Gå til innhold

Vennen sin dagbok

Vennen

Anbefalte innlegg

Synes det egentlig går ganske bra. Har begynt å jobbe litt igjen - 50%. Fungerer greit det, godt med et lite avbrekk i dagen.

Påsken ble veldig koselig :) Reiste til Trysil sammen med to venninner. Det var ekstra hyggelig at det var så mange kjentfolk der, mange kjente som hadde så mye flott å si om Rune. Jeg setter veldig stor pris på at folk snakker til meg og snakker om Rune. Hadde jo forstått det hvis folk synes det er vanskelig eller rart å ta kontakt med meg, men det føler jeg ikke at det er noen som har gjort.

Jeg har kommet ganske langt i ryddingen. Var veldig flink de første ukene, men nå har det gått smått i det siste. Rart å rydde han bort - rydder han jo ikke bort fra tankene mine, men det føles godt å ha tingene hans rundt omkring. En annen ting jeg ikke klarer, er å skifte på sengen hans.....klarer ikke å fjerne den siste lukten av han som sitter i sengetøyet :cry:

Det er bittesmå ting som kan få meg til å savne han ekstra mye. Jeg har alltid hatt sperre på å parkere bilen hans - det er så sinnsykt trangt i garasjeanlegget her vi bor. Men en kveld her klarte jeg plutselig å parkere helt perfekt, og jeg snudde meg rundt for å se om Rune så meg, men han var jo ikke der.....

Det går veldig bra med babyen :-D Gleder meg så fælt til jeg får møte han! Er 26+2 i dag.

Endret av Vennen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Hei Vennen, så godt å høre at det går bra med deg. Det virker som om du har folk rundt deg å snakke med, og som tar vare på deg, så bra.

Og det er sikkert godt å jobbe litt, komme litt ut. Og ryddingen er nok en del av sorgprosessen, og du virker veldig bevisst på å gi deg selv tid.

Du imponerer meg, virker utrolig sterk og reflektert. Det blir spennende med babyen, morsomt å høre hvordan det går med dere to.

Ha en så fin tid som du bare klarer fremover :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det, kira :klem: Liker forresten sitatene dine så godt - de er så sanne!

Jobber bare fra 10-14 i dag, veldig deilig. Fire timer går jo så utrolig fort! Har nesten (men bare nesten ;) ) litt dårlig samvittighet for å bruke 15 minutter på nettet, men men.....

Får hjelp i morgen av familien til å flytte to garderobeskap så i dag må jeg ta den siste ryddinga. Tenkte jeg skulle lage middag også, men hva i alleste dager skal jeg finne på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på hudpleie party i dag. Har stortsett det jeg trenger, men er tom for ansiktskrem så det har jeg tenkt å kjøpe. Partyet skal være hos Rune sin kusine, skal bli koselig å se henne og resten av jentegjengen igjen :)

Det ble veldig fint med byttingen/flyttingen av garderobeskapene. Slapp heldigvis å demontere skapene, så jeg kunne bare stå og se på at de andre bar ;) Selvom det er lenge siden jeg kjøpte skapene, fant jeg faktisk lyslist til det ene skapet på jobben.....som jeg klarte å montere helt selv.....litt stolt faktisk! :)

Magen vokser fælt, og Kristian er i farta :) Har blitt 27+3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble veldig koselig på party i går :) Mange fine produkter, men jeg klarte heldigvis å begrense meg. Kjøpte ansiktskrem og en foundation som var KJEMPELETT å påføre.

Skal på kontroll i dag, hos lege. Er jo alltid litt spent, men tror jo at alt er bra.....det kjennes i allefall slik ut ;)

Skal møte venninner i dag, etter jobben. Skal spise på Santino's :) Pastarettene de har er bare helt utrolig gode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt bare bra på kontrollen :) Både med babyen og meg :babygutt:

Var oppom grava til Rune etterpå for å tenne lys og 'fortelle' han hvor bra det går med babyen. Trist.......men veldig godt også å være der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at alt var bra på kontrollen, skal til kontroll selv i morgen jeg, er 31 uker sånn ca...

Været i dag har jo vært helt fantastisk, håper det holder lenge utover! Men noen supersommer har jeg egentlig ikke lyst på, tror det kan bli innmari slitsomt å være høygravid da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vil bare ønske deg og babyen en riktig fin helg. Håper du har like fint vær som meg, og ta vare på deg selv :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Grooo og kira - håper dere har hatt en fin helg! :)

For en nydelig helg!! :hoppe:

Fra fredag til lørdag var jeg med en venninne til Tjøme. Utrolig fin tur! Vi gikk langs brygga, spiste is på uterestauranten og var ute med båten i flere timer - grillet pølser og ble akkurat passe rød på nesa :) I dag har jeg vært en tur hos mamma og pappa, slappet av i solveggen. Søsteren min og jeg reiste til kirkegården på ettermiddagen, ble der nesten en time. Møtte faktisk et annet vennepar som skulle til Rune med blomster.....jeg setter så stor pris på at kjente kommer på 'besøk' til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men noen supersommer har jeg egentlig ikke lyst på, tror det kan bli innmari slitsomt å være høygravid da...

:Nikke: Helt enig med deg! Satser på at sommeren kommer for fullt i august ;) Håper det gikk fint på din kontroll også!

Har kommet meg til uke 28 nå, er 28+1. I følge babyverden har prinsen min nå blitt 33,5 cm lang og veier ca 1100 g :) Har endel kynnere om dagen, men det går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Bare innom med en helge :klem:

Håper du koser deg i sommerværet, og at det ikke blir for varmt for deg. Kynnere er ikke noe godt, men husk at det myker opp vevet, og er sånn sett bra. Pass på deg selv, Vennen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det går vel greit synes jeg - to måneder i dag siden Rune døde. Det har gått fort, egentlig. Merker at jeg er tristere om dagen, mulig det skyldes at hormonene er litt mer på bærtur.....men, det begynner nok å gå ordentlig opp for meg også. At Rune faktisk er borte....at jeg aldri mer skal se han.....det er vanskelig å forstå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 30+2 i dag, babyen har blitt ca 36 cm og 1600g. Han er fortsatt sirkusartist ;) Masse bevegelser.....hele tiden! Før kjente jeg det tidlig på dagen og om kvelden, men nå setter han i gang så fort jeg setter meg ned.

Var på Foreldre og barn messa i helga. Både søs, mamma og pappa var med - veldig koselig! Alle hadde på seg spanderbuksene! Fikk vogn og bilsete av søs & hennes samboer, og stellekommode og ammemadrass av mamma & pappa. De er gale, synes nå jeg da - men jeg setter utrolig stor pris på det :klem:

Ett vennepar fikk forresten ei jente 14. mai. Hun er jo så nydelig :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en veldig koselig fridag. Har vært på besøk hos et vennepar og deres 11 dager gamle datter. Så nydelig! :) Gleder meg så fælt til det er jeg som sitter der med en liten bylt!

For øyeblikket titter heldigvis sola fram :) Jeg begynner å bli værsyk jeg - håper det kommer litt SOL og VARME snart!

Nå er det endelig klart for Prison break :) Veldig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei Vennen. Jeg ønsker meg også sol :)

Kan tenke meg at du gleder deg til babyen kommer, og det begynner jo faktisk å nærme seg. Du må holde oss oppdatert!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...