Gå til innhold

Vennen sin dagbok


Vennen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I 9. klasse skrev jeg norskeksamen over utsagnet "Det er bedre å være fotballidiot enn vanlig idiot"... ;) (forøvrig et sitat fra Drillo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første strøk er ferdig på barnerommet. Det blir så fiiiiiiint :)

Endret av Vennen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svangerskapskurs i dag......det ble for vanskelig for meg. Det er første gangen tror jeg, at jeg har følt meg maktesløs og klarer ikke helt å skjønne hvordan jeg skal klare dette uten Rune. Jeg skjønner jo at disse følelsene ble ekstra sterke av å se alle parene, men i kveld er faktisk første kvelden jeg kunne tenke meg å dra dyna over hodet og bare bli der.

Veldig glad for at søsteren min var med!!!!

Trist i kveld :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Skjønner godt at det er tungt -dvs, skjønner gjør jeg vel ikke, i og med at jeg aldri har vært i nærheten av å oppleve noe lignende, men du skjønner vel hva jeg mener... -men ut fra hva jeg har sett av deg i dagboken, tror jeg du kommer til å klare deg fint og bli en super mamma :) Er kjempeimponert over hvor sterk og positiv du virker, at du har tunge dager også er vel bare naturlig. Godt at du har søsteren din og andre rundt deg når du trenger det.

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei Vennen, innom og oppdaterer meg hos deg. Skjønner godt at det var rart alene på svangerskapskurs, men så bra at du har en søster som vil være med. Og nå går tiden fort..

Oi....jeg glemte jo helt å fortelle at jeg har kjøpt nytt kamera i dag  :danse::hoppe: Canon EOS 350D - digitalt speilrefleks. Gleder meg så fælt til å begynne å bruke det! Mange finesser å sette seg inni, det blir nok bruksanvisningen som blir kveldslektyre de neste kveldene  ;)

Dette kameraet har jeg lyst på også. Er du fornøyd? Er det lett å bruke? Det ser veldig flott ut, og tar bilder raskt. Og det er viktig når man tar bilder av barn, med mitt kamera har motivet gått når bildet blir tatt. Det er så tregt. Utrolig irriterende.

Ha en fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HildeSol og Kira; :klem:

Går litt greiere nå, men det ble litt av en bøyg jeg måtte gjennom. Rart hvordan kroppen reagerer - følte jo før vi reiste på kurset at det skulle gå greit, men var forberedt på at jeg kunne få en reaksjon.......men det viste seg jo at det ikke går ann å være forberedt på alt. Når det gjelder selve reaksjonen tror jeg vel at den ble ekstra forsterket av selve sykehuset. Etter å ha gått en del runder med diverse leger i forbindelse med Rune sitt opphold må jeg innrømme at jeg hater Ahus :frustrert: Satser alt på at fødselen skal forandre litt på den følelsen, og det er vel ikke helt sikkert at jeg rekker å tenke så mye over det - har sikkert andre ting å konsentrere meg om ;)

Dette kameraet har jeg lyst på også. Er du fornøyd? Er det lett å bruke? Det ser veldig flott ut, og tar bilder raskt. Og det er viktig når man tar bilder av barn, med mitt kamera har motivet gått når bildet blir tatt. Det er så tregt. Utrolig irriterende.

Jeg er veldig fornøyd! :) Synes det er kjempe greit å bruke. Vi har hatt vanlig digitalt kamera i 2-3 år, og jeg har, som deg, irritert meg utrolig mange ganger over at motivet er over alle hauger før bildet blir tatt. Det er ingen fare nå, det er veldig raskt :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det 35 uker :overrasket::hoppe:

Babyen har blitt ca 42,5 cm og 2500 g - og har et særdeles kraftig fraspark ;) Utrolig å kunne kjenne avtrykk av en fot eller arm! Proporsjonene mellom babyens hode, armer, ben og kropp er nå slik den skal være. Det er stortsett ren modning som gjenstår frem til terminen. Disse siste ukene kan babyen legge på seg opptil 200 g i uka.

Formen er ganske bra, begynner å bli sliten - sover mye. Har vært igjennom noen netter nå hvor babyen har holdt meg våken nesten hele natta. I går måtte jeg faktisk reise hjem fra jobben, var helt utslitt etter en natt uten søvn. Har fått igjen noe av kvalmen, men det har jeg lest er helt normalt.

Var på kontroll på torsdag, alt var bra. Hodet ligger laaaangt ned i bekkenet, har nesten festet seg. Blodtrykket mitt hadde økt litt, men det var ikke noe å bekymre seg for (120/70).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spesiell dag i morgen - Rune og jeg skulle ha feiret 2 års bryllupsdag.

Gruer meg litt  :tristbla:

Jeg tenker også på deg nå. På dere. Og uten at det er ment på noen negativ måte, så har du fått en fremtid fra Rune. Det er sikkert mangesidig for deg å oppleve det, men kanskje føler du at han er hos deg enda?

:dagens-rose:

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for klemmer :klem::klem:

Gårsdagen ble veldig fin! Reiste opp på kirkegården på formiddagen, sammen med svigermor og mamma. Alle hadde med blomster, og jeg satt opp to store fakler. Gråt litt, lo og snakket om alle de gode minnene fra bryllupet. Viktig det synes jeg - det skal være rom for å le og spøke på en slik plass også. Hadde bestemt meg for å 'gjøre unna' det triste på dagen, for etter jobben reiste mamma, pappa, søs og jeg på gresk restaurant. Nam nam.....utrolig god mat :sikle: Tror nesten jeg er mett fortsatt! Kristian fikk iallefall sin dose med hvitløk ;) Det er jo så godt med tzatsiki og brød! Reiste oppom kirkegården etter middagen - det var så flott der! Det var flere som hadde vært der med både lys og blomster. Jeg blir så rørt når jeg opplever slik :hjerte:

Siste oppdatering fra barnerommet; nå er det kun ett strøk igjen på listene så er det ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...