Gå til innhold

Vennen sin dagbok

Vennen

Anbefalte innlegg

Steike for en spennende episode!! Nå er det bare å holde av neste torsdag, og sesongavslutningen.

Kan tenke meg at du gleder deg til babyen kommer, og det begynner jo faktisk å nærme seg. Du må holde oss oppdatert!

:klem:

Hei kira :klem: Skal bli helt vidunderlig å få se babyen. Skal absolutt holde dere oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble litt overtid på jobben i dag, og det kjenner jeg godt. Litt uvel, magen er steinhard og mange kynnere. Det ble bare en liten tur innom butikken for å kjøpe det mest nødvendige, før jeg stupte ned på sofaen - det var deilig det! :) Kjenner det blir bedre med en gang.

Men hva i alleste dager er det de sender på TvNorge?? Politiskolen 2?!? Lurer på hvor mange ganger de har sendt den....

Jeg kjøpte babymadrass (Svane) på jobben i dag :) Veldig fin! Tror ikke det er så mye jeg mangler nå faktisk; stellemadrass, seng og badebalje. Skal ha fri neste helg så da har jeg lyst til å ta en tur på Barneverden og Babyshop for å kjøpe resten. En venninne av meg skal hjelpe til å male barnerommet :) Skal vel bare male det lyst, og siden jeg er så fryktelig glad i Ole Brumm blir det nok innslag av det på rommet. Kristian er bare nødt til å bli glad i Ole Brumm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deilig morgen! :-D Her er det bare å komme seg opp av senga, og nyte dagen. Litt synd jeg skal jobbe, men de 5 timene går forhåpentligvis fort.

Nå er det faktisk allerede uke 31. Babyen har blitt 1750 g og 37 cm - begynner jo å bli stor :)

Håper dere alle får en solrik dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte jo ikke å vente til neste helg med handlingen ;) Søsteren min ble med meg ned til Barneverden på Alnabru. Fikk kjøpt seng, stelleveske og madrass til stellekommoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte også seng i går, hos Rudo. Og kjøkkeninnredning (!) som vi skal ha som stellebord på badet, i forlengelse av baderomsinnredningen som er der. Tror dette blir veldig bra :)

Er det mye liv i magen din for tiden? Hos meg er det hei&hå til alle døgnets tider føles det som, og han/hun liker svært godt å sparke skikkelig hardt ut på høyre side rett under ribbeina... Auauuau!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på kontroll hos jordmor i dag. Alt var veldig bra :) Babyen ligger med hodet ned, og bena godt oppunder ribbena på høyre side. Skjønner nå hvorfor det er så ømt der ;) Han er skikkelig hissig...når jordmor skulle sjekke fosterlyden fikk hun noen skikkelige spark tilbake og pulsen steg. Hjelpes meg som jeg gleder meg til å bli kjent med dette lille vesenet! :hjerte:

Vi kjøpte også seng i går, hos Rudo. Og kjøkkeninnredning (!) som vi skal ha som stellebord på badet, i forlengelse av baderomsinnredningen som er der. Tror dette blir veldig bra :)

Er det mye liv i magen din for tiden? Hos meg er det hei&hå til alle døgnets tider føles det som, og han/hun liker svært godt å sparke skikkelig hardt ut på høyre side rett under ribbeina... Auauuau!

Høres veldig bra ut, Grooo :) Jeg har hatt endel uker nå hvor det har vært mye liv, og særlig om natta. Men den siste tiden har jeg kjent mer store bevegelser enn spark, plutselig blir magen helt skakk :overrasket: Babyene våres har samme måte å 'torturere' mammaene sine på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og snakket med legen til Rune i går. Han er virkelig helt fantastisk! Snakket om alt mulig egentlig, både når det gjelder Rune, graviditeten og framtiden. Det var spesielt å høre om alle samtalene Rune og han hadde hatt. Ble mange tårer, men det var godt/vondt å høre at Rune faktisk hadde visst hvordan det lå ann med sykdommen sin. Han var klar over at han skulle dø, og det var hans valg å se framover og ikke snakke så mye om det til meg. Grunnen til at han tok det valget tror jeg vel egentlig ikke skyldes at han følte at jeg ikke var der for han, men at han heller ville skåne meg og alle de andre som var rundt han?!? Han hadde en utrolig evne til å holde oss andre oppe ved å spre enormt mye glede og optimisme. Og selvom det føles litt trist at han ikke snakket så mye med meg, er det utrolig godt å vite at han snakket endel med legen sin.

Savner deg, vennen min! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: Babyen har virkelig ikke begrep om hva som er natt og dag! ;) Har vært våken i 1,5 time nå....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har heller ikke begreper om hva som er natt eller dag, men det føler jeg jammen ikke at jeg har selv heller! Kan sove hele tiden jeg føles det som (bortsett fra akkurat nå da...)

Må sove middag hver eneste dag for å klare meg jeg, enda jeg bruker å sove lange netter også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det er så koselig å lese om babyen, kos deg med den store magen. Det er så utrolig spennende å gå og vente på å treffe det lille nye mennesket, blir helt nostalgisk jeg :forvirret:

Fantastisk tid, og det virker som om formen din er bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir spennende.....klart for siste episode av Prison break!

Endret av Vennen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk og stønn for en håpløs slutt! :frustrert: Jeg burde jo forstått det da siden det er flere sesonger. Nå skal man da liksom vente til høsten for å få vite hva som skjer.....grrrr! Hmmmm......høsten....ble plutselig litt koseligere å tenke på.....Kristian og jeg kan jo se neste sesong sammen ;)

Søsteren min var forresten innom i går med mer babytøy :klem: 2 bodyer og sokker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukk.....nettet er så tregt i kveld!

32 uker i dag :) 1800 g og 38 cm - begynner å bli småtrangt.

Søsteren min og jeg har vært og besøkt mamma og pappa i dag - dagstur på hytta. Veldig koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag allerede.....ukene går så utrolig fort med alle disse fridagene. Nydelig at det endelig har blitt litt varmt i været. Håper det holder seg sånn utover nå! Så deilig det er å kunne slippe sokker og tette sko.....i dag kunne jeg gå med sandaler :) Jobber forresten fortsatt 50% og synes det fungerer veldig bra.

På søndag var jeg og besøkte svogeren min. Veldig koselig, men også litt spesielt siden vi deler en felles skjebne. Utrolig å tenke på at vi mistet ektefellene våres med 24 dagers mellomrom.....

I går var jeg veldig flink :) Vasket fire maskiner med klær, ryddet litt og gikk gjennom 2 pappesker med babytøy jeg har fått låne. Masse fint tøy til Kristian! Har ryddet litt i dag også (ja.....det virker ut som om jeg aldri skal bli ferdig ;) ). Rune sin tante var innom en liten tur i stad - veldig koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var alle cd'ene våres ryddet på plass i hyller (i stedet for i diverse pappesker....) Veldig fornøyd med meg selv.....så fornøyd at jeg skal unne meg et stooooort glass sjokolademelk :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nettopp lest hele dagboken din, og det var ikke bare hyggelig - livet er ikke rettferdig nei. :tristbla: Vil veldig gjerne gi deg en stor klem og ønske deg masse til lykke med den lille. :klem:

Du virker både reflektert og klok, og jeg er sikker på at du blir verdens beste mamma for Kristian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Bare innom for å :klem: deg litt jeg.

Koselig å lese i boka di, du har en sånn positiv holdning til livet. Deilig at du fortsatt jobber, da blir ventetiden litt kortere. Og jeg tror du venter veldig på den lille :) Og det skjønner jeg godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu i svingen og meja; :klem: Takk for besøket!

Runes beste kamerat var innom en tur i kveld :) Første gang han var i leiligheten uten at Rune er her, han synes det var rart. Det skjønner jeg godt! Jeg er veldig 'glad' for at jeg faktisk bodde alene her i nesten to måneder før Rune døde, var liksom igjennom en tilvenning......hadde nok ikke klart å beholde leiligheten hvis det hadde skjedd noe med Rune her.

Var oppom kirkegården i dag, onsdager har blitt noe spesielt. 11 uker i dag siden Rune døde. Tenk at det har gått 11 uker...... Det var vinter, mørkt og kaldt - er glad det begynner å minne om sommer ute nå. Alt blir liksom lettere når det er sol og varmt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...