Gå til innhold

Vennen sin dagbok


Vennen

Anbefalte innlegg

Bare innom for å  :klem: deg litt jeg.

Koselig å lese i boka di, du har en sånn positiv holdning til livet. Deilig at du fortsatt jobber, da blir ventetiden litt kortere. Og jeg tror du venter veldig på den lille  :) Og det skjønner jeg godt!

Tusen takk, kira :klem:

Å ja.....det er nesten så jeg teller sekunder ;) Neida, ikke fullt så gal enda, men jeg venter veldig ja :) Gleder meg så fæææææælt til å bli kjent med prinsen min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er rart, men vonde ting glir langsomt over. Og blir til gode minner. Selv om man kan komme til å kjenne et stikk i hjertet noen dager innimellom - eller ofte. Akkurat det går ikke over med tiden, men det er vel slik det skal være. Fordi man ikke skal glemme dem man er glad i.

Gled deg over sol og sommer, du har heldigvis mye å glede deg til!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart, men vonde ting glir langsomt over. Og blir til gode minner. Selv om man kan komme til å kjenne et stikk i hjertet noen dager innimellom - eller ofte. Akkurat det går ikke over med tiden, men det er vel slik det skal være. Fordi man ikke skal glemme dem man er glad i.

:klem:

:Nikke: Jeg er så utrolig enig med deg! Alle minnene, både store og små, er det viktigste og mest dyrebare jeg har. Og det dukker stadig opp nye - kanskje de spiller en spesiell sang på radioen, bilder eller filmer på tv. Hørte en av Runes favoritt sommersanger på radioen i går.....lukket øynene og kunne lett se han for meg......smilende med en øl i hånda, mens han hjelper pappa med å grille. Det er under slike øyeblikk at savnet er størst, men jeg ville ikke vært uten de heller. Det er minnene jeg skal leve videre på, og jeg har begynt å skrive de ned. Vil ikke glemme noen ting, vil jo fortelle Kristian alt om Rune :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin idé å skrive det ned! Kristian kommer til å ha stor glede av det hvis du gjør det. :)

Samle sammen alle bilder du kan, og skriv ned alt mulig. Ting dere har opplevd sammen, ting Rune har sagt og gjort (både morsomme/spesielle og mer hverdagslige ting), dine egne tanker om Rune (!), skriv om samtaler dere har hatt og om steder dere har vært sammen. Alt du kan komme på, for Kristian vil ha mange spørsmål når han blir større.

Synes det er fint at du henter frem de gode stundene allerede nå - fortsett med det! Savnet blir ikke borte, men tenk på alt det Rune faktisk fikk gjort, og det dere fikk gjort sammen. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin idé å skrive det ned! Kristian kommer til å ha stor glede av det hvis du gjør det. :)

Samle sammen alle bilder du kan, og skriv ned alt mulig. Ting dere har opplevd sammen, ting Rune har sagt og gjort (både morsomme/spesielle og mer hverdagslige ting), dine egne tanker om Rune (!), skriv om samtaler dere har hatt og om steder dere har vært sammen. Alt du kan komme på, for Kristian vil ha mange spørsmål når han blir større.

Synes det er fint at du henter frem de gode stundene allerede nå - fortsett med det! Savnet blir ikke borte, men tenk på alt det Rune faktisk fikk gjort, og det dere fikk gjort sammen. :)

:klem:

:klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 uker i dag! :overrasket:

39 cm og 2100 g. Bevegelsene vil bli mindre pga dårlig plass.

Koser meg på verandaen med kald brus, fersken og fotball på tv :) Vi monterte tv og kjøpte sofa i fjor sommer, og det er helt nydelig her ute. Jeg skal absolutt ikke klage på det fine været, men det er veldig godt å slappe av litt i skyggen ;)

Mamma og søsteren min kom en tur innom i stad. De hadde vært på shopping - til Kristian.....og til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sovet så utrolig godt :) Har bare vært oppe en gang i natt.

Det er jo like fint vær i dag - så deilig! :) Får komme meg ut i sola, men først på programmet står en lang dusj med hårkur og god bodylotion etterpå. For ikke snakke om frokost - egg og bacon :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått ryddet ferdig hjemmekontoret til Rune i dag *klappe meg selv på skulderen* :) Fikk kastet en hel haug, har bare arkivert det mest nødvendige.....håper jeg ikke har kastet noe jeg burde tatt vare på?!? Hadde trodd det skulle føles verre enn det gjorde, men det gikk ganske greit.....det rareste var å se håndskriften hans.

I morgen og fredag kommer en venninne for å hjelpe meg med å male rommet til Kristian :) Planen var at jeg skulle ha ryddet helt på det rommet også, men det rekker jeg nok ikke før hun kommer. Det står bla en bokhylle der inne som er litt for tung, men vi bruker nok morgendagen på å rydde ferdig, og fredagen til å male. Skal bli så deilig å få malt over den gule og burgunderrøde tapeten!! Veldig stilig :sjarmor: Den flotte fargekombinasjonen kan forklares med at rommet Kirstian skal få var det første rommet Rune og jeg pusset opp.....i '98 ;) Bærer litt preg av det ja.....!!! Vi har sikkert snakket om det hundre ganger (hvertfall jeg ;) ) om at vi skulle pusse det opp, men det har alltid vært noe annet å finne på. Så den kvelden vi fant ut at vi skulle ha barn, så Rune lurt på meg og sa; nå skal vi endelig finne tid til å pusse opp rommet.....barnerommet vårt. Sukk.....skulle virkelig ønske at han kunne være her og få oppleve dette.

Men på en eller annen slags måte føler jeg vel at han gjør det.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle forresten vært på kontroll i dag, men legen har blitt syk! Jaja....de må vel få lov til det de også ;) Fikk ny time om en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes meg........34 uker!! :hoppe: Jeg skjønner ikke hvor tiden blir av?!?

Babyen er nå 2300 g og 41 cm. Flyter ikke rundt lenger, men hviler i livmoren. Vel, vel.....hviler og hviler....han har vært ENORMT aktiv de siste dagene. Veldig gøy, men fy så vondt det gjør av og til! Men for all del, jeg er overlykkelig over at jeg kjenner så mye liv. Lungene begynner å bli modne, og det er ikke så farlig for babyen om den skulle bli født nå. Hjernen er også godt utviklet på denne tiden.

Jeg kjenner varmen godt, og har nok begynt å få litt vann i kroppen. Prøver å være flink med å sitte i skyggen, drikke mye vann og ha beina høyt. Ellers er formen bra synes jeg. Regner med at jeg jobber 50% til permisjonen begynner 8.juli - bare 3 uker igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Har vært smugleser her en stund, men ikke helt visst hva jeg skulle si... :sjenert: Er hvertfall full av beundring for deg og måten du takler alt på, og ikke minst hvor positiv du er :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom jeg. :vinke:

Hvordan skal barnerommet bli da? Farger og sånt?

Hei :vinke:

Rommet blir lyst, har valgt fargen toscana. Furulistene som før var ubehandlet får et par strøk hvitmaling. Ellers har jeg kjøpt hvite møbler - seng og kommode. Rommet er veldig lite, men jeg tror også at jeg skal få plass til en god lenestol, kan jo være greit å der inne etterhvert. Har funnet noen fine Ole Brumm bilder som jeg skal ha på den ene langveggen. Kommer jo ikke unna han da ;) Fant et sengesett på Fru Lyng i dag, fullstendig lekkert.....det var prisen også; 650 kr :overrasket: Glem det!! Jeg er glad i Ole Brumm, men det får da være grenser!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Har vært smugleser her en stund, men ikke helt visst hva jeg skulle si...  :sjenert:  Er hvertfall full av beundring for deg og måten du takler alt på, og ikke minst hvor positiv du er :)

:klem:

Tusen takk for det! :)

Kjenner veldig godt til det å være smugleser ;) Synes bare det er veldig koselig at det er noen som stikker en tur innom boka mi - uansett om man skriver eller ikke.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi....jeg glemte jo helt å fortelle at jeg har kjøpt nytt kamera i dag :danse::hoppe: Canon EOS 350D - digitalt speilrefleks. Gleder meg så fælt til å begynne å bruke det! Mange finesser å sette seg inni, det blir nok bruksanvisningen som blir kveldslektyre de neste kveldene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har også innsett at bruksanvisninger er en god ting? ;) Har et par menn i familien som mener bruksanvisninger er for pingler, jeg mener de er ganske praktiske...

Og snart får du jo den perfekte fotomodell også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gooooooood morgen! :)

Det er nesten litt fælt å si det, men du verden så deilig det er at det er litt kjøligere :sjenert: Jeg har sovet som en baby i natt. Spist en god frokost på verandaen med Aftenposten til naboen. Har ikke stjålet den altså ( ;) )......de er borte i helga og lurte på om jeg kunne ta den inn.

Jeg er helt enig med deg, HildeSol. Det er en grunn til at de blir skrevet ;) Å ja....jeg vil tro at den perfekte fotomodellen ikke legger en demper på interessen!! :)

Endret av Vennen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesiell dag i dag - spesiell, men fin. Mamma, pappa og jeg har vært på tre forskjellige kirkegårder, tre forskjellige graver til tre flotte unge mennesker som alle døde av kreft. Først sønnen til en tidligere arbeidskollega av pappa. Han døde for 6 uker siden, bare 22 år gammel av samme type kreft som Rune hadde. Etterpå reiste vi til min svigerinne, og avsluttet hos Rune. Det gjør inntrykk slike dager, sitter igjen med en enorm følelse av meningsløshet. På den andre siden priser jeg det viktigste i livet - jeg er så glad for at jeg har så flott familie og fine venner.....og alle de flotte minnene disse tre personene har etterlatt seg.

:hjerte::hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...