Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skulle tro det var pyntegjenstander og møbler som er til salgs, ikke huset!

Skjønner ikke vitsen av å legge ut bilder av en uoppredd seng, et brett fullt av lys og pynt. Det følger da ikke med huset?

:ler:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro det var pyntegjenstander og møbler som er til salgs, ikke huset!

Skjønner ikke vitsen av å legge ut bilder av en uoppredd seng, et brett fullt av lys og pynt. Det følger da ikke med huset?

:ler:

er jo ikke hun som har tatt bilder, er jo fotografen som retter på, fjerner ting fra bildet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, huset virka lite i forhold til de bilene hun pleier å ha. Ser liksom litt større ut og mer koseligere med bilene til Camilla. Men finn bildene var ikke fine.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det huset der er veldig fint, men herlighet, det er jo fylt til randen.. Blir sliten av å se på bilder av det der jeg :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke huset for bare...ting...

Samme tenkte jeg... Er det en boligannonse eller (snik)reklame for StylebyNorway...? :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er jo ikke hun som har tatt bilder, er jo fotografen som retter på, fjerner ting fra bildet osv.

Har ikke hun tatt bildene? :roll: No shit Sherlock! :ironi:

Jeg sa ikke noe om HVEM som hadde tatt bildene? Jeg sa de var av ting, ikke huset.

Dette er noe jeg ofte ser i boligannonser; bilder av fruktfat og vinglass, lysestaker, sofaen osv. Man får jo ikke inntrykk av størrelse, overflater, gulv og slikt i det hele tatt.

Dessuten er det ikke fotografen som styler huset, det kan man gjøre selv, eller leie inn en...stylist!

Fotografen kommer og tar bilder når alt er klart. For fotografering!

Endret av loffen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Stylingen hennes gjør det nærmest umulig å visualisere hvordan ens egne møbler og ens egen stil kan passe inn.

Inntrykket blir rotete og shabby, og alle "stemningsbildene" gir nesten inntrykk av at de prøver å trekke oppmerksomheten bort fra noe vesentlig.

Her har nok Camilla lagt litt for tunge føringer, og har visst glemt at trelysestakene faktisk ikke følger huset.

Uheldig, men også uproft av eiendomsmegler som burde vite at dette ikke funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hun tatt bildene? :roll: No shit Sherlock! :ironi:

Jeg sa ikke noe om HVEM som hadde tatt bildene? Jeg sa de var av ting, ikke huset.

Dette er noe jeg ofte ser i boligannonser; bilder av fruktfat og vinglass, lysestaker, sofaen osv. Man får jo ikke inntrykk av størrelse, overflater, gulv og slikt i det hele tatt.

Dessuten er det ikke fotografen som styler huset, det kan man gjøre selv, eller leie inn en...stylist!

Fotografen kommer og tar bilder når alt er klart. For fotografering!

Herlig fred, hårsår? Er veldig enig med deg at de senere årene så inneholder boligannonsene mer og mer bilder/detaljer av interiør enn av selve huset. Denne annonsen er inget unntak. Før var meglere og fotografer mer opptatt av at mest mulig personlige ting skulle fjernes, nå er det ikke det så nøye lenger.

Jeg har heller ikke sagt at fotografen styler, men en fotograf kan rette på ting. Det vil si, om han/hun mener det ser bedre ut med redd opp/uredd seng så ordner de det før bildetaking. Det er også boligfotografer som driver med småstyling før bildetaking også. Men av den erfaringen jeg har, flytter de om osv om det er noe de mener ikke skal være med/være med på bildene. Jeg følte du var ute etter å kritisere Camilla for bildene, når det ikke er hun som har styrt med det. Forøvrig synes jeg megleren hadde satt på veldig lite oppfinnsomme tekster under bildene. Dårlig dag på jobb for han kanskje?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...