Gå til innhold

Love Island - norsk versjon


calium

Anbefalte innlegg

1 time siden, Skilpadden skrev:

Jeg shipper de, faktisk! Selv om hun røyker og Martin er litt for skrytepave (og litt tilgjort), så kan det gå. Men Victoria og Pål har jeg ikke troen på i det hele tatt! 

Ja vi tror også det kan gå, de bare ekke no kule å ha på skjermen. Få dem ut 

Anonymkode: e49c0...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husk å ikke spoil tråden når du ser tidligere på viaplay. Dette var ikke krisespoil heldigvis men husk på til en annen gang! :)

Helt enig,  så latterlig flaut og teit! Tror han må ha ment det ironisk at han er Mensa medlem, ingen skryter av det på den måten som faktisk er det vel 🎅

Anonymkode: e49c0...eec

Vel,Det var bare snakk om 10 min eller noe,men duly noted!Ble vel bare litt engasjert fordi jeg syntes det var så latterlig 😂

Anonymkode: db33c...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mensatester går vel på iq? Det handler vel om å se sammenhenger og sånn? Ikke huske navn på statsministere. Men er enig. Er dårlig og litt skremmende at flere ikke kunne det.

Anonymkode: a2f75...10d

Joda,det stemmer det. Men dette er noe alle lærer i grunnskolen,og dermed er å anse som såkalt barnelærdom.  Synes det er veldig tankevekkende at nesten ingen klarte dette spørsmålet.

Anonymkode: db33c...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er det jeg mener. Logikk og sammenheng ikke allmennkunnskap. 

De er noen år yngre enn meg og. Jeg er 29, men tenker at alle som har gått igjennom grunnskolen burde kunne svare på spørsmål om hvem første kvinnelige statsminister var og relativitetsteorien altså. De imponerte ikke!

Anonymkode: a2f75...10d

Vet, de burde det. Ellinor og cristian så ut som 2 spørsmålstegn der de stod. Valgte å gå for erna😉

Anonymkode: 41b8f...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske vanlig at folk med høy IQ har store huller i allmennkunnskapen sin, nettopp fordi mange har hatt det så lett på barne/ungdom/videregående-skole at de aldri ble ordentlig utfordret og ikke trengte å utvikle sine puggeferdigheter og interesse for allmennkunnskap. Mange ser på oss som dumme, kanskje spesielt på skolen, når vi egentlig har høy IQ. Når det er sagt så tror jeg de fleste med høy IQ vet hvem Gro Harlem Brundtland er, men Martin har nok ikke helt interessen for den slags. Går nok mer i trening i insta der ja 😂

Anonymkode: 5ecf5...e7e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest egentlig det er veldig morsomt at med Magnhild så følte Martin at det gikk for fort fram og ble for intimt, og Anne Marthe holder veldig igjen, nok for mye etter hans smak. I tillegg var det morsomt når Anne Marthe ikke ville brøle og synest det var teit, mens Magnhild er skikkelig gira og nok ikke hadde hatt noe problem med å gå inn i alfarollen i konkurransen.

Martin har helt rett, Magnhild og Anne Marthe er veldig ulike, rake motsetninger jo. Martin skulle hatt noe midt i mellom kanskje? Likevel tror jeg at Martin og Magnhild hadde passet bedre, Anne Marthe blir for mye motsetning.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske vanlig at folk med høy IQ har store huller i allmennkunnskapen sin, nettopp fordi mange har hatt det så lett på barne/ungdom/videregående-skole at de aldri ble ordentlig utfordret og ikke trengte å utvikle sine puggeferdigheter og interesse for allmennkunnskap. Mange ser på oss som dumme, kanskje spesielt på skolen, når vi egentlig har høy IQ. Når det er sagt så tror jeg de fleste med høy IQ vet hvem Gro Harlem Brundtland er, men Martin har nok ikke helt interessen for den slags. Går nok mer i trening i insta der ja 😂

Anonymkode: 5ecf5...e7e

De var jo ikke helt blanke, men kom jo ikke på navnet helt. De visste jo at det var ei Gro som var Norges første, så de var jo inne på noe og så nok personen for seg, men husket ikke hele navnet og Harlem og Hammerseng minner nok om hverandre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, missmcbeal skrev:

Jeg synest egentlig det er veldig morsomt at med Magnhild så følte Martin at det gikk for fort fram og ble for intimt, og Anne Marthe holder veldig igjen, nok for mye etter hans smak. I tillegg var det morsomt når Anne Marthe ikke ville brøle og synest det var teit, mens Magnhild er skikkelig gira og nok ikke hadde hatt noe problem med å gå inn i alfarollen i konkurransen.

Martin har helt rett, Magnhild og Anne Marthe er veldig ulike, rake motsetninger jo. Martin skulle hatt noe midt i mellom kanskje? Likevel tror jeg at Martin og Magnhild hadde passet bedre, Anne Marthe blir for mye motsetning.

Jeg tror Martin har dumma seg ut nå. Han avskreiv Magnhild i det øyeblikket det kom ei inn som for han så penere ut. Men så er det sånn da at det og utelukkende gå etter utseende sjelden er heldig. Jeg synes Anne Marthe ved første øyekast var pen. Men nå som man har blitt bedre kjent synes jeg Magnhild er MYE penere og mer sjarmerende. Til tross for at jeg misliker den barnslige skadefro holdningene hennes til ting og tang. 

Anonymkode: a2f75...10d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, missmcbeal skrev:

Jeg synest egentlig det er veldig morsomt at med Magnhild så følte Martin at det gikk for fort fram og ble for intimt, og Anne Marthe holder veldig igjen, nok for mye etter hans smak. I tillegg var det morsomt når Anne Marthe ikke ville brøle og synest det var teit, mens Magnhild er skikkelig gira og nok ikke hadde hatt noe problem med å gå inn i alfarollen i konkurransen.

Martin har helt rett, Magnhild og Anne Marthe er veldig ulike, rake motsetninger jo. Martin skulle hatt noe midt i mellom kanskje? Likevel tror jeg at Martin og Magnhild hadde passet bedre, Anne Marthe blir for mye motsetning.

Har inntrykk av at Anne Marthe bare spiller hard to get for å få han til å ville ha hun mer, siden hun har sett han på TV si at han liker jenter som holder igjen og ikke syns noe om de som ikke kan holde seg vekk fra å være intime i noen uker før man blir ordentlig kjent. Hun virker å tilpasse seg hans preferanser veldig. Skulle nesten tro hun stumper røyken der inne snart også bare for å være mer som "klipp og lim dama" han tiltrekkes. 

Anonymkode: e49c0...eec

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsiktsvekkende at det eksisterer opptil flere personer i Norge (hvor folk flest har gått grunnskole) som ikke vet hvem Norges første kvinnelige statsminister er og hvem som er kjent for relativitetsteorien 😵 Og Meghan Markle har jo vært trykt oppi ansiktene vårt i månedsvis via alle aviser pga prinsebryllupet.. 

Anonymkode: 24eee...14b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har inntrykk av at Anne Marthe bare spiller hard to get for å få han til å ville ha hun mer, siden hun har sett han på TV si at han liker jenter som holder igjen og ikke syns noe om de som ikke kan holde seg vekk fra å være intime i noen uker før man blir ordentlig kjent. Hun virker å tilpasse seg hans preferanser veldig. Skulle nesten tro hun stumper røyken der inne snart også bare for å være mer som "klipp og lim dama" han tiltrekkes. 

Anonymkode: e49c0...eec

Helt enig. Jeg har tenkt samme tanken. De snakker på samme måte også: tonefall, ordbruk og innhold. 

Blir spennende å se om det kommer inn en ny gutt som anne marthe er mer interessert i, og hvordan hun evt bytter rolle.

 

Anonymkode: 028f3...634

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnhild virker så hevngjerrig at det er merkelig at det ikke er turnoff for Einar.. syns hun blir litt for mye

Anonymkode: e3a9c...b07

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen merket at Anne Martthe tommer vinnglasset på null komma niks 😂😂 har sett det 2-3 ganger 😂 hun savner nok siggen😂

Anonymkode: 3b50a...46a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke Anne Marthe er så veldig pen jeg. Helt average...det er jenter der inne som er mye penere.

Anonymkode: 3b5cb...7cf

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnhild må søren meg komme over Martin nå. Hun oppfører seg som om hun var gift med han. Når han hele tiden har gitt klare signaler. Stakkars Martin, sier jeg bare...

Anonymkode: 08b46...2f0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Magnhild må søren meg komme over Martin nå. Hun oppfører seg som om hun var gift med han. Når han hele tiden har gitt klare signaler. Stakkars Martin, sier jeg bare...

Anonymkode: 08b46...2f0

Uavhengig om hun tolket signalene fra før eller ikke, burde hun ha roet seg nå. Det er ukomfortabelt å se på...

Anonymkode: e3a9c...b07

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men er det bare meg, eller har nesten alle jentene noen form for fillers eller vippeextensions? Altså... DET ER JO IKKE FINT?!

Anonymkode: b87a9...296

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men er det bare meg, eller har nesten alle jentene noen form for fillers eller vippeextensions? Altså... DET ER JO IKKE FINT?!

Anonymkode: b87a9...296

Enig, ser ikke bra ut! 

Anonymkode: 3b5cb...7cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er det bare meg, eller har nesten alle jentene noen form for fillers eller vippeextensions? Altså... DET ER JO IKKE FINT?!

Anonymkode: b87a9...296

Tror de fleste har vippeextensions ja. Så jo det samme med Triana på ph: nydelige store øyne, som en ikke ser grunnet store buster med hår😂 Virkelig ikke pent. 

Anonymkode: b1a62...c71

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er det bare meg, eller har nesten alle jentene noen form for fillers eller vippeextensions? Altså... DET ER JO IKKE FINT?!

Anonymkode: b87a9...296

Ikke  Bruna:) Skjønneste der inne:) 

Anonymkode: e49c0...eec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...