Gå til innhold

Malou's


Malou

Anbefalte innlegg

Knallflotte bilder, Malou :tommelsmil:

Fikk skikkelig lyst til å reise til NY jeg og nå. Smittsomt det der.

Jepps, ikke bare Kverris som tenker på deg når helga nærmer seg. Du bare er helg du :wink: Og nå er den snart her igjen. Herlige to dager med fri fra jobben.

Går litt i bølgedaler det der med å skrive dagbok for min sin del og. Noen dager er det bare sååå masse å skrive, men så kommer en periode der det er helt tørke. Tror vi er ganske like der altså. Akkurat nå føles det litt sånn midt på treet.

Håper du får en flott helg i pannekakelandet. Med litt sol og varme.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hjemmesnekret kaninbur Miranda' date=' på ca 1,5 x 2 meter med hønsenetting rundt. Det er ikke allverdens med plass å løpe på, men allikevel mye mer enn en del av det man kan kjøpe ferdig.[/quote']

Heldige kanin :wink:

De hjemmelagede bur er mye bedre. Vi kjøpte vårt, siden ingen av oss er snekkerkyndige :oops:

Jeg må tenke ut noe kløktig... :klø:

(Kollegaen min sa jeg kunne komme ut til henne med materialer, så kunne hun lære meg hvordan man snekrer. Tror jeg finner en annen løsning! :oops: )

Tror jeg søker litt under DBA. Og finner nok mye jeg synes jeg trenger :wink:

Så forøvrig at du hadde vært inne på en auktion hos QXL du også :sjarmor:

Vant du vesken til slutt...?

Jeg får titt og stadig pakker i posten. Kan ikke kikke forbi uten å finne noe jeg ikke kan leve uten :oops:

Auktionsforumet har i allefall fått mitt personlige forbruk opp, selv om jeg prøver å innbille meg at jeg faktisk sparer penger. Det er jo nok ikke helt riktig, for jeg kjøper mer enn jeg ellers ville ha gjordt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helgen, jeg har bjeller påååååå..

Endelig har jeg min egen "teamsong." :ler:

Det har faktisk klarnet opp nå til kvelden Monja, så akkurat nå er himmel blå og sola skinner mens den er på vei ned. Varm er det vel ikke akkurat, men man kan jo ikke få alt på en gang..

Miranda fikk meg foressten til å tenke litt nå. Jeg skjønte ikke hvordan du kunne vite at jeg hadde lagt inn bud på den veska. Men så kom jeg på at jeg jo hadde beskrevet hvordan den så ut, at jeg var den eneste som bydde på den (og derfor nå har en ny veske liggende) pluss at jeg ikke tror det er så veldig mange på QXL som heter det samme som meg.. :wink: Veska var fin den, dog hadde jeg ikke hengt meg så veldig opp i størrelsen, så den kunne godt vært litt større. Men til 30 kr + porto skal jeg vel ikke klage. Søt er den, om den så kommer til å bli brukt eller ikke.. :Hehe:

Jeg er alene hjemme i kveld, så jeg vurderer om jeg skal se en film eller om jeg skal ta frem malesakene å avprøve mine kunstneriske evner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle jo bare mangle Kverula. Det er jo tross alt helgen det er snakk om her! :Hehe:

Det ble film på meg og dermed ingen kunstnerisk utfoldelse. Har sett 'Life is Beautiful', en nydelig film. Jeg følte meg på en merkelig måte både varm i hjertet og nedtrykt på en gang når den var ferdig.

Dessuten har min kjære samboer kommet hjem også, så hjemme alene kvelden er over for denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miranda fikk meg foressten til å tenke litt nå. Jeg skjønte ikke hvordan du kunne vite at jeg hadde lagt inn bud på den veska. Men så kom jeg på at jeg jo hadde beskrevet hvordan den så ut, at jeg var den eneste som bydde på den (og derfor nå har en ny veske liggende) pluss at jeg ikke tror det er så veldig mange på QXL som heter det samme som meg.. :wink: Veska var fin den, dog hadde jeg ikke hengt meg så veldig opp i størrelsen, så den kunne godt vært litt større. Men til 30 kr + porto skal jeg vel ikke klage. Søt er den, om den så kommer til å bli brukt eller ikke.. :Hehe:

Oppklaring :wink:

Du trenger ikke være bekymret Malou; grunnen til at jeg kom til å tenke på den veska og QXL, var at du har nevnt det i dagboken din. Men jeg ble i tvil om du skrev du hadde vunnet den, eller om du hadde lagt inn et bud.

Jeg la merke til det, fordi jeg selv har kjøpt mange ting derfra. (Mest barneklær... og min mobiltelefon...)

Ikke mere mystisk enn det. Ingen kan jo heller vite hvilket brukernavd du har hos QXL.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen bekymringer å spore her Miranda. Og nei, ingen kan vite hvilket brukernavn jeg har på QXL, men jeg tenkte kanskje det var litt gjennomskuelig fordi jeg ikke tror det er så veldig mange på qxl.dk som har det samme norske navnet som meg.. :wink:

Så er det jammen meg søndag allerede, selv om det heldigvis kun er 15 minutter siden det fortsatt var lørdag. Jeg ser litt på MTV Movie Awards samtidig som jeg er litt på KG.

I dag har jeg blant annet endelig gjort ferdig te-kassen min. Jeg kjøpte en boks i ubehandlet tre på Panduro for evigheter siden. Nå har jeg endelig tatt meg sammen og malt den, og nå står i skapet på kjøkkenet stappfull av forskjellige poser med te. Ellers har jeg også pusset ferdig med gammel krakk som vi kjøpte på et marked sist år. Nå skal jeg bare bestemme meg for om den skal være sort eller brun og deretter kjøpe en liten boks med maling. Med andre ord har jeg fått gjort noen ting jeg skulle ha gjort for lenge siden. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært da. Tenker resultatet ble fint både når det gjelder krakk og te-boks. Så smart forresten. Burde hatt en sånn en jeg og, istedet for 20 ulike esker med te-poser :roll:

Nuvel, håper du får en flott søndag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bekymringer å spore her Miranda. Og nei' date=' ingen kan vite hvilket brukernavn jeg har på QXL, men jeg tenkte kanskje det var litt gjennomskuelig fordi jeg ikke tror det er så veldig mange på qxl.dk som har det samme norske navnet som meg.. :wink: [/quote']

Malou er ganske så dansk (etter hva jeg vet), og Jennifer er heller ikke norsk :klø:

Brukernavnet jeg har på QXL (og mitt "virkelige" navn, er også veldig norsk, og kunne sikkert hurtig blitt "gjenkjent").

Så flink du er til å lage og ordne forskjellige ting :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De dagene jeg holder på med de litt mer kreative ting går det også veldig utover alle andre huslige plikter som jeg da må ta igjen en annen gang. Men jeg prøver virkelig å gjøre livet litt mer spennende enn bare alt det man er nødt til å gjøre hele tiden, selv om det ofte er vanskelig å finne overskudd. Både teboksen og krakken ble innkjøpt i 2004..

Jeg har også mitt egentlige navn (sånn mer eller mindre) som brukernavn på QXL, men det kjenner jo selvfølgelig ikke du Miranda. Men jeg tenkte at du kanskje allikevel hadde gjennomskuet at det var meg, nettopp på grunn av det norske navnet. Ikke at det hadde spilt noen rolle i såfall..

Jeg var så trøtt og følte meg så elendig i morges at jeg nesten vurderte å bli hjemme. Men jeg kom meg opp, og etter nesten 1½ time var jeg endelig i såpass form at jeg kunne kjøre inn på kontoret. Nå har jeg det egentlig fint nok, selv om jeg selvfølgelig godt kunne ha sovet litt mer. Regner med at formen blir enda bedre når jeg har spist lunch. En av de uheldige bivirkninger av å være inkarnert B-mennske. Er det noen som har litt (mye) A til overs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Du kan godt låne A av meg - jeg har masser av det! :) Liker faktisk å komme meg opp om morgenen, derfor passer det meg mye bedre å jobbe på dagtid enn kveldstid! Og denne uka er det dagskift-jobbing, så nå er jeg så fornøyd såh! :sjarmor:

Ha en fin mandagskveld!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne like å komme meg opp om morningen Kverula, og få masse ut av dagen, men det er bare at kroppen helst vil være sent oppe og sove lenge. Sånn generelt trenger jeg en god del søvn, men er ikke så alt for god til å komme meg i seng om kvelden. Jeg kan jo ikke gå i seng kl. 21 og ikke ha noe liv heller!! Men jeg takker så mye og bukker og neier for alle A-er som måtte være til overs. :wink: Angående kveldsjobbing så vet jeg godt at det ikke er noe morsomt heller, jeg har jobbet både kveld og natt. Kanskje en arbeidsdag fra 10-14 kunne være noe? :sjarmor:

I kveld sendes de to foreløpig siste episodene av Lost her i DK, så om ikke så lenge skal jeg benke meg foran TV-skjermen med teppe og en varm kopp te. (Ikke særlig varmt her i dag..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg er oppvokst i en familie full av B'er, malou, så selvom jeg ikke har kjent det på kroppen sjøl, så vet jeg at det er tøft for dere å måtte legge dere om kvelden og stå opp tidlig om morningen. :wink:

Men, men - så lenge man kommer seg opp så er jo det hovedsaken!

Arbeidsdag fra 10-14? Da ville jeg heller hatt fra 9-13, går det tror du? Med full lønn!

JA TAKK!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*løøøøøøfter dagboken opp fra side 2 døden*

Selvfølgelig skal vi ha full lønn Kverula! :sjarmor: Jeg personlig skulle også være rasende effektiv på jobb hver dag, hvis jeg kun skulle være her i 4 timer. Eller det tror jeg i allefall.. :ler:

Sommeren har igjen gjort sitt inntog i pannekakelandet, så i dag har jeg bare legger og nye grønne sko. :sexy: Det hjelper så aboslutt på humøret, pluss at det faktum at helgen nærmer seg også har en positiv virkning. :Hehe:

Jeg har det faktisk for travelt til å sitte her, så da er det vel bare en ting å gjøre da..

SVOUSSSJJJ (..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke sommeren er helt på topp ja, da, men på søndag er det vist meldt 30 grader. Da er jeg desverre i Norge, og der er været ikke like bra. Men det blir hyggelig med en liten tur hjem, for det. To flyreiser i løpet av to uker blir det også, så jeg føler meg som en ekte cosmopolit... :kul:

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Må selvfølgelig titte innom boka di, malou, og sjekke hvordan ståa er! Det går jo mot helg, som kjent! :wink:

Deilig at det er torsdag kveld allerede - denne uka har gått fort for min del - håper bare ikke helga går like fort! :krysse fingre-smiley:

I dag har vi hatt ganske fint vær her i Noreg - mens jeg var på jobb vel og merke. Når jeg kom hjem begynte det å skye til... :tunge1:

Forresten første dagen jeg har gått uten jakke! Ble minna på det når du skrev om bare legger og grønne sko! :ler:

God torsdag!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det snart helg igjen, kjære Malou!

Jeg sender en kjempegod torsdagsklem og ønsker deg en superfin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsninger Piglet, Kverula og sauen med de lekre beina! :wink: Til deg Piglet blir det vel mer velkommen hjem og farvel igjen..

Ja så er det endelig freitag igjen! :D Riktignok er det overskyet og litt regn her til morningen, men jeg stoler på værutsikten som sier at finværet kommer tilbake i ettermiddag så jeg har sandaler på allikevel. Er det sommer så er det sommer! I helgen er det forøvrig meldt 25-30 grader, så da skal livet bare nytes!

Men først blir jeg vel pent nødt til å jobbe litt, om jeg har lyst eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med en oppdatering i helgeforsømt dagbok.

I dag er det søndag (..), eller det burde det i allefall ha vært for de 25-30 varmegradene og strålende sol som skulle ha kommet i går, kom først ut på kvelden i går og fortsetter tydeligvis i dag. Vi hadde forsåvidt fint vær på lørdag også da, men mye av dagen blåste bort.

Vi var borte både på fredags og lørdagskvelden. Det sammen med at vi var ute og handlet og ordnet diverse ting og tang på dagen på lørdag, gjør at jeg nesten ikke føler at jeg har hatt mulighet til å slappe av i det hele tatt. Jeg foretrekker å være hjemme enten fredag eller lørdag kveld. Søndagskvelden er likssom ikke helt det samme, for da kan jeg ikke være oppe så lenge jeg vil pga at jeg skal tidlig opp dagen etter. Men det er jo hyggelig å være på besøk også da, hos svigers på fredagen og til grilling hos venner på lørdagen.

I går fikk jeg endelig tatt meg sammen til å prøve treningsvideoen min. Puh, det var ganske slitsomt, og jeg er utrolig støl i side-mage/rygg musklene i dag. Hadde faktisk trodd at jeg skulle være mer støl andre steder også, men det går faktisk overaskende bra inntil videre. Måtte ta litt pauser under treningen, eller gjøre noen av øvelsene litt lettere, men det skulle jo bare mangle at jeg bare fikset alt første gangen. Da hadde det jo ikke vært noe å strekke seg etter, og dermed ikke ordentlig trening. Får håpe jeg kan klare å fortsette med trening to ganger i uka videre utover sommeren nå, for nå har jeg tatt det første steget til å komme i gang igjen, men to treningsdager i forrige uke.

Arbeidslyst har jeg vel ikke så alt for mye av, men i det minste var det litt lettere å komme seg opp og av gårde i dag enn forrrige mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...