Gå til innhold

Vennen sin dagbok


Vennen

Anbefalte innlegg

1. dag i ny cellegiftkur er snart over, og det har gått veldig bra. Ut i fra hva legene har sagt hadde vi forventet at han skulle bli kvalm og uggen, men han har ikke kjent noe som helst. Håper det fortsetter slik! Det gikk jo kjempe bra forrige kur også, men da tok han 160 mg og nå er han oppe i 450 mg - en ordentlig hestekur.

Har feiret mamma sin bursdag i dag. Veldig koselig :P

Nå er det snaaart påskefeire :P Det skal bli deilig det! Har ingen spesielle planer, skal bare slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en herlig dag! :P

Mannen, lillesøsteren min, hennes samboer og jeg har besøkt mamma og pappa på hytta. Etter å ha slappet av litt på hytta, tok vi bilen og kjørte ett stykke innover i skogen før vi parkerte og gikk videre til fots (fikk med nød og neppe plass til alle i en bil - 6 voksne og 2 hunder. Du kan tro det var trangt!!! :hoho:) Fant en fin liten skråning midt i solen hvor vi grillet pølser og koste oss i mange timer. Været var helt enormt! Det er noe spesielt med lukten av grillpølser og solkrem :wink:

Mannen er nå ferdig med kuren og det har gått utrolig bra. Etter hva legene sa har vi jo bare gått og ventet på at han skulle bli dårlig, men han har ikke merket noe som helst. Nå skjer det ikke noe før 15. april, da skal han inn for å ta blodprøver. Prøvene bestemmer om han kan ta en ny kur. Ut i fra hvor smertefritt denne uka har gått er vi veldig sikre på at prøvene er bra og at han får en ny kur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei :)

Nå er jeg tilbake fra påsketur, og måtte innom å se hvordan det gikk med bildene. Og det var jo positiv lesing!!

Håper du har hatt en fin påske :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsen og klemmer, meja og bustetroll! :klem:

Ja, da var det tilbake på jobb igjen. Egentlig ganske greit det, føler at jeg har hatt fri mange dager. Dessuten går det jo veldig fort til helg igjen :wink:

Vi koste oss hos søsteren til mannen på søndag. Heldigvis er hun i god form om dagen - JIPPI! :P Hun har en sønn på ca 1 år - hjelpes meg så herlige de er i den alderen! Alle sorger blir glemt når han kommer stabbenes mot deg, med verdens herligste latter :P

Mannen var litt pjusk i går, kastet opp. Plasserte han på sofaen med pledd og klut på panna. Det hjalp! :wink: Reiste opp til mamma og pappa på ettermiddagen og koste oss i sola. For et utrolig fint vær! Det skal bli så godt med sol og sommer!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med tidligvakt! Godt med en myk start :wink:

I kveld skal det endelig tørkes støv av treningstøyet. Det skal bli deilig å komme i gang igjen! :-)

Nei.....får gå å gjøre noe (u)fornuftig :husarbeid::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh.....hjelpes meg så sliten, men du verden så deilig det var å flytte litt på seg! Veldig fornøyd med meg selv :sjarmor:

Nå er det bare å krype opp i sofaen, med god samvittighet og vente på at CSI skal begynne. Digger CSI!

Mannen i fin form i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

For et herlig dag - nyyyyydelig vårvær, skal slutte tidlig, mannen har sovet godt i hele natt og er i god form :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sååååååååååååå deilig å trene! :-)

Og når jeg kom hjem, sliten og sulten, hadde mannen laget ferdig middagen :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...