Gå til innhold

Malou's


Malou

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig gjør vi det Kverula! :D

Det ble litt endringer i planene i går.. Jeg hadde vel ikke syklet mer enn en ½ km før telefonen ringte. Sambo hadde skulle starte motorsykkelen, tråkket feil på kickstarteren og slått beinet for å etterfølgende besvime av smerte. Så kameratene hans hadde ringt etter ambulanse fordi de var redd for at han hadde brukket beinet. Så istedet for sykkeltur og InStyle tilbragte vi kvelden på legevakta. Etter røntgen og undersøkelser viste det seg heldigvis at foten "kun" var kraftig forstuet, men han har vondt for det stakkar. Jeg vet bare så alt for godt hvor vondt det gjør for jeg forstuet foten mange ganger selv i en periode.

Vi skulle egentlig på stor fest i dag, men pga av sambos lille ulykke vet jeg ikke helt hvordan det blir. Vi drar nok uansett, men jeg tror det kommer til å bli mye mer stille og rolig enn planlagt. Så slipper vi kanskje også å tilbringe søndagen med hodepine på sofaen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God berdring til samboern! Det hørtes ikke særlig bra ut...

Ellers må jeg si meg enig i at InStyle fra USA er veldig bra. Vanligvis synes jeg de europeiske (UK) bladene er best, men akkurat InStyle synes jeg er bedre i amerikansk utgave. Og så tykt! Men er du sikker på at de ikke har det i 7-11 ute hos deg? Der ser jeg det jevnlig...

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Piglet og takk for det! :D

Nei vi har ikke 7-11 her ute på landet. :wink: Men vi har da i det minste to kiosker som selger utenlandske blader, jeg har bare aldri funnet amerikanske InStyle der. Jeg har f.eks sett amerikanske Vouge der, men det hjelper ikke så mye. Ikke har jeg spurt dem heller, typisk meg.. :wink:

Nå er jeg i gang med å steke rundstykker til frokost. Sambo er allerede ute av døren for å prøve å skaffe noen krykker. Det kunne vi nemlig ikke få med fra det sykehuset vi var på i år, for krykker var forbeholdt de som hadde brukket beinet. Så får det bare gå at sambo har problemer med å tråkke ned på foten. :roll: Heldigvis kjenner vi en som er sykepleier på et annet sykehus, og de er i øyeblikket på vei opp dit for å hente et par krykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Så uheldig samboern din var da...Kjedelig å tilbringe fredagskvelden på legevakta.

Håper beinet blir fort bra og at dere koser dere å fest i kveld, selvom dere må ta det litt med ro!

Da får dere jo som du var inne på kanskje mer igjen for morgendagen! :wink:

Ciao!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da :o

Hørtes skikkelig vondt ut å forstue foten sånn. Har prøvd det noen ganger ja :-? God bedring til samboeren din.

Håper du koser deg på fest akkurat nå.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Uffda!!!

Håper krykker er skaffet til veie, at han ikke har for vondt i foten sin, og at dere får det gøy likevel!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:oops:

Godt dere holder litt liv i boka, Væren, monja x 2 og Kverula x 2! For her skal dere tidvis oppdateringsmotstand finne! :roll:

På en måte er det mandag i dag, siden jeg hadde fri i går..

Sambo hadde ikke kun en kraftig forstuelse i foten allikevel. I dag ringte de plutselig fra sykehuset og ba han komme inn for ytterligere undersøkelse. Det viste seg at han hadde en bristet ben i ankelen, men heldigvis ikke noe som trenger gips i første omgang. Nå skal han ta det med ro i to uker. "Heldiggrisen" som får utvidet sommerferie. :wink:

Nå er det bare meg her i huset som ikke har vært hos legen denne uka. Kaninen var hos dyrlegen i går, diagnose: maveproblemer. Så nå går "den lille" på to slags medisiner og kun høy og vann. Ufrivillig slankekur..

Om ikke det var nok skal jeg til tannlegen på torsdag.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her var det mye legeprat....huff.

Så tamt at det var brist i foten. Og så urettferdig å få lengre sommerferie da gitt (sier jeg som har utvida den med 4 uker :oops: ). Har dere det varmt? Vil du ha litt varme eller? Kan du sende litt sandstrand, herlig sjø med bølger og en markise hit?

Håper du får en fin kveld!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og hoppsann, Malou!

Håper det går bra med mann og kanin! Og selvfølgelig med DEG! :ler:

I dag hadde det vært dejligt å sittet på terrassen med et glass god rødvin! Men det er vind og grått her hos meg, og det minner ikke så altfor mye om sommer! :roll:

:klem: fra meg til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann monja & Væren! :D

Både mann, kanin og undertegnede har det bra Væren, i allefall etter forholdene. Undertegnede er trøtt og sløv, men det er jo i og for seg ingen bombe..

Jeg tror faktisk sommeren holder en liten pause her. Mandagen var fortsatt varm og solrik, men i går og i dag har det vært overskyet og litt regn. Jeg synes egentlig ikke det gjør så mye med et par dager gråvær, jeg er jo på jobb allikevel. Så lenge det ikke blir noen vane altså! Dessuten er det Bush bursdag i dag, og siden han ikke har oppført seg særlig pent og for tiden er i Danmark, så er det jo forståelig at ikke været er helt på topp. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Heisann! :D

Du har forklaringen på det dårlige været ser jeg - og jammen tror jeg du har rett og gitt. Får håpe ikke det besøket blir langvarig da! :wink:

Og du vet ikke om det er noen andre bajaser som skal på besøk de neste to ukene vel? For jeg har nemlig lyst på pent vær når vi skal nedover. :Nikke:

Kan ikke du sørge for at evt. statsbesøk o.l kan utsettes til etter ferien vår. Takk! :)

God bedring til mann og kaninn - og HA EN STRÅLENDE DAG, malou! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Kverula! :D

I følge mine kontakter kommer det ikke flere prominente gjester til Danmark i de neste par ukene, bortsett i fra Kverula og Kverulanten da selvfølgelig :wink: , så alt skulle ligge til rette for knallfint sommervær!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Og du, apropos 4 1/2 uke til ferien din - det høres helt fortreffelig ut spør du meg. Selvsagt kjedelig å vente så lenge, men det er jo i august at været pleier å være kjempefint og varmt! Og litt mer stabilt! :wink:

Hvis jeg kunne velge, hadde jeg hatt ferie i august. Men jeg kan ikke velge, så derfor blir det nå. Eller kanskje om ei uke, da. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får håpe været holder da' date=' eller så får vel Kverulanten og jeg skylda! :ler:[/quote']

:Nikke::ler:

Vi drar til Provence i august, men hvis man skal være hjemme er det absolutt en fordel at man venter med ferien til august ja. Vi hadde egentlig planer om å kjøre bil ned til Syd Frankrike i juli, dvs at vi antagelig hadde vært der nå. :grine: Men da vi bestemte oss for å ta fly istedet kunne vi spare ganske mye på å vente til august, så da gjorde vi det. Kjedelig å vente, men deilig å ha noe å se frem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttigrisen, Malou: Nå ble jeg misunnelig, asså! :-(

Drar du til Provence uten Mie og meg!!! :o

Vi vil være med i kofferten, hører du det???

Vil sitte på terrassen og bli sjenket sånn passe småbrisen på rødvin av Jean-Paul og Jean-Pierre og hva de nå heter, alle disse tjenerne der nede! :ler:

Vi skal ha ferie nå til helgen; dvs. bare to arbeidsdager igjen, så er det 4 uker ferie! :hoppe: Vi har ingen planer, men jeg kan kose meg masse her på terrassen også, jeg, bare været oppfører seg. Skal i hvert fall ikke invitere noen prominente gjester! Synes forklaringen din på det danske været var fortreffelig! Så Bush'en feirer bursdag i Danmark, den slasken... :tunge1:

Ha en superfin onsdag, min kjære Malou! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mie: :hoho:

"Jean-Paul sine høner på haugen ut sleppte,

Hønene over terrassene sprang!

Jean-Paul kunne vel på høna fornemme

Jean-Pirre var ute med p##### så lang!

Klukk-klukk-klukk, sa vinen i glasset!

Klukk-klukk-klukk, sa vinen i glasset!

.... osv..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...