Gå til innhold

Love Island - norsk versjon


calium

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er for mange damer med for mye fillers i leppene. De fleste er jo så kroppsfikserte. Gutta også. Den eneste som er i min smak av gutta er Marius, og kanskje Morten

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekket IG-kontoen til Martin. Eksen hans er helt nydelig. Han virker jo relativt jordnær og fornuftig på Love Island, men på IG er det så utrolig mange kroppsbilder og selfies  av han. Hva ER det med disse guttene med så stort eksponeringsbehov?

Anonymkode: ec135...173

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sjekket IG-kontoen til Martin. Eksen hans er helt nydelig. Han virker jo relativt jordnær og fornuftig på Love Island, men på IG er det så utrolig mange kroppsbilder og selfies  av han. Hva ER det med disse guttene med så stort eksponeringsbehov?

Anonymkode: ec135...173

Hvem er eksen hans? 

Anonymkode: b498c...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, catalula skrev:

Helt sjukt med disse leppene ass. Hvor mye putter de inn når de blir SÅ store? 

Og når de tar på lipgloss eller leppestift ser de så megasvære ut. Jeg kan helt ærlig ikke skjønne hvordan mannfolk kan falle for sånt. Kan skjønne at silikon pupper kan være litt fine, men lepper?!? Hallo?!

Anonymkode: 08b46...2f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er eksen hans? 

Anonymkode: b498c...8e8

Det ligger et bilde av dem sammen, der hun er tagget. Hun har åpen IG-konto (jeg husker ikke profilnavnet).

Anonymkode: ec135...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ligger et bilde av dem sammen, der hun er tagget. Hun har åpen IG-konto (jeg husker ikke profilnavnet).

Anonymkode: ec135...173

Tvillingsøsteren hans?

Anonymkode: e174a...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tvillingsøsteren hans?

Anonymkode: e174a...910

Nei, ham skriver at det er hans store kjærlighet eller noe. Langt, blondt hår. Gå inn og sjekk selv da vel!

Anonymkode: ec135...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og når de tar på lipgloss eller leppestift ser de så megasvære ut. Jeg kan helt ærlig ikke skjønne hvordan mannfolk kan falle for sånt. Kan skjønne at silikon pupper kan være litt fine, men lepper?!? Hallo?!

Anonymkode: 08b46...2f0

De tenker at de gir skikkelig god BJ 🙈

Anonymkode: 7e27c...a19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan aldri tenke meg at Martin og Magnhild holder ut lenge ( eller dvs. Martin) Magnhild er for desperat, og jeg skjønner godt at han trekker seg unna..

Anonymkode: 7f06f...516

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan aldri tenke meg at Martin og Magnhild holder ut lenge ( eller dvs. Martin) Magnhild er for desperat, og jeg skjønner godt at han trekker seg unna..

Anonymkode: 7f06f...516

Ja, men samtidig tror jeg ikke Magnhild var ute etter sex heller, bare litt kosing som alle andre driver med. Er kansje en indikator at Martin ikke er så interessert i og med at han ikke er noe keen

Anonymkode: 35025...a84

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, men samtidig tror jeg ikke Magnhild var ute etter sex heller, bare litt kosing som alle andre driver med. Er kansje en indikator at Martin ikke er så interessert i og med at han ikke er noe keen

Anonymkode: 35025...a84

Ja, virker som det blir litt for mye for han, og jeg har en følelse på at han egentlig ikke er så keen ..

Anonymkode: 7f06f...516

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, Martin as😍🤩😎 Det smilehullet! Skulle vært 10 år yngre, ja😭

Anonymkode: d08ad...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tid for hotseat!

Hvem ville dere: Giftet dere med? Hatt sex med? Tror vi nøyer oss med positive valg 😉 

Jeg ville nok ikke valgt noen av dem, men måtte jeg ville jeg giftet meg med Marius og hatt sex med Martin. 

Anonymkode: 68484...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tid for hotseat!

Hvem ville dere: Giftet dere med? Hatt sex med? Tror vi nøyer oss med positive valg 😉 

Jeg ville nok ikke valgt noen av dem, men måtte jeg ville jeg giftet meg med Marius og hatt sex med Martin. 

Anonymkode: 68484...47b

Samme som deg. Kunne sikkert gifta meg med Martin også. Hadde det ikke vært for alle selfiesene.

Anonymkode: a2f75...10d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tid for hotseat!

Hvem ville dere: Giftet dere med? Hatt sex med? Tror vi nøyer oss med positive valg 😉 

Jeg ville nok ikke valgt noen av dem, men måtte jeg ville jeg giftet meg med Marius og hatt sex med Martin. 

Anonymkode: 68484...47b


Giftet meg med Martin, hatt sex med Andreas og drept Marius. :P 

Anonymkode: d78ad...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme som deg. Kunne sikkert gifta meg med Martin også. Hadde det ikke vært for alle selfiesene.

Anonymkode: a2f75...10d

Haha. Det jeg tenkte også. Han virker som en flott fyr, men jeg hadde ikke taklet kroppsfikseringen til Martin. Marius er jo en puslete kar i det muskuløse selskap, men virker å ha et avslappet forhold til akkurat det. Og det er digg! Håper han finner seg ei søt jente der inne. 

Anonymkode: 68484...47b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Giftet meg med Martin, hatt sex med Andreas og drept Marius. :P 

Anonymkode: d78ad...b16

Pass deg så du ikke havner på Instagram... 😜 (Eller i fengsel.)

Anonymkode: 68484...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pass deg så du ikke havner på Instagram... 😜 (Eller i fengsel.)

Anonymkode: 68484...47b


😂 Ja det var det og...

Anonymkode: d78ad...b16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...