Bootybuilder Skrevet 14. juli 2015 #321 Del Skrevet 14. juli 2015 hun gjør da som hun vil med sin og konto. Eller hva? Kan hun gjøre noe uten klager? i all verden... var da voldsomt.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 15. juli 2015 #322 Del Skrevet 15. juli 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt samt. svar. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 15. juli 2015 #323 Del Skrevet 15. juli 2015 Trist at hun må selge huset. Har jo gjort veldig mye der. Men hun eide da dette alene før Hans kjøpte seg inn gjorde hun ikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 15. juli 2015 #324 Del Skrevet 15. juli 2015 Trist at hun må selge huset. Har jo gjort veldig mye der. Men hun eide da dette alene før Hans kjøpte seg inn gjorde hun ikke? Kanskje det blir for mye for henne? Vil ha noe mindre? Enig i at hun har lagt mye arbeid i dette huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss dolly Skrevet 15. juli 2015 #325 Del Skrevet 15. juli 2015 Trist at hun må selge huset. Har jo gjort veldig mye der. Men hun eide da dette alene før Hans kjøpte seg inn gjorde hun ikke? Lurer på om ikke faren hennes eide det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 15. juli 2015 #326 Del Skrevet 15. juli 2015 Lurer på om ikke faren hennes eide det... Mente liksom hun sa at hu eide det, også kjøpte hans seg inn. Blir helt forvirra jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulte28 Skrevet 16. juli 2015 #327 Del Skrevet 16. juli 2015 Syns det har skiftet eiere i både hus og bedrift så mange ganger at jeg rekker ikke følge med i hvem som eier hva.. Men hvorfor er ikke villapaprika bloggen med i konkursen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 16. juli 2015 #328 Del Skrevet 16. juli 2015 Syns det har skiftet eiere i både hus og bedrift så mange ganger at jeg rekker ikke følge med i hvem som eier hva.. Men hvorfor er ikke villapaprika bloggen med i konkursen? Er vel fordi den var utenom selskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss dolly Skrevet 17. juli 2015 #329 Del Skrevet 17. juli 2015 Er vel fordi den var utenom selskapet. Hun har ikke noe eget selskap for bloggen.. Skjønner ikke hvorfor hun aldri merker reklame-innleggene sine!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulte28 Skrevet 17. juli 2015 #330 Del Skrevet 17. juli 2015 Har a ikke sagt at a ikke trenger å merke fordi hu var eier av butikk og blogg (altså samme bedrift)? Bloggen har jo blitt brukt som showroom til butikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss dolly Skrevet 17. juli 2015 #331 Del Skrevet 17. juli 2015 Har a ikke sagt at a ikke trenger å merke fordi hu var eier av butikk og blogg (altså samme bedrift)? Bloggen har jo blitt brukt som showroom til butikken? Hvorfor mener hun at hun er fritatt for å merke innlegg på sin PRIVATE blogg for reklame? Det er utallige blogginnlegg som er ren reklame!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulte28 Skrevet 17. juli 2015 #332 Del Skrevet 17. juli 2015 Hvorfor mener hun at hun er fritatt for å merke innlegg på sin PRIVATE blogg for reklame? Det er utallige blogginnlegg som er ren reklame!? Jeg lurer litt på det selv.. Synes det er rart den samme unnskyldningen kan brukes på 2 bedrifter også.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 17. juli 2015 #333 Del Skrevet 17. juli 2015 Tråden er ryddet for brukerdebatt samt. svar. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 18. juli 2015 #334 Del Skrevet 18. juli 2015 Synes det er rart Hans ikke hjelper til med å klargjøre huset for salg, det er vel i hans interesse at det blir solgt kjapt og for mest mulig ettersom han eier halvparten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulte28 Skrevet 18. juli 2015 #335 Del Skrevet 18. juli 2015 Synes det er rart Hans ikke hjelper til med å klargjøre huset for salg, det er vel i hans interesse at det blir solgt kjapt og for mest mulig ettersom han eier halvparten? Kanskje han ikke bryr seg så mye om penger (ved et salg) som hun gjør? Kan hende han er mer sur og prinsipp enn hva penger betyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 18. juli 2015 #336 Del Skrevet 18. juli 2015 Kanskje han ikke bryr seg så mye om penger (ved et salg) som hun gjør? Kan hende han er mer sur og prinsipp enn hva penger betyr.. Sier jo veldig mye om han i tilfelle. Veldig umodent spørr du meg. Er jo noe som heter å svelge kameler og ta seg sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 18. juli 2015 #337 Del Skrevet 18. juli 2015 Det står faktisk "Nettbutikk" i headeren over bloggen, og jeg har lest litt til og fra der i et års tid. Hele tiden skriver hun ting som "Dette har jeg nettopp fått inn i butikken" ""20% denne uken" og lignende. Jeg har sett helt tydelig at hun bruker bloggen til å annonsere for butikken. Nå er det et innlegg med KK som er merket "Annonse". Hvis hun har merket for dårlig i forfjor og i fjor, så har ikke Forbrukerrådet gitt henne eller noen bloggere bøter, bare sagt at de skal merke bedre. Noen postere her og i de trådene om Forballfrue og andre blir skuffet over at de har så liten innflytelse på Forbrukerrådet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 18. juli 2015 #338 Del Skrevet 18. juli 2015 (endret) Hvorfor er det slutt mellom de? Endret 18. juli 2015 av Kristine79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 19. juli 2015 #339 Del Skrevet 19. juli 2015 Det står jo på bloggen hennes " det er jeg som står for salg av huset ". Så ikke så rart at han ikke hjelper til, han har sikkert fått forbud eler noe, siste gang hun sjefer over han, tenker jeg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 20. juli 2015 #340 Del Skrevet 20. juli 2015 Lurer på hvorfor hun har bytta navn fra kvarsvik til øvestad? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg