Gå til innhold

Love Island - norsk versjon


calium

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Victoriaida skrev:

jeg er ikke slektning av Magnhild😉 hvordan ser du det som motsatt? Magnhild sin personlighet er rett frem. Hun sier selv hun snakker i fra levra. Jeg har ledd mye av hva Magnhild sier og gjør. Gleder meg til neste episode. Hun lager jo show der inne. Er det reality dreier seg om er det ikke det? Se programmet uten at hun hadde vært der. Søsteren min gadd ikke se på det før jeg viste henne eposodene med Magnhild😂

Unnskylder man slik oppførsel med at hun har den type personlighet? Så bare man er en "rett fram-person", så er det innafor å rope og skrike usaklig til andre basert på egne vrangforestillinger? 

Anonymkode: 3b086...4aa

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Victoriaida skrev:

Fra Magnhild sitt perspektiv er det tydlig at hun har bygd opp noe og fikk det ut i går. Tror hun angrer i ettertid og kan endelig la alt gå med Anne Marthe. 

Anne Marthe virket veldig som om hun hadde noe i mot Magnhild fra dag 1. Synes det er rart ikke flere ser at hun holder tilbake og fremstiller seg selv så uskyldig. 

Anne Marthe og Rebecka pratet sammen om å få ut Magnhild. Så det blant annet når de sendte bort Martin for å prate sammen så Magnhild hadde rett der. 

Forskjellen er at Magnhild snakker fra levra og Anne Marthe spiller et spill for å vinne.

😂🤨

Altså, whaaaat? 

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har viaplay endret episodene fra opprinnelig 42 til 36? 

Anonymkode: da997...05a

Sikkert fordi de kuttet ut lørdagsepisodene etter første uka

Anonymkode: b6911...e3d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unnskylder man slik oppførsel med at hun har den type personlighet? Så bare man er en "rett fram-person", så er det innafor å rope og skrike usaklig til andre basert på egne vrangforestillinger? 

Anonymkode: 3b086...4aa

Enig med deg. For meg er det ikke nødvendigvis det at hun ble så høylytt og ufin i sin væremåte, som kan komme av hennes "personlighet", men det er hvordan hun blir det basert på helt urimelige grunner, ja vi kan godt kalle det vrangforestillinger. Det hele blir også ekstremt selvmotsigende når hun først har gått og sagt til Einar at det ikke er vits for dem å prøve, så hun gir klarsignal om at han kan date og velge hun nye. Men så plutselig kjefter hun huden full fordi hun tror at Anne Marthe pusher Rebecca til Einar, men Magnhild har jo gitt Einar til Rebecca sjølv. Dessuten kommer Anne Marthe bare med et helt normalt råd til Rebecca som akkurat alle kunne gjort/har gjort, men har Magnhild pekt på fingeren til noe andre fordi de sier til Rebecca at hun har beste sjanse hos Einar? Fordi det er jo det ALLE ville ha sagt, det er helt logisk, Magnhild og Einar var det mest usikre paret, og det er jo ingenting personlig mot Magnhild fra noens sider. Det er helt tydelig at Magnhild legger skyld på Anne Marthe på grunn av at Martin valgte henne. Hun er utrolig bittert.

Hadde hun en gang hatt en skikkelig grunn for å hyle opp sånn og kjefte, selv da er jeg ikke begeistret og synest det er særlig pent å gjøre det, men det er i det minste en god grunn for det som man kan forstå. Nå er det ikke det, i det hele tatt. 

Jeg er også sjokkert over støtten hun får fra de andre, og jeg synest definitivt Martin burde ha grepet inn og forsvart Anne Marthe og sagt at nå er det nok. Tror folk er for feige, for redde for at hun skal klikke enda mer, og muligens er Martin så feig for han også sitter med litt dårlig samvittighet ovenfor Magnhild og tenker at han ikke kan motsi henne for å ikke strø mer salt i såret, men stakkars stakkars Anne Marthe. Hadde jeg vært henne så hadde jeg blitt så sykt skuffet over Martins reaksjon, når man så at han ikke kan stå opp for henne.

Endret av missmcbeal
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er veldig merkelig at ingen av de andre greip inn når Magnhild sto å hylte og skreik til Anne Marte. Uansett om Magnhild hadde hatt rett eller ikke, så er det ingenting som gjør sånn oppførsel greit. Jeg hadde bedt henne roe seg ned og prate til AM på en ordentlig måte. Enda rarere var det at ikke Martin satte foten ned.
På den SoMe-bingoen også, så ble Magnhild framstilt som den tøffe som sa hva hun følte. Føler produksjonen da legitimerer den dårlige oppførselen hennes kvelden før, jeg hadde vært dritlei meg hadde jeg vært AM. Syns hun var veldig fornuftig og holdt seg saklig og rolig når Magnhild klikka.

Edit: Magnhild fortsatte også diskusjonen med alle de andre deltakerne etterpå, hvorfor er det ingen som tør å si imot henne? Eller er alle de inne enige med henne, og tror AM prøver aktivt å få henne ut?

Endret av tuppa
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andreas blir bare mer og mer femi. Kom deg ut av skapet mann.

Er redd Silje blir skuffet når de kommer hjem. 

Anonymkode: 3b5cb...7cf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er hysterisk hvordan kommentatoren sniker inn små ufine kommentarer i retning situasjonen rundt Magnhild 😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså...de vippene til Anne Marthe. Føler jeg bare ser på vippene hennes når hun prater 🤷‍♀️

Anonymkode: 08b46...2f0

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså...de vippene til Anne Marthe. Føler jeg bare ser på vippene hennes når hun prater 🤷‍♀️

Anonymkode: 08b46...2f0

Synes hu har overdrevet litt med vippene ja! Hadde nok vært mye penere med noen man faktisk kunne se øynene hennes med🤔 ser for så vidt aldri øynene til Ellinor heller!

Anonymkode: 32d39...7ba

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes hu har overdrevet litt med vippene ja! Hadde nok vært mye penere med noen man faktisk kunne se øynene hennes med🤔 ser for så vidt aldri øynene til Ellinor heller!

Anonymkode: 32d39...7ba

Ja sant det.

Har virkelig fått sansen for Anne Marthe og Martin. De ser så forelska ut. 

Anonymkode: 08b46...2f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert over chillispise-ferdighetene til deltagerne 😱😁 Jeg hadde aldri spist så mange chilli for the hideaway, da ville jeg heller blitt på fellesrommet. Spesielt med tanke på hvordan det blir hvis man ikke vinner 😅

Anonymkode: 5ecf5...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh Einar?! Han vil ha ut Anne Marthe og Martin. Slik at de kan fokusere på hverandre? Eh???

Anonymkode: 08b46...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men da fikk vi svaret på hvorfor det var en enorm Magnhild-fan iblant oss... husk at vi er en dag bak 😂

Anonymkode: 5ecf5...e7e

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist Magnhild røk ut.. nå blir jo tråden her kjedelig igjen... 

Spøk til alvor; tror de tapte sjansene sine når Magnhild klikket helt....

Anonymkode: e3a9c...b07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så trist Magnhild røk ut.. nå blir jo tråden her kjedelig igjen... 

Spøk til alvor; tror de tapte sjansene sine når Magnhild klikket helt....

Anonymkode: e3a9c...b07

Jeg satt og funderte et sekund før de røk ut om de likevel kunne komme videre siden Einar er vennen til Erik Sæther og han antageligvis har bedt fansen sin stemme på Einar. Så ved nærmere ettertanke kunne de kommet videre basert på å kjenne de rette folka, heldigvis ble det ikke så. Dette er iallfall bra, nå kan Martin og Anne Marthe få skikkelig ro til å konsentrere seg om hverandre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Victoriaida skrev:

Fra Magnhild sitt perspektiv er det tydlig at hun har bygd opp noe og fikk det ut i går. Tror hun angrer i ettertid og kan endelig la alt gå med Anne Marthe. 

Anne Marthe virket veldig som om hun hadde noe i mot Magnhild fra dag 1. Synes det er rart ikke flere ser at hun holder tilbake og fremstiller seg selv så uskyldig. 

Anne Marthe og Rebecka pratet sammen om å få ut Magnhild. Så det blant annet når de sendte bort Martin for å prate sammen så Magnhild hadde rett der. 

Forskjellen er at Magnhild snakker fra levra og Anne Marthe spiller et spill for å vinne.

spiller et spill for å vinne? Den har vi hørt før :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si AM er en stor person når hun sier at hun synes Magnhild fortjener å være der for å finne kjærligheten. Dog tror jeg AM er litt for "vill" for Martin. Jeg tror han vil bli ganske kjedelig for henne i lengden. 

Jeg får vondt inni meg når jeg tenker på at Magnhild kommer til å se seg selv på tv og hvordan hun har opptrådt. Hele den greia med Martin var jo helt absurd, hun kom inn KUN for han og snill (og litt dum) som han er så spiller han jo med på notene uten å egentlig føle noe særlig for jenta. Jeg ble så sjukt klein på hennes vegne når hun satt og sa til Martin at "du kjenner henne jo ikke, du vet jo ikke hvem hun egentlig er. Tenk om hun er en annen enn den hun utgir seg for å være. Hun prøvde å så tvil hos Martin ved å være """"omsorgsfull"""" når hun egentlig håpet han skulle bite på å gå tilbake til henne. Nei, Magnhild... Beklager men den figuren du har gjort på tv er kjip. Utspekulert og hevnlysten. Måten hun klikket på og var jo helt syk!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, nirvania skrev:

Må si AM er en stor person når hun sier at hun synes Magnhild fortjener å være der for å finne kjærligheten. Dog tror jeg AM er litt for "vill" for Martin. Jeg tror han vil bli ganske kjedelig for henne i lengden. 

Jeg får vondt inni meg når jeg tenker på at Magnhild kommer til å se seg selv på tv og hvordan hun har opptrådt. Hele den greia med Martin var jo helt absurd, hun kom inn KUN for han og snill (og litt dum) som han er så spiller han jo med på notene uten å egentlig føle noe særlig for jenta. Jeg ble så sjukt klein på hennes vegne når hun satt og sa til Martin at "du kjenner henne jo ikke, du vet jo ikke hvem hun egentlig er. Tenk om hun er en annen enn den hun utgir seg for å være. Hun prøvde å så tvil hos Martin ved å være """"omsorgsfull"""" når hun egentlig håpet han skulle bite på å gå tilbake til henne. Nei, Magnhild... Beklager men den figuren du har gjort på tv er kjip. Utspekulert og hevnlysten. Måten hun klikket på og var jo helt syk!

Dette tenkte jeg også på i dag. Sa ikke AM at hun hadde nettopp mistet lappen? Det skal jo litt til å gjøre det også. Hadde ikke sett det for meg, mulig hun har noen veldig ville sider ja som blir tydelig når hverdagen innhenter dem.

Er jo ikke sagt noe mer om røykinga hennes, men det var jo en ting også. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, missmcbeal said:

Dette tenkte jeg også på i dag. Sa ikke AM at hun hadde nettopp mistet lappen? Det skal jo litt til å gjøre det også. Hadde ikke sett det for meg, mulig hun har noen veldig ville sider ja som blir tydelig når hverdagen innhenter dem.

Er jo ikke sagt noe mer om røykinga hennes, men det var jo en ting også. 

Jo, det skal jo litt til for å miste lappen. Jeg vet at man kan miste lappen med èn gang om det er snakk om promillekjøring, eller veeeldig høy fart. Kanskje hun har samlet opp prikker eller gjort noe "stort" for å miste lappen. Men ja, jeg tror Martin blir litt for kjedelig for henne i lengden, rett og slett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...