sweety pie Skrevet 19. august 2015 #581 Del Skrevet 19. august 2015 Er stylebynorway noe som Camilla har startet? Eller jobber hun for noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 20. august 2015 #582 Del Skrevet 20. august 2015 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=63259681&searchclickthrough=true Huset er ute på finn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 20. august 2015 #583 Del Skrevet 20. august 2015 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=63259681&searchclickthrough=true Huset er ute på finn Jeg ser ikke huset for bare...ting... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 20. august 2015 #584 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg ser ikke huset for bare...ting... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 20. august 2015 #585 Del Skrevet 20. august 2015 Fikk ikke et godt inntrykk av huset ut ifra de bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 20. august 2015 #586 Del Skrevet 20. august 2015 SÅ.MYE.TING! Når vi solgte hus fikk vi beskjed av megler om å "renske ut", tror megler har blitt ignorert her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. august 2015 #587 Del Skrevet 20. august 2015 Skulle tro det var pyntegjenstander og møbler som er til salgs, ikke huset! Skjønner ikke vitsen av å legge ut bilder av en uoppredd seng, et brett fullt av lys og pynt. Det følger da ikke med huset? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 20. august 2015 #588 Del Skrevet 20. august 2015 Skulle tro det var pyntegjenstander og møbler som er til salgs, ikke huset! Skjønner ikke vitsen av å legge ut bilder av en uoppredd seng, et brett fullt av lys og pynt. Det følger da ikke med huset? er jo ikke hun som har tatt bilder, er jo fotografen som retter på, fjerner ting fra bildet osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 20. august 2015 #589 Del Skrevet 20. august 2015 Oi, huset virka lite i forhold til de bilene hun pleier å ha. Ser liksom litt større ut og mer koseligere med bilene til Camilla. Men finn bildene var ikke fine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 20. august 2015 #590 Del Skrevet 20. august 2015 Tråden er ryddet for hets. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 20. august 2015 #591 Del Skrevet 20. august 2015 Det huset der er veldig fint, men herlighet, det er jo fylt til randen.. Blir sliten av å se på bilder av det der jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 20. august 2015 #592 Del Skrevet 20. august 2015 Virker som reklameannonse for nettbutikken, ikke en husannonse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 20. august 2015 #593 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg ser ikke huset for bare...ting... Samme tenkte jeg... Er det en boligannonse eller (snik)reklame for StylebyNorway...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. august 2015 #594 Del Skrevet 20. august 2015 (endret) er jo ikke hun som har tatt bilder, er jo fotografen som retter på, fjerner ting fra bildet osv. Har ikke hun tatt bildene? No shit Sherlock! Jeg sa ikke noe om HVEM som hadde tatt bildene? Jeg sa de var av ting, ikke huset. Dette er noe jeg ofte ser i boligannonser; bilder av fruktfat og vinglass, lysestaker, sofaen osv. Man får jo ikke inntrykk av størrelse, overflater, gulv og slikt i det hele tatt. Dessuten er det ikke fotografen som styler huset, det kan man gjøre selv, eller leie inn en...stylist! Fotografen kommer og tar bilder når alt er klart. For fotografering! Endret 20. august 2015 av loffen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 20. august 2015 #595 Del Skrevet 20. august 2015 Stylingen hennes gjør det nærmest umulig å visualisere hvordan ens egne møbler og ens egen stil kan passe inn. Inntrykket blir rotete og shabby, og alle "stemningsbildene" gir nesten inntrykk av at de prøver å trekke oppmerksomheten bort fra noe vesentlig. Her har nok Camilla lagt litt for tunge føringer, og har visst glemt at trelysestakene faktisk ikke følger huset. Uheldig, men også uproft av eiendomsmegler som burde vite at dette ikke funker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 21. august 2015 #596 Del Skrevet 21. august 2015 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=63259681&searchclickthrough=true Huset er ute på finn Fikk et "rotete" inntrykk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 21. august 2015 #597 Del Skrevet 21. august 2015 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=63259681&searchclickthrough=true Huset er ute på finn Så dårlig smak atte hjælp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy23 Skrevet 21. august 2015 #598 Del Skrevet 21. august 2015 Merkeligste boligannonsen jeg har sett på lenge. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 21. august 2015 #599 Del Skrevet 21. august 2015 Tipper huset blir solgt før visning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 21. august 2015 #600 Del Skrevet 21. august 2015 Har ikke hun tatt bildene? No shit Sherlock! Jeg sa ikke noe om HVEM som hadde tatt bildene? Jeg sa de var av ting, ikke huset. Dette er noe jeg ofte ser i boligannonser; bilder av fruktfat og vinglass, lysestaker, sofaen osv. Man får jo ikke inntrykk av størrelse, overflater, gulv og slikt i det hele tatt. Dessuten er det ikke fotografen som styler huset, det kan man gjøre selv, eller leie inn en...stylist! Fotografen kommer og tar bilder når alt er klart. For fotografering! Herlig fred, hårsår? Er veldig enig med deg at de senere årene så inneholder boligannonsene mer og mer bilder/detaljer av interiør enn av selve huset. Denne annonsen er inget unntak. Før var meglere og fotografer mer opptatt av at mest mulig personlige ting skulle fjernes, nå er det ikke det så nøye lenger. Jeg har heller ikke sagt at fotografen styler, men en fotograf kan rette på ting. Det vil si, om han/hun mener det ser bedre ut med redd opp/uredd seng så ordner de det før bildetaking. Det er også boligfotografer som driver med småstyling før bildetaking også. Men av den erfaringen jeg har, flytter de om osv om det er noe de mener ikke skal være med/være med på bildene. Jeg følte du var ute etter å kritisere Camilla for bildene, når det ikke er hun som har styrt med det. Forøvrig synes jeg megleren hadde satt på veldig lite oppfinnsomme tekster under bildene. Dårlig dag på jobb for han kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg