Gå til innhold

Vennen sin dagbok


Vennen

Anbefalte innlegg

Enda en super natt :) Kristian sov til kvart over sju.

I dag er det akkurat 6 måneder siden Rune døde. Hvor har tiden blitt av? Kan nesten ikke forstå at det har gått så lang tid. Kristian og jeg skal en tur på kirkegården, tenne fakler og sette på blomster.

I kveld kommer en god venninne på besøk. Skal bli veldig koselig å se henne igjen! Godt at Kristian sover så godt om natta, det blir nemlig alltid sent når vi møtes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt en kjempefin helg :)

For å kort oppsummere helga så blir det soving og besøk hos mormor og bestefar. Kristian har blitt så flink til å sove om natta - i natt var det fjerde natta på rad han sov fra ti på kvelden til sju om morgenen :overrasket: Han er også blitt et realt murmeldyr på formiddagen, noe som gjør det veldig enkelt for meg å ta en laaaang dusj og spise frokost. Flinke gutten min :hjerte:

Prøvde forresten flaske og MME for første gang i dag. Jeg har meldt meg på sorgterapi, starter på tirsdag, og da skal søsteren min passe Kristian. Det gikk kjempebra! :klappe: Kristian tok flaske uten problemer, og han reagerte heller ikke på erstatningen. Jeg holder også på å pumpe meg, og fryser ned, men det skal brukes til helga - da skal jeg ut på en real fæst :sjarmor: Det skal bli gøy det, men det føles jo litt rart å skulle være borte fra Kristian(han ska være hos mormor og bestefar så jeg vet at han er i de beste hender :) )

Jeg har blitt skikkelig forkjøla :( Rennende nese og vondt i halsen - godt med en kopp te og halslinser.

I morgen skal mamma og jeg bestille sydentur. Vi reiser hele gjengen til Parga neste sommer - gleder meg så utrolig mye :hoppe:

God natt :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er bra at du starter med sorgterapi, det er viktig for fremtiden din. Og det er bra at du har noen som kan avlaste deg litt, så du kommer deg ut litt alene, du har hatt en travel tid og mye eneansvar. Og du er så flink! Kristian må jo være en fantastisk snill baby, som sover så bra om natten!

Og tur til Parga høres deilig ut. det er bra å ha noe å se frem til.

Ha en fin uke, Vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Her er alt bare bra :)

Tror jeg tenker det hver eneste dag; så utrolig heldig du er som får oppleve å få egne barn! For et under det er å følge Kristian hver eneste dag - få oppleve den fantastiske utviklingen hans. Sukk :hjerte:

Kristian spiser seg stor og god, begynner å få de gode valkene på låra. Fargen på øynene hans har forandret seg fra blå til grå/brune. Han smiler med hele ansiktet, og har akkurat samme glimtet i øynene som Rune hadde. Det blir nok ikke lett for meg å si nei til han.... ;) Han koser seg i vippestolen en liten stund hver dag, særlig når han titter på lekestativet sitt - griper nå etter lekene.

Jeg har startet i sorgterapi, andre gangen i dag. Synes det gjør godt, det er noe med 'felles skjebne, felles trøst'. I dag har vi beskrevet personen vi har mistet, og fortalt om hvordan begravelsen var. Det er tungt å snakke om, men det er veldig godt også.

Søsteren min kom akkurat på besøk :)

Ønsker dere en god kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian og jeg har hatt en veldig fin dag - har vært på koselig besøk hos en venninne av meg. Jeg har ikke snakket med henne på mange år, så skravla gikk i ett i 9(!) timer :) Ekstra koselig er det at hun også har en liten gutt, født 3 dager før Kristian - de blir nok gode lekekamerater når de blir større.

Har forresten fått levert alle 50 takkekortene i dag :) Jeg har også fått sendt ut invitasjonene til Kristian sin dåp.

Kristian sover godt. Han sovnet faktisk ved puppen - det har nok blitt mange inntrykk i dag.

Nå skal jeg kose meg med siste episode av 24.

Endret av Vennen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rolig formiddag, vi sov til ni. Ganske utrolig det synes jeg - la Kristian rundt halv elleve i går, og så sover han til ni. Han vekker meg som regel rundt 4 fordi han lager så sinnsykt rare og høye lyder, men han får bare smukken og da sover han rolig videre. Kanskje han drømmer fælt......??

Ellers har han vært litt sutrete i dag. Spiste middag hos mamma og pappa, og han var ganske så utilpass til tider. Lurer på om han begynner å bli tett i nesa, og det renner litt fra det høyre øyet hans. Vi får se hvordan han er i morgen, nå sover han godt :)

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 år senere...

Kjære datter :hjerter_rundt:

Gratulerer så mye med dagen i dag. Håper du og Kristian har en fin kveld. Så kommer resten av familien på kaffe og kaker til søndag.

:love: fra mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Kjære jenta vår!

Pappa og mamma ønsker deg og Kristian et riktig godt nytt år. Samtidig takker vi for det gamle året. Kristian gir oss så mye ved å være den han er. Hva ville livet vært uten han? Det ville vært stille og rart.

Vi er veldig stolte av dere og av hvordan dere takler livet.

Takk for at vi får være så mye sammen med Kristian - og deg, selvfølgelig!!!

Nyttårsklem fra pappa og mamma :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Kjære jenta vår.

Om noen minutter nå så er det to år siden Rune døde. Det har gått så fort, tross alt.

Du skal vite at vi er så stolt av deg. Du er så flink med den lille gutten din. Rosehjertet du hadde lagt på grava til Rune i dag var så vakkert.

Mamma og pappa ønsker dere alt godt videre i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...