Gå til innhold

Vennen sin dagbok


Vennen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drømte om deg i natt jeg..

Du hadde sendt meg en PM fordi du var så lei deg fordi jeg ikke hadde vært innom dagboka di på lenge *ler*

Beklager, men jeg har vært på sykehuset noen dager skjønner du! Hehe ;)

Så flott at barnerommet er ferdig, bare vent: Før du aner det er babyen ferdig og kommer ut også. Gled deg Vennen, det er bare helt fantastisk å være mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte om deg i natt jeg..

Du hadde sendt meg en PM fordi du var så lei deg fordi jeg ikke hadde vært innom dagboka di på lenge *ler*

Beklager, men jeg har vært på sykehuset noen dager skjønner du! Hehe ;)

:ler:

Ja, du har jo vært litt opptatt med andre ting!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før du aner det er babyen ferdig og kommer ut også. Gled deg Vennen, det er bare helt fantastisk å være mamma!

:hoppe: Ååååå......som jeg gleder meg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 uker i dag! :) Og det har blitt 1. juli - i denne måneden har jeg termin - det er snakk om dager igjen! Kanskje da.....som dere skjønner satser jeg ikke på å gå over tiden ;)

Babyen har nå blitt 44 cm og 2700 g.

Nå nærmer det seg permisjon. I dag er siste lørdagen jeg skal jobbe på ett helt år :) Helt greit det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig gøy!!!!! Thor vant prologen :danse:

Nå skulle Rune vært her! Han var KJEMPE interessert i sykling - vi har vært faste tv-slaver i alle år under Tour de France. Tipper han får det med seg ett eller annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: Veldig avslappende søndag - deilig! Sover ikke så veldig godt om natta, spesielt ikke når det så varmt, så da er det godt å kunne ligge lenge utover dagen! Spiste god frokost på verandaen, mens jeg så på Tour de France :) Hadde mange planer i dag, skulle blant annet ordne med klærne til Kristian, men det var så deilig å bare slappe av. Men nå skal jeg jo bare jobbe t.o.m. torsdag, så da blir det masse ledig tid.

Vi feiret bursdagen til tante i går. God stemning hele kvelden. Veldig deilig det, da blir det ikke så tydelig at det er en plass som er tom. Koste oss med masse god grillmat - sommer og grillmat hører helt naturlig sammen :)

Var lenge på kirkegården i stad. Det er ingen steder jeg føler meg så nær Rune som der. Godt å kunne sitte helt alene, i det nydelige været, og bare snakke med han. Ser han så godt for meg - det gode smilet hans og det spesielle glimtet han hadde i øyet. Jeg er så spent på om jeg vil se noe av det samme i Kristian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid så hyggelig å lese hos deg -synes positiviteten din skinner gjennom uansett hva du skriver om :)

Det ble jo dramatikk så det holdt på touren i dag, får håpe det ikke påvirker Hushovds sjangser videre. Nå som du skal ut i permisjon, får du jo fulgt godt med også ;)

Ha en fin siste uke på jobb!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid så hyggelig å lese hos deg -synes positiviteten din skinner gjennom uansett hva du skriver om :)

Tusen tusen takk :klem: Så koselig skrevet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som du skal ut i permisjon, får du jo fulgt godt med også ;)

Fryseren er full av iskrem, og kjøleskapet med jordbær - nå er det snart klart for mange late dager foran tv'en ;)

HEIA Thor!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på kontroll hos jordmor i dag. Blodtrykket mitt hadde gått opp litt, men i forhold til at det har vært så varmt og at det nærmer seg fødsel var det ikke noe unormalt :)

Kan jo egentlig sette opp tallene mine:

Uke 36+4

Vekt: +13 kilo

BT: 130/80

Hb: 12,9

Urin: Neg

Ødem: 0-1

Leie: Hodet har festet seg :overrasket:

Fl./min.: 143

I morgen er siste arbeidsdag - så rart å tenke på! Skal bli deilig også da - skal jo liksom ikke bare på ferie......jeg skal bli mamma!

Som jeg gleder meg til å se deg Kristian :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så inne i disse gravid-tingene jeg, men hvis hodet har festet seg, tyder det vel på at det kan skje noe snart? *spennende*

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt er bare bra her - har ikke skjedd noe ;)

Har vært på hytta sammen med mamma og pappa noen dager. Vi har kost oss masse! :) Nydelig vær - har vært ute hele dagen. Mamma og pappa har holdt på med klipping og raking av gress(og passe på at jeg har det bra som jeg overhodet kan ha det!!!), mens jeg har slappet av i sola med boka mi.

38+1 i dag :) Skal på kontroll igjen i morgen. Er litt spent på hvordan det er med blodtrykket mitt nå, men etter en veldig avslappende helg er det nok ikke noe problem ;) Ut i fra aktivitetsnivået til Kristian er alt bra med han også. Hjelpes meg for et fraspark han har :overrasket: I skrivende stund ser det ut som om han danser boogie inni magen :ler: Jeg burde jo egentlig prøve å filme dette her, hadde vært litt moro og vise det til han....hva han egentlig gjorde mot mammaen sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å lure på om det hadde skjedd noe nå som du hadde vært så lenge borte... Godt å høre at alt er bra :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt bra på kontrollen :) Blodtrykket hadde holdt seg på det samme. Skal ha ny kontroll neste mandag - da er det bare en uke igjen til termin :overrasket:

Har sovet så godt i natt - føler meg som et nytt menneske. Bare vært oppe en gang på do, og har ikke blitt vekket av kraftige kynnere :)

Etterpå skal mamma og jeg på IKEA. Jeg elsker IKEA (hyyysj....ikke si noe til sjefen min ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så spennende, nå er det rett før! Bra at du sover godt og får hvilt ut, og at foreldrene dine passer godt på deg. Kos deg denne siste tiden, og gled deg. Det er den mest fantastiske, ubeskrivelige opplevelse :)

Pass på deg selv og Kristian :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...