Gå til innhold

Vennen sin dagbok


Vennen

Anbefalte innlegg

Nå skjer det snart!

Håper ikke blodtrykket ditt blir høyere, mitt ble det og jeg fikk svangerskapsforgiftning. Ikke artig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teller dager og minutter...... Et vennepar fikk en sønn i går, 6 dager før termin. Håper det er smittsomt ;) Hadde lovet meg selv at jeg ikke skulle bli utålmodig, men det er jaggu ikke enkelt!

Formen er bra synes jeg. Har vært flink til å slappe av(akkurat som om det er vanskelig ;) ), og ta noen dupper i løpet av dagen når jeg blir trøtt. Kristian er fortsatt ganske så aktiv - MORO :)

Koste meg hos søsteren min på onsdag :) Hun lagde god mousakka, ris, salat og fetaost :sikle: I går var jeg hos min svoger og grillet, veldig koselig å se han og resten av familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en perfekt helg på hytta :) Søs og hennes samboer kom på overraskende besøk i går - veldig koselig! Ellers har jeg bare slappet av, og sett på Tour de France. Avslutningen ble jo helt fantastisk - seier til Thor :hoppe:

39+1 i dag, og ingen tegn til at det skal skje noe med det første. Må nok bare smøre seg med litt tålmodighet...... Men det går bra - har jeg kommet så langt skal jeg nok klare en uke eller to til......kanskje ;) Skal på kontroll i morgen, og jeg må innrømme at jeg er veldig spent på om legen har noe 'nytt' å fortelle.

Har fått så mange koselige sms denne helga av venner og familie som tenker på Rune, meg og fødselen. Setter ufattelig stor pris på det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39+3, her er det ikke lenge igjen!

Jenta mi kom 15 dager før termin, ble ganske overrasket for jeg hadde vel egenltig regnet med å gå over slik som "alle andre" jeg også. Og *vips* så var hun der!

Gleder meg til å høre om ditt første ordentelige møte med Kristian!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingenting å melde - har ingen tegn til at det skal skje noe med det første.

Må innrømme at varmen begynner å ta på litt nå, det blir mye dusjing ;) Sover egentlig ikke så verst om natta, er oppe en del ganger, men sover godt mellom doturene. Når jeg våknet i dag var jeg kjempekvalm, har spist en brødskive så jeg håper det vil gå over snart. Kristian er blitt endel roligere, men jeg kjenner fortsatt bevegelser på kvelden/natta. Håper virkelig at han kommer snart, kjenner jeg er litt nervøs for at det skal skje noe. Var på besøk hos en venninne og hennes 2 mnd lille datter i går. Hun kunne fortelle at på slutten av hennes svangerskap ble datteren hennes nesten helt rolig. Kanskje det er stille før stormen?!? Satser på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*innom og sjekker ståa*

Så spennende at det kan skje noe når som helst :) Håper due ikke er for mye plaget av hverken varme eller utålmodighet ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på en liten shoppingtur i dag sammen med søsteren min. Hun vrikket ankelen skikkelig i går, så vi passet godt sammen.....vaggende avgårde begge to :ler: Ble ikke store handlinga, men jeg fikk tak i det viktigste - videokassetter. Så nå ligger både videokamera og fotoapparat til lading - forberedt på alt som kan skje :)

Vi kjøpte også med friske blomster til kirkegården, det er 18 uker siden Rune døde i dag. På vei tilbake til bilen fikk jeg den kraftigste kynneren jeg har hatt så langt :overrasket: Måtte faktisk ta en pause ved grinda inn til kirkegården - godt å ha noe å henge over! Kanskje et lite tegn fra Rune?! Han synes kanskje jeg trengte litt hjelp på veien......nei, jeg vet ikke jeg, men jeg føler iallefall at han er med meg.

Har hatt mange kynnere etter at jeg kom hjem også, men ikke så kraftige. De er uansett veldig velkomne alle sammen, uansett styrke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Synes det virker som om det nærmer seg. Så sterke kynnere hjelper i alle fall til å myke opp vevet skikkelig. Du går nok ikke så lenge nå, før noe skjer. Ønsker deg lykke til jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. :)

Jeg har lest igjennom dagoka di og må bare si at du er ei skikkelig tøff jente. :klem:

Ønsker deg lykke til når fødselen setter i gang.. Blir spennende å følge med her fremover.

Sender deg en ekstra klem jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei shatika :vinke: Så koselig at du stakk innom :klem:

Hjelpes meg for et vær det var i går kveld! :overrasket: Jeg satt ute på verandaen hele kvelden med stearinlys og te. Koste meg ordentlig! Det var så varmt på soverommet (28 grader!) så i natt har jeg faktisk sovet ute på verandaen - det var så deilig! :)

Har ingen store planer i dag. Må en liten tur på kirkegården for å se om noen av blomstene står fortsatt, eller om alt blåste bort i natt. Har også planlagt en liten tur innom jobben, lenge siden jeg har sett de nå.

Ingen tegn til at noe skjer, dårlig med kynnere. En kamerat av søsteren min har tippet at Kristian kommer i dag, men det tør jeg ikke sette penger på :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fortsatt hjemme ;) Ingen store tegn - litt murring i korsryggen, men det er alt.

Kjempe koselig på jobben i går. Sjefene er på ferie, og med helt rolig butikk kunne vi sitte ute i sola og skravle i nesten en time. Fikk presang til Kristian - saueskinn til vogna :)

Det var veldig fint på kirkegården, vinden hadde ikke blåst alt avgårde.

Var hos mamma og pappa og grillet i går :) Veldig koselig!

I dag kommer en god venninne på besøk. Gleder meg til det! :) Har også store planer om å pakke ferdig sykehusbagen, kan jo håpe det skjer noe i helga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...