Gå til innhold

Vennen sin dagbok


Vennen

Anbefalte innlegg

Bedre å pakke litt for tidlig enn litt for sent ;) *krysser fingrene for action i helga*

Ha en fin dag, kos deg med venninnebesøk :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du noen som kan sladre til oss når det store underet skjer?

Vi blir så spente og nyskjerrige når du blir borte herfra noen dager vet du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria; Det ble veldig koselig i går. Skravla til langt på natt....som vi alltid pleier å gjøre når vi møtes. Hun hadde kjøpt med så fine klær til Kristian :)

Grooo; Mamma er også her på KG, så hun sladrer så fort det skjer noe :)

:klem:

----------------------------------------------------------------------------------------------------

40 uker i dag! :hoppe:

Begynner å få mye vann i bena nå synes jeg, det gjør litt vondt å gå. Det begynte egentlig i går (etter at jeg hadde støvsugd og vasket gulvene - det var kanskje ikke så lurt :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 40 uker :)

Godt du har "sladrer" på plass -vi er jo nysgjerrige, må vite... ;)

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Fortsatt hjemme? Kan jo være lurt med litt fysisk aktivitet, det setter ofte fortgang i ting det ;)

Følger spent med :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria; :)

:klem:

Kira; Å jada.....er fortsatt hjemme. Bena er mye bedre så jeg har tenkt meg på en skikkelig tur i dag - det er verdt forsøket ;)

:klem:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg har sovet så godt i natt, tredje natta på rad :)

Har ingen tegn dessverre......og jeg har virkelig kjent nøye etter. Det 'eneste' jeg kjenner er Kristian som spenner fra mot ribbena mine. Kanskje han prøver å sparke seg ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termindato!!

Etter turen i går hadde jeg MANGE kynnere og murringer i ryggen. Litt inspirert av Skytte håpet jeg kanskje det skulle skje noe i natt, men neida. Har fortsatt kynnere, men de er mye lettere.

Tenk at termindatoen endelig er her! Husker så godt den spente følelsen Rune og jeg hadde mens vi satt og ventet på testen, og den enorme gleden over at testen var positiv. Det er mye som har skjedd på disse 9 månedene - ting har blitt annerledes enn jeg trodde.

Nei, på tide med litt frokost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Så spennende!

År og dag siden jeg har vært her og lest, også stikker jeg innom på temindatoen din. Oi.

Lykke til. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu! For en spennende dato!

Gleder meg sånn til å høre fra deg igjen, eller aller helst fra din sladrende mamma kanskje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Bustetroll og Grooo :)

:klem:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Alt bra på kontrollen i dag. Blodtrykket har faktisk gått ned litt, fikk skryt av legen :sjarmor:

Har hatt masse nedpress i dag, og kraftigere kynnere. Kjenner det mer i korsryggen og nedover i bena :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det må jo snart skje noe, med økende kynnere og nedpress. Kanskje en tur til?

Er kofferten pakket og alt ellers klart? Jeg kikker innom rett som det er, ikke alltid jeg legger igjen spor :)

Kanskje i natt? De fleste fødsler starter om natten har jeg lest et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira; Bagen er klar :) Tror jeg også er veldig klar når det gjelder både klær og utstyr. Familien har jo mer eller mindre gått bananas, så jeg tør påstå at det ikke er mange babyer som har så mye allerede før de er født. Alt står klart på rommet hans.....nå venter vi bare på hovedpersonen ;)

Ingen store forandringer egentlig, selvom jeg faktisk trodde at det var noe på gang tidligere i dag. Ble litt våt i trusa(unnskyld detaljer :sjenert: ) - akkurat som det drypper litt liksom, og jeg er ganske sikker på at det ikke er urin. Kan det være at jeg lekker fostervann?!? Dessuten fikk jeg noen KRAFTIGE kynnere med ordentlig tak i ryggen og da øynet vi jo alle muligheten for at det snart skulle skje noe. Søsteren min og jeg reiste opp til mamma og pappa, og alle satt vi og tittet på magen. Neida......vi venter ikke vi - er ikke det minste utålmodige ;) Søs og jeg gikk også tur, kanskje det kunne hjelpe?! Men det gjorde det ikke, nå er alt rolig og tilbake til det 'vanlige'.

Har lagt planer i morgen, så nå kan Krsitian egentlig bare vente til torsdag! (Til Kristian; ingen blir sinte hvis du bestemmer deg for å ikke gjøre som mammaen din sier :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg hadde faktisk en sånn dryppe-opplevelse siste gang. Og reiste til sykehuset, hvor de sa at det var falsk vannavgang. Men da gikk det ikke mange dagene.

Venter fortsatt spent på nyheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Innom for å sladre litt jeg:

I kveld kom den lille prinsen. :klappe: Han ble født kl.18.50, var 50 cm lang og veide 3960 gram.

I våre øyne er han verdens vakreste :hjerter_rundt:

Det ble en lang og til tider veldig tøff fødsel, men mammaen var veldig flink og vi som var med er utrolig stolte :klem:

:velkommen: til verden lille venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...