Gå til innhold

Vennen sin dagbok


Vennen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har lest gjennom dagboken din, sitter med tårer i øynene. Min far hadde kreft, så jeg litt om hvordan du har det. Håper det går bra, at det er tilbakegang er supert. Dere får prøve å tenke positivt og ta en dag av gangen. Nyt hverandre!

Ønsker deg en fin, fin helg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en veldig fin helg :P

Mens jeg var på jobb lørdag gjorde mannen i stand på verandaen. Han støvsugde gulvet(en million barnåler etter juletreet :wink: ), vasket vinduene og tok av maskeringsteipen fra malingen i fjor :oops: Ble veldig fint. Flink han mannen min!

Kvelden tilbragte vi henslengt i hver vår sofa, gode og mette etter altfor mye hjemmelagd pizza.

I går var vi en tur på boligmessa på Hellerudsletta. Har ingen spesielle planer, men det er alltid morsomt å titte litt. Spiste middag hos mamma og pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det utrolig fort til mannen har bursdag, 12 dager igjen. Hva i alleste dager skal jeg finne på i gave??? Ikke den enkleste å kjøpe til må jeg si - må nok gå i tenkeboksen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært og trent i dag også :-) I dag var det Steppuls som stod på programmet. Ganske bra time, MEN når Ramstein plutselig dundra ut av høyttalerene ble det litt voldsomt! Kanskje det er alderen.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Puh....de siste ukene har det vært fullstendig kaos på jobben. Årsavslutninger, lagersalg, hagemøbler og en håpløs sjef på krigsstien - det har ikke vært tid til mye annet enn jobb, jobb og atter jobb. Forhåpentligvis roer det seg litt nå - jeg savner å være hjemme hos mannen min!

Det går veldig bra med mannen! Han føler seg helt super :P Har opplevd dager hvor jeg overhodet ikke tenker på sykdommen. Det føles godt! På fredag skal vi på sykehuset igjen, har time hos overlegen. Mannen må ta blodprøver for å sjekke at alt er som det skal, og er det det blir det ny cellegiftkur fra mandag av. Det går dessverre ikke så veldig bra med min svigerinne. De siste testene var ikke så postive, men vi krysser fingre og tær.

På lørdag har mannen bursdag :P Skal feire med familie på fredag, og ut og spise sammen med venner på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere har hatt noen fine dager!! Håper resultatene på blodprøvene er fine og at bursdagsfeiringen til helgen blir festlig :wink:

Ang. hagemøbler..jeg er selv på utkikk, er mye stilig i år. Har sett ut noe på LIVING, men tror jeg må ha runden for å sjekke utvalget...... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...