Gå til innhold

Vennen sin dagbok


Vennen

Anbefalte innlegg

Takk for besøk, magolia! :-) Ta deg en tur rundt og titt du....det er mye fint(les: hos andre kjeder) :wink:

Blodprøvene var helt fine :P

GLEDER meg til helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SÅ BRA at blodprøvene var fine.

Du...vet du hvor man kan få tak i smijernsbenker? Sånne som man f eks kan ha på enden av sengen? Har vært overalt...finner ikke....

God helg :klem: !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du...vet du hvor man kan få tak i smijernsbenker? Sånne som man f eks kan ha på enden av sengen? Har vært overalt...finner ikke....

Jeg skal sjekke litt jeg, har noen leverandører som holder på med smijern......kanskje de kan ha noe interessant :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå har alle gjestene reist hjem. Mannen har sovnet på sofaen......det ble nok litt for mye bløtkake :wink: Det ble en veldig koselig kveld, alle i godt humør. Mannen fikk så mange fine gaver så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har vært topp! Koste oss enormt ute sammen med venner på lørdag :sjarmor: Var og spiste på Big Horn og tok et par (for mye :wink: ) drinker etterpå....

En stille og rolig dag i går, bare slappet av og koste oss! Bestemoren til mannen hadde bursdag så vi var en liten tur der - veldig koselig! Kebabtallerken til middag :sjarmor:

Mannen begynte på ny kur i dag, og foreløpig går det veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tiden flyr!

Kuren til mannen gikk veldig fint, ble ikke uvel eller kvalm. Har ikke hatt noe hodepine, og humøret er på topp :P

I helgen har vi hatt nevøen vår på besøk. Veldig koselig, men hjelpes meg så slitsomt! Han er en vilter krabat på 14 mnd, og vi merker godt at vi ikke er vant til småbarn ja.... :wink: Setter stor pris på nattesøvn.... Gleder meg til helgen, vi skal til Beitostølen og slappe av.....og sove :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte venninnegjengen i dag. Kjempe koselig, det er dessverre altfor skjeldent vi møtes. Mange av venninnene mine har fått barn nå, og naturligvis blir det mye snakk om bleieutslett og amming. Har ingenting i mot det altså, det er veldig koselig, men noen ganger kan det bli litt vel mye. Særlig når kommentarer som 'livet startet når jeg fikk barn' og 'det viktigste i livet er barn' blir sagt. Smiler sammen med de, men kjenner at det knyter seg i magen. Mannen og jeg hadde bestemt oss for å prøve å få barn etter bryllupet, og jeg sluttet med p-piller før vi reiste på bryllupsreise. Vi fikk ikke være prøvere så mange månedene før mannen ble syk, og siden han nå går på cellegift må vi legge prøvinga på hylla en god stund. Selvom mannen er i veldig fin form nå, klarer jeg ikke å la være å tenke at vi aldri kommer til å få barn sammen......

Trist i kveld :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: :trøste:

Selv om prøvinga er lagt på hylla for en periode,er det ikke sikkert det er for alltid,er det vel?

Jeg skjønner det er vanskelig, men prøv å holde motet oppe. Bak skyene skinner alltid solen.

Og hvis dere ikke kan få barn sammen biologisk er jo adopsjon en mulighet da?

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Hei vennen. Håpe du har det bra. Kjenner til med venniner som har fått baby.. endel av mine venniner er i gang som småbarnsmødre. Selv er vi prøvere. Tar tiden til hjelp. Håper det går bra med mannen din også. God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
:klem: :trøste:

Selv om prøvinga er lagt på hylla for en periode,er det ikke sikkert det er for alltid,er det vel?

Jeg skjønner det er vanskelig, men prøv å holde motet oppe. Bak skyene skinner alltid solen.

Og hvis dere ikke kan få barn sammen biologisk er jo adopsjon en mulighet da?

:kose:

Takk for det du skrev Bustetroll. Du er god du! :klem:

Neida, håpet vårt er jo at prøvingen ikke er lagt på hylla for alltid. Og skulle det vise seg at vi ikke kan få barn sammen biologisk er adopsjon absolutt et alternativ. Vi har fått anbefalt en 'karantene' i et år etter at mannen er ferdig med kuren, så foreløpig gjelder den fram til september neste år. Det er usikkerheten som gjør at jeg friker ut av og til......det er jo ingen som kan fortelle meg hvordan ting er om et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen. Håpe du har det bra. Kjenner til med venniner som har fått baby.. endel av mine venniner er i gang som småbarnsmødre. Selv er vi prøvere. Tar tiden til hjelp. Håper det går bra med mannen din også. God helg :klem:

Hei meja - takk for besøket! :klem:

Det går veldig bra med mannen :P Jeg kan nesten ikke huske at han har vært i så god form som han er nå! Det er en fryd!!

Ønsker dere lykke til med prøvingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Oi......nå er det lenge siden jeg har skrevet! Godt tegn det - her er alt bare bra! Mannen min er i super form! :-) Har hatt 3 av 6 kurer nå, og kjenner ingenting. Hverken kvalm, slapp eller vondt i hodet, og er vel mer eller mindre tilbake i full jobb. Er nesten litt for godt til å være sant føler jeg.... Det skal bli nervepirrende å ta nye MR bilder i september.

I morgen skal jeg i utdrikningslag. Gleder meg veldig! Vi skal være mye ute, så jeg skulle ønske at det var litt bedre vær.....men, det er jo bare å kle på seg litt ekstra(les: strømpebukse og ullgenser.......hørte jeg at det var juni?!?!)

I morgen er det faktisk et år siden mitt eget utdrikningslag. En SUPER dag og enormt vellykket :hoho:

Har forresten endelig bestemt ferien :P Vi skal reise sammen med et vennepar til Italia. Gleder oss vanvittig!! Skal fly til Milano, være der i et par - tre dager, før vi kjører til Portofino. Har satt av tre dager der også, og reiser videre gjennom Parma, Modena og Bologna før vi til slutt ender opp litt sør for Rimini. Sukk....det skal bli så deilig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Håper alt er fint,og at solen skinner på deg og mannen. Om ikke bokstavlig så nesten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøket, Bustetroll og magolia! :klem:

Ja, her går alt bare bra. Mannen har begynt på ny kur i dag, og alt går fint :P Hadde vel egentlig blitt forundret hvis noe annet hadde skjedd. Er litt redd for å se for lett på dette, men det nytter jo ikke å tenke negativt heller! Kan jo ikke gå rundt å vente på han skal bli dårlig. Har bestemt oss for å nyyyyyyyyyyte hver dag :P

Hadde en super helg som toppet seg med Kent konsert på lørdag. KJEMPEBRA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...