen gir henne en reality check i etterkant av hendelsen. 

Utrolig flaut for henne å se dette i ettertid vertfall... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...