Gå til innhold

Vennen sin dagbok


Vennen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei foxy :vinke: Takk for besøket!

Ja, U2 konserten var utrolig bra! :klappe: Var på konserten i -97 også, men jeg synes virkelig at denne var bedre.

Nå går det fort til ferie - jippi! Har angret MANGE ganger denne sommeren på at vi bestemte oss for å ta ferien så sent, men nå som det begynner å nærme seg går det veldig greit. Skal bare jobbe fire dager til.... Reiser først i bryllup i Trondheim, før vi reiser 14 dager til Spania. Sukk....sene kvelder med rødvin, masse god mat, sand mellom tærene og lukten av solkrem.....*drømme*

Mannen er ferdig med cellegift rett før vi reiser, så dette kunne jo ikke vært bedre planlagt. Det går fortsatt veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk meja! :)

Så fort dagene går - nå er det tirsdag allerede. Har en lang liste med ting jeg må gjøre på jobben før ferien, og i tillegg er revisor på besøk så det er mer enn nok å finne på. Egentlig litt deilig det altså, resultatet er jo at dagene bare flyr avgårde :)

I dag skal jeg bare jobbe til tre. Har tenkt meg en tur å trene, blir nok en joggetur hvis det ikke bøtter ned. Jeg begynte å finne frem tøy til ferien i går til både mannen og meg for å se hva som må vaskes/strykes, så nå ligger det en HAUG med klær på badet som det må ordnes med.

Hihihi....ble sittende og se på Cocktail i går. Litt søt film egentlig synes jeg..... :sjenert:

Endret av Vennen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig på vei hjem! Ble litt ekstra overtid i dag for å bli ferdig med alt som må gjøres før ferien. Nå er det nemlig bare 1 liiiiiiiten arbeidsdag igjen :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, meja - ikke riktig enda. MEN i morgen går turen til Spania og 14 dager i sola :) Har ikke pakket noe særlig enda, men det meste er jo vasket så det burde gå greit.

I helga har vi vært i bryllup i Trondheim. Flott bryllup, og et nydelig brudepar!

Nei, jeg tror jeg skal pakke litt jeg. Begynner å få litt reisefeber allerede ;):danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Usikkerheten.......den forferdelige usikkerheten.......

I morgen skal vi inn å få resultatene på MR bildene mannen tok i forrige uke. Han er fortsatt i flott form, så vi kan ikke tro noe annet enn at bildene er fine. Det eneste er usikkerheten, den gnagende følelsen som gjør at man ikke klarer, selv om alt har gått bra så langt, å tenke positivt.........

MEN jeg må jo nesten fortelle litt om ferien. Den har vært helt fantastisk! :) Tror nesten det er en av de beste feriene vi har hatt. Har virkelig kost oss masse - kan anbefale Puerto Banus på det sterkeste. Vi hadde 13 dager med supert vær, og en med litt lett duskregn. Var helt greit det, ble litt shopping på oss i stedet for ;) Vi fartet ikke så mye rundt som vi har gjordt før, slappet mest av på stranden. Det ble masse bading i det flotte været......og et par sangria :briller: Sukk....så deilig det var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :klem:

Tusen takk! :klem:

LYKKE! Bildene var veldig fine :-D Har ikke vært noen forandringer siden forrige gang. Siden bildene var så fine skal han ikke gå på flere cellegiftkurer. Han skal til ny kontroll om 3 måneder, og hvis han fortsatt føler seg bra blir det det enda lengere til evnt. kurer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:):):):):):):):) FREDAG :):):):):):):):)

Jippi - fredag og frihelg!

Brrr....i dag var det kaldt! 3 små grader viste bilen på vei til jobben. Det var jaggu kaldt på soverommet også - vi liker nemlig å ha det så kaldt som mulig, vinduet står nesten alltid åpent. På sommeren har vi hver vår sommerdyne, men når høsten og kuldegradene kommer må jeg finne fram den store og tykke dobbeltdyna vår. Det er så kooooooselig med dobbeltdyne ;) På radioen sa de forresten at det skulle bli nattefrost denne helga - det er nok på tide og ta inn verandakassene.

Var og trente i går sammen med søsteren min :icon_smile: Har vært flink denne uka! Måtte jo en tur innom Vero Moda for å se om det var noen nyheter - og det var det. Ble ytterjakke, ullgenser, cardigan og topp :icon_smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk, meja! :klem: Riktig god helg til deg også!

Har akkurat kommet hjem. Mannen og jeg har vært en liten tittetur på Strømmen Storsenter og spist middag på Roma. Nam nam :sikle: Skal åpne en flaske rødvin nå og kose oss med fredags underholdingen som endelig har startet igjen :icon_razz:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...