Vennen Skrevet 5. august 2006 Forfatter #341 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Innom for å takke for alle innlegg Vi har akkurat kommet hjem Livet er fantastisk! Skriver mer senere. Endret 6. august 2006 av Vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 6. august 2006 #342 Del Skrevet 6. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. august 2006 #343 Del Skrevet 6. august 2006 Gratulerer masse, Vennen. Så deilig at han endelig har kommet, den lille prinsen Kos deg masse med han, nyt ammetåken og den deilige spebarnslukten. Hvem ligner han på, forresten? Det sies at de fleste nyfødte ligner på pappaen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 6. august 2006 #344 Del Skrevet 6. august 2006 Så fint å høre at alt går bra med dere! En deilig tid dette her Jenta mi er seks uker nå, vi bare koser oss hele dagen og natten og hele tiden. Vidunderlig er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 13. august 2006 Forfatter #345 Del Skrevet 13. august 2006 For en herlig, spennende og skummel tid! Begynner å bli litt kjent med den nye gutten i mitt liv - og for en herlig liten gutt jeg har fått Jeg er reint forelska jeg... Kristian er en fin blanding av både mammaen og pappaen sin. Når han trekker på smilebåndet er han et speilbilde av Rune og han har hans hender med lange slanke fingre, mens han har min munn og nese. Perfekt er han Vi koser oss masse. Nettene er foreløpig ikke helt enkle, men det går seg til etter hvert. Familien min har vært fantastisk, de har virkelig stilt helt enormt opp - jeg hadde aldri klart dette uten de Savnet etter Rune er stort - veldig stort. Han hadde vært så stolt av sønnen sin, og det føles så urettferdig at de ikke får oppleve hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 13. august 2006 #346 Del Skrevet 13. august 2006 Håper dere koser dere i sommervarmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. august 2006 #347 Del Skrevet 14. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2006 #348 Del Skrevet 15. august 2006 Du er tapper og flink. Jeg er så imponert over deg, for et flott menneske du er. Kristian er heldig som har deg som mamma! Håper nettene roer seg snart, og savnet blir lettere å bære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 23. august 2006 #349 Del Skrevet 23. august 2006 Sant det er fantastisk å være mamma?!?! Vi er heldige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 24. august 2006 Forfatter #350 Del Skrevet 24. august 2006 Sant det er fantastisk å være mamma?!?! Vi er heldige ← Absolutt! Vi er virkelig fantastisk heldige som får oppleve en slik glede Her kooooooser vi oss Kristian er så fin! Utrolig å kunne følge utviklingen hans fra dag til dag, se nye ansiktsuttrykk og grimaser. De store mørke øynene som titter så undrende rundt seg, og som nesten får meg på gråten når vi får øyekontakt Synes han har blitt stor allerede, noe som ble bekreftet på helsestasjonen i går. Han veier nå 4750 g - det må jo være fløte jeg forer han med... Nettene er også mye bedre nå, vi begynner å få en akseptabel rutine For å få litt avlastning er familien min innom hver eneste dag - mamma tilbringer blant annet ferien sin mer eller mindre hos meg. Synes det er helt fantastisk at hun orker det, men jeg tror nok hun synes at det er helt greit. Må jo ha mormor-dosa hver eneste dag Selvom både bestefar og tante er ferdig med ferie og tilbake på jobb er de ofte innom de også - bestefar har gått med Kristian på armen i flere timer i dag, og tante står nå på kjøkkenet og lager middag til oss . Er det rart jeg er glad i de?!? Tenker masse på Rune om dagen, men synes det går litt lettere. Han er med meg i alt jeg gjør - hver eneste våkenatt (som han forresten garantert hadde sovet seg gjennom - han hadde et fantastisk sovehjerte ), bleieskift og mating. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2006 #351 Del Skrevet 24. august 2006 Så koselig å høre fra deg, og så godt at du koser deg. Det er fantastisk å ha barn, det er virkelig en velsignelse Det er jo utrolig bra å produsere fløte, godt gjort Men du er heldig som har nok mat til Kristian. Da bli alt så mye lettere, også om natten. Fortsett å kose deg, og du har en fantastisk familie. Selv om jeg tror at de koser seg like mye som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 25. august 2006 Forfatter #352 Del Skrevet 25. august 2006 I natt har gullet mitt sovet sammenhengende fra halv tolv til kvart over fem Jeg måtte sjekke klokka flere ganger.....trodde ikke mine egne øyne Ønsker dere alle en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. august 2006 #353 Del Skrevet 25. august 2006 Godt å høre at det går bra med dere -og at du får litt søvn innimellom God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2006 #354 Del Skrevet 11. september 2006 Bare innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 17. september 2006 Forfatter #355 Del Skrevet 17. september 2006 Lenge siden jeg har vært her inne nå - tiden strekker ikke helt til Som vi koser oss! Kristian er virkelig bare nydelig Vi var på kontroll på fredag, han veier nå 5510 g og er 59 cm lang - begynner å bli en stor gutt. Det er utrolig hvor fort tiden går, han har blitt 6 uker allerede! Har fartet mye disse ukene - vi har besøkt venner og familie, vært på shopping og på IKEA. En gang i uka går vi til kirkegården - veldig god trim for meg(det er en sinnsykt bratt bakke opp til kirken). Kristian utvikler seg litt hver dag, smiler nå verdens herligste smil. Han elsker å ligge på stellebordet, særlig hvis han får muligheten til å tisse litt Begynner å få masse respons tilbake nå, vi har noen lange og gode samtaler Disse første ukene etter at Kristian ble født har vært utrolig overveldende, særlig på grunn av alle tankene om Rune som dukket opp. Det går heldigvis mye bedre nå 'Snakker' mye med Rune, særlig på kvelden når jeg har lagt meg - det er godt. Får ut alle frustrasjoner og følelser - selvom jeg snakker mye om han med familien er det liksom ting som bare er forbeholdt Rune og meg. Mamma og jeg var på kirkegården i går og tok bort sommerblomstene og plantet for høsten. Ble veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 19. september 2006 Forfatter #356 Del Skrevet 19. september 2006 Veldig fin dag - vi har gjort masse Dagen startet med et besøk på jobben til min søster. Jentene på jobben hennes hadde veldig lyst til å se Kristian, så vi måtte på skrytetur Var og spiste lunsj sammen på McDonald's etterpå.....det var godt det! Kristian og jeg reiste på besøk på jobben til pappa etter lunsjen - det var jaggu deilig å ikke måtte reise tilbake på jobben Besøket hos pappa ble kombinert med litt shopping. Kristian trengte noen nye pysjer, fant også en kjempefin olabukse og en body med ugler på. Mormor samler nemlig på ugler....hihi....hun lurte på om det var mulig å oppdrive samme bodyen i XL Mens Kristian og jeg var på shopping ordnet pappa bilen min - service på A/C og olje. Kvelden tilbragte vi oss mormor og bestefar Kristian sover søtt Jeg skal snart legge meg jeg også, skal bare se ferdig CSI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2006 #357 Del Skrevet 20. september 2006 Høres ut som dere koser dere om dagen. Så deilig Og jeg ser for meg mormor i body med ugler på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 20. september 2006 #358 Del Skrevet 20. september 2006 Er så koselig å lese at dere koser dere masse om dagen Du er ei kjempe tøff og sterk jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 20. september 2006 Forfatter #359 Del Skrevet 20. september 2006 Takk for besøket kira og shatika Hihihi....Kristian og mormor hadde blitt litt av et par i hver sin uglebody Kristian sov fra 22:00 til 06:45 i natt! Første gang han har sovet hele natta Veldig deilig! I dag har vi hatt en stille og rolig dag. Det ble såpass mye farting i går, så det var godt å bare slappe av. Siden det var så deilig vær gikk vi til kirkegården, det gjør godt med en lang tur for oss begge. Kristian har vært masse våken i dag - kanskje ikke så rart etter natta som var.... Må innrømme at jeg er spent på hvordan denne natta blir! Etter masse pupp la jeg Kristian rundt 22:00, han har ikke sovnet enda - hører han ligger å sutter på hånda si - det blir noen voldsomme suttelyder Lille godgutten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 21. september 2006 Forfatter #360 Del Skrevet 21. september 2006 Kristian sov til kvart over seks Skulle egentlig vært på trilletur med en venninne i dag, men hun måtte dessverre avlyse. Egentlig litt greit det, leiligheten ser helt bombet ut. Kristian har vært veldig samarbeidsvillig......ligger og koser seg på sofaen - dupper av litt, fiser , 'prater' masse og smiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå