Gå til innhold

Vennen sin dagbok


Vennen

Anbefalte innlegg

Hei!

Mitt nick er Vennen. Jeg er 28 år, og jobber fulltid i en møbelbutikk i Akershus. 26. juni 2004 giftet jeg meg med verdens beste mann (31 år). :sjarmor: Har alltid vært glad i å skrive dagbok, men ikke gjort det på mange år. Dessverre skjer det så mye vondt i livet vårt nå, så jeg føler jeg trenger et sted å få utløp for tankene og følelsene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Vennen. Håper du får det fint her inne hos oss. Vi er så greie atte :-)

Velkommen hit, og lykke til med dagbokskrivingen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen har vært sammen siden 1997, og det føles fantastisk å ha funnet sin sjelevenn! 22. desember 2002 gikk mannen ned på kne og spurte om vi skulle gifte oss. Det var ingen tvil om hva jeg ville! :-) Datoen bestemte vi fort - jeg skulle reise jorden rundt sammen med min bestevenninne sommeren 2003, og siden vi begge ønsket sommerbryllup falt valget på 26. juni 2004. Planleggingen av bryllupet var KJEMPE gøy, må innrømme at jeg var en del her på KG for å få mange tips. Vi gledet oss begge utrolig mye! I februar 2004 kom sjokket som la en stor demper på gleden - søsteren til mannen hadde fått kreft. Vi var lenge i tvil om vi skulle utsette, men etter stort press fra familien og særlig søsteren til mannen bestemte vi oss for å fortsette med planene. Bryllupsdagen kom, og det ble en fantastisk dag på alle måter! Vi reiste på tur til Parga rett etter bryllupet. Mannen følte seg litt uvel hele ferien, men vi trodde jo at det bare var at han var sliten - det hadde jo vært mye stress før bryllupet. Det ble egentlig ikke bedre av å ha ferie, så han gikk igjennom mange tester. 6. oktober 2004 kom de siste resultatene - resultatene som har forandret hele vår tilværelse; bildene viste at mannen hadde en stor svulst i hodet. Han måtte igjennom to store operasjoner. Etter operasjonene gikk vi to grusomme uker og ventet på resultatet - er svulsten godartet eller ondartet?!?! Selv om vi forsøkte å forberede oss var sjokket enormt når vi fikk vite at den var ondartet....

Vi gråt sammen den natten. Sov nesten ikke, bare lå og holdt rundt hverandre. Følelsene løp helt løpsk. Var så sint, så sint! Verden er så utrolig urettferdig! Tenk at både mannen og hans søster har kreft!!

Fra slutten av november til midten av januar gikk mannen til behandling på Radiumhospitalet - stråling og cellegiftkapsler. Han var i god form under hele behandlingen. Sterke, tapre mannen min!

Det er nå snart 2 måneder siden han avsluttet behandlingen. Fredag 11. mars skal han ta nye MR bilder, og 18. mars får vi vite hvordan det har gått. Jeg gruer meg så forferdelig....hvordan vil framtiden vår bli?? En ting er helt sikkert - uansett hva vi får beskjed om, så skal vi klare dette!!

Takk for at du leste innlegget mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vigfa og meja; tusen takk for velkomsten! :-)

I kveld er det fotball for alle pengene. Heia Liverpool!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom bare innom for å si hei!

Så mye dere har vært igjennom, stakkars mennesker. Håper inderlig dere får det svaret dere vil den 18. mars.

Velkommen hit til oss på KG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HURRA! I dag blir det ny sofa i heimen :-) Gleder meg til å få inn litt farger! Bytter ut den 'gamle' grå med en i rød og turkis. Det er jo ikke akkurat lenge siden vi (hmmm...du) kjøpte den grå, sa mannen litt forsiktig. Jeg må jo være enig i det, men jeg blir helt syk når det kommer noen nyheter :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Leste nettopp innlegget du skrev i går, sitter her med tårer i øynene, så mye fælt dere har måttet gå igjennom :cry:

Ønsker lykke til med de nye prøvene, og krysser alt for at det går bra. En kjempe :klem: fra meg

Takk for hilsen i boka mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig - flere som har ønsket meg velkommen! Takk, Slim :-)

Setter veldig stor pris på det du skrev, meja. Takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen. Sitter her og krysser fingre og tær for at alt går bra med bildene i dag. Du er knallsterk, og jeg beundrer deg veldig. Må oppdatere oss om hvordan ting går med, så skal vi prøve å være så gode støttespillere som mulig.

Messe klemmer fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Hei Vennen! Jeg ble litt :o da jeg leste innlegget ditt fra onsdag, for jeg kjente meg igjen. Nå er heldigvis ikke Sambo syk, men søstra hans var det for ikke lenge siden. Jeg ville bare legge igjen en :klem: og si at det går an å komme seg gjennom det. Min svigerinne er helt friskmeldt nå etter cellegift og stråling og mye bekymring og tårer. Livet går videre. Hun hadde faktisk også en venninne som hadde en svulst i hodet, stor som en appelsin - og også hun er helt frisk nå. Kreft er en fryktelig diagnose å få, men det mange eksempler på at det går an å ta seg gjennom det. Heldigvis. Jeg ønsker deg og Mannen lykke til og håper at det går bra med dere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, da var vi ferdig med MR bildene. Nå er det bare å krysse fingre og tær!!

Dere aner ikke hvor utrolig deilig det føltes når jeg logget meg på og leste alle innleggene deres! Tusen tusen takk meja, Slim, Vigfa og Litjmæ. Det betyr uendelig mye for meg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk.....jobbe til sju frister ikke! Må nok pent holde ut, det er min jobbe helg, skal jobbe i morgen også - til tre. MEN etter det er det helg, og da skal jeg ut med jentene. Det blir GØY det :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg!

Det var veldig vondt å lese om det vonde du og din kjære har opplevd... :trøste:

Jeg blir så redd og trist når jeg hører sånne historier - og det er så fryktelig mange av dem... :-(

Jeg håper så inderlig at mannen din - og svigerinna di kommer seg gjennom dette!

Ha en fin helg - etter jobbinga! :wink:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...