Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Du kan betrakte det som et kompliment!!!

Mie og jeg pakker kofferten vår i kveld og er ventende nedover i morgen!

Gjør klar til innrykk av snupper fra vestlandet!!!

:sexy::sexy:

Mie Væren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*snuppebikini, snuppeshorts, snuppesandaler, snuppesolkrem, snuppetruser, snuppevesker, snuppesminke, snuppetannbørste*

Travelt å pakke, ja! :husarbeid:

Oisann, her kom hannsauen med kald øl! Den mannen kan glede en kvinne!

Men tror ikke han får være med, likevel! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye pakker du, Mie? Skal du ha mange antrekk?

Hva trenger man egentlig til to uker? Det finnes jo vaskemaskin i huset! :roll: Og vi skal vel shoppe oss noe nytt? Jeg har pakket 6 par sko, det burde vel holde? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Vi tar med oss......ingenting. Danskeberta har jo shoppet i junaiten, og deler sikkert villig med sine bleike venner fra det sure, kalde nord. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nødt til å mangle masse søvn fra et eller annet tidspunkt i livet mitt. Enda jeg nesten nettopp har sått opp ville jeg gjerne ha sovet mye lenger. :Gjesp: Men jeg blir jo nødt til å komme meg ut å nyte det fine sommerværet. Men først morgenbrød! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Pakker siste rest, tar en slurk av halvkald kaffe og smekker igjen kofferten. Sånn, Mie - er du klar, Snuppa???* :P

Malou og morrabrød, here we come!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fiske opp dagbok fra side 2*

Denne dagen startet som nettopp en skikkelig MANDAG! Kjempetrøtt, så trøtt at jeg nesten følte meg utilregnelig når jeg kjørte innover på motorveien i dag. Jeg vet ikke om det skyldes flyttinga i går (som jeg i allefall kan kjenne i overarmene!) eller det at jeg har sovet litt dårlig de siste par nettene pga den plutselige varmen. Varmen som forøvrig (som advart) plutselig har forsvunnet igjen, i allefall de 25-30 knallvarme gradene vi hadde på lørdag. I går var det litt mer moderat, men nesten bedre. I allefall når man ikke har eget oppvarmet svømmebasseng i hagen..

Blåmandagen har vel etterhvert utviklet seg til å være bare enda en vanlig mandag. Har heldigvis våknet opp litt etterhvert og nå vurderer jeg om jeg skal kjøre litt tidlig (dvs snart) og stikke innom et senter å kikke etter sandaler (og kanskje en MP3-spiller) på veien hjem. Sambo skal hjelpe de som vi hjalp med å flytte i går med noe snekkergreier, så det er ingen som venter på meg hjemme. Jo mer jeg tenker på det, jo bedre høres den ideén ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke mye som er værre enn både mandag og regn, ikke minst etter den fine helgen vi har hatt. Men sandaler og MP3-spiller hjelper vel på humøret... :wink: Jeg gleder meg over at det bare er åtte dager til jeg skal til Tunis.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du finner det du er på jakt etter, Malou!

Ikke si at det ikke er noen som venter på deg hjemme; her sitter altså vi to og nipper til hver vårt glass rødvin på terrassen din, mens vi tar fangsten fra dagens shoppingrunde nærmere i øyensyn, du verden så mye forskjellig vi hadde rasket med oss!!! :oops:

Det danske morrabrødet var upåklagelig - det skal du ha - så vi trives som plommen i egget, begge to! Denne lille ferien vår er noe av det lureste vi har kommet på; det blir garantert IKKE siste gang! Bare så synd at du måtte på jobb, og at det ikke var fullt så varmt i dag som vi hadde håpet. Men pytt, pytt! Vi klager ikke!

Din kjære sambo dro avgårde for en stund siden, men vi har laget en aldeles nyyyydelig kyllingsalat - den venter på deg!!!

:sexy::sexy:

Mie Væren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvis du ikke kommer snart, spiser vi kanskje opp alt sammen!!! :roll:

Da skal du heller få oppskriften... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan jeg si Væren? Midlertidig hukommelsestap? :ler: Men jeg sier ja takk til cyber-kyllingsalaten da, for her blir det visst ikke noen ordentlig middag i dag.

Jeg kan forøvrig godt se at jeg nok skulle ha kommet litt tidligere hjem fra shoppingturen, for jeg synes dere begynner å få både røde tenner og blanke øyne. :Hehe:

Heldige deg som skal på ferie snart Piglet. Mye vil ha mer og jeg kan nesten ikke vente til det blir august og vi skal ut å reise igjen. Har nemlig begynt å glede meg til Provence og Middelhavet igjen nå.

Ble hverken sandaler eller MP3-spiller på meg. Men jeg kjøpte et par brune "flipp-flapper", sånne som er blitt så moderne igjen nå, pluss en turkis hettegenser på tilbud. Total forbruk = 150 kr. Det må bety at jeg kan ta en tur på et annet senter senere i uka. :sjarmor: For jeg trenger virkelig et par sorte, litt pene sandaler, men jeg fant ingen fine i dag. Skal inn til København på torsdag, så kanskje det blir tid til en skobutikk eller to da?

MP3-spilleren tror jeg at jeg bestiller på nettet som tidligere planlagt. Den kostet nemlig mer i butikken enn det kan jeg få den for på nettet.

Nå skal jeg slappe av og lade opp til episode 22 av Lost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KYLLINGSALAT:

4 kyllingfileter i småbiter

Ravigottesaus

400 gr. pasta

soltørkede tomater

1-2 rødløk

mais

fransk dressing

Mariner kyllingen i ravigottesausen natten over.

Stek kjøttet og tilsett resten av ingrediensene.

Ha på 9-12 ss fransk dressing til slutt.

JOHULLA DRESSING - til å dyppe brødet i:

1 boks rømme

1/2 ts pepper

1/4 ts salt

1/2 - 1 ts estragon

1-2 ts sitronsaft

1 fedd hvitløk eller chili

Sånn - nå kan du lage den selv, for her var dessverre ikke mye igjen; trengte å skylle ned litt rødvin... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...