Gå til innhold

Vennen sin dagbok


Vennen

Anbefalte innlegg

Hmmmm......det blir ikke tur til Italia alikevel. Ving har ombestemt seg :evil: Vi har jo fått beskjed både skriftlig og muntlig at vi kan benytte gavekortet vårt på Vingflex i Sverige, og har jo bestilt flyreise og noen hoteller hos de. MEN når vi kom for å betale skjønte hun på Ving absolutt ingenting, og etter flere telefoner til både hovedkontoret i Sverige og Norge fikk i beskjed om at det ikke var mulig.....sukk :roll:

Har deppet litt et par dager, men nå er ny ferie bestilt :P Turen går til Spania; Puerto Banus(ca 45 minutter sør for Malaga) :P Vi har vært der før, men det er så fint der så det gjør ingenting.

56 dager igjen til ferie :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Hei :)

Så fint å lese at det går så bra med mannen din :)

Synd at Italia turen gikk i vasken. Men dere får helt sikkert en kjempefin ferie i Spania.

Ønsker deg en god helg :klem:

meja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en perfekt dag i går! :P

REM konserten var kjempebra, særlig den siste timen! Jeg kjørte, så mannen kunne slappe helt av og ta et par øl. Han koste seg så fælt :P Det er så godt å se han så avslappet og i godt humør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk foxylady :P

Tenk at det er helg allerede!?! Ukene går så fort.

Hadde en veldig koselig kveld i går, ble bedt til et vennepar på grilling (med stor gassgrill!). Elsker å grille! :P I blokka som jeg bor i er det nemlig bare lov til å bruke elektrisk grill og det synes jeg er litt stusselig. Det lukter liksom ikke grill! :wink:

Skal etter mange jobbelørdager ha fri i morgen :P Det skal bli deilig! Har avtalt trening sammen med søsteren min. Kvelden skal tilbringes sammen med hele familien - vi skal feire bestemor sin 80-års dag.

På søndag skal mannen og jeg feire 1-års bryllupsdag :-) Selv om dette året ikke akkurat har vært slik vi trodde det skulle bli, har det allikevel vært et flott år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei foxy :vinke: Så koselig at du stakk innom! :-)

Puh....nå var det godt å komme hjem. Som en avslutning på junisalget har vi vært åpne til ti. Kjenner det godt i bena nå, sliten i kropp og hode - kommer nok til å sove godt i natt :wink:

Mannen holder på å pakke, han skal til Kragerø med gutta denne helga. Vet ikke helt hvorfor, men jeg er litt nervøs. Alt kommer jo til å gå bra, og han har kjempe godt av å være sammen med vennene sine, men allikevel er jeg litt engstelig. Hva om noe skjer?? Nei, jeg får slutte å bekymre meg, det kommer helt sikkert til å gå bra.

Har bestemt meg for å overraske mannen med å male soverommet mens han er borte :-) Har hatt planer om det lenge, de nye møblene til soverommet har stått på lageret en god stund, så det er absolutt på tide.

Nei, nå er det på tide å køye. Natta :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat satt meg ned i sola, med nytt Henne og en kald cider.....har fått mange sms fra mannen og alt er bra hos han....for en herlig lørdag!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk foxy! :klem: Det gikk kjempefint på gutteturen. Jeg hadde ingenting å bekymre meg for :wink:

I dag var det ny tur på sykehuset. Blodprøvene er fortsatt veldig fine, så det blir ny kur fra mandag. Dette blir den nest siste kuren før vi skal ta ny MR i begynnelsen av september. Skrekk og gru, det blir spennende! Men kan jo ikke begynne å grue seg til det riktig enda, først skal vi 2 herlige uker til Spania.

37 dager igjen til ferie! :P:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ikke gru dere til det vennen. Nyt dagene som dere har sammen . Det virker jo som det går veldig bra med mannen din og håper det går bra i september også.. Ønsker deg en fortsatttt fin uke og masse gøy.. Klem fra Foxylady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Så fint at det går så bra med mannen din.

:Nikke: Absolutt! Vi nyter dagene :-D

Vi har ikke startet ferie enda, men det er bare 16 dager igjen :-D

I morgen skal vi sammen med 4 venner på U2 konsert. Årets store begivenhet! Gleder meg så utrolig mye. :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...