Gå til innhold

Malou's


Malou

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Og gratulerer med ny tv, forresten - kjekt med en helt ny en da. Sikkert fornuftig å ikke reparere noe som helst, tv'er koster jo ikke all verden uansett.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er meg som er eieren Kverula. :ler: Skal ikke se bort i fra at litt tilfeldig namedropping kan gjøre underverker i ferien nei..

Sambo er nok den som er mest glad for den nye TV'en. Dere vet mannfolk og tekniske duppeditter.. :roll: Men det er da alltid gøy med nytt, og i det minste har den en liten oppgradering i forhold det gamle, så helt bortkastet var det da ikke.

Ikke noe problem å svare på den PM'en monja. Jeg regner ikke med at vi har noen felles beskjente allikevel, og om vi skulle hatt det så hadde det egentlig ikke spilt noen rolle heller.

Jeg kan trekke fra ca 50 kroner per dag i fradrag, så det dekker da noe, men selvfølgelig ikke alle transportutgiftene. Lønna er forøvrig sånn passelig bra, pluss at jeg har det er veldig fleksibelt og stor frihet, så heldigvis er det noen store plusser også. Hadde det ikke vært det hadde jeg jo heller ikke holdt ut.

Jeg tror det er tid for å sove her snart nå. Jeg skulle egentlig se Frasier og Will & Grace på den nye TV'en, men så kom KG og tok meg istedet..

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

GOD MORGEN! :vinke:

Dere fikk lagt dere til slutt dere også, ser jeg...lurer på om monja fikk siste ordet i går, gitt! :ler:

Ja, da er jeg snart klar for avreise!

Ha det bra til vi ses! ;)

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Malou!

Grattis med ny TV! Det er alltid gøy med nye duppeditter! :ler:

Vår siste anskaffelse? Popcornmaskin til 79 kr. hos Lidl. Vet ikke om kvaliteten er den store; allerede på prøvekjøringen satte maisen seg fast med sorte popcorn som resultat. Vi får gi den en sjanse til... :roll:

Ha en super dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny TV! Jeg synes Tour'en er litt spennende jeg også, og lar meg imponere av de store idretsprestasjonene...

Håper du har en fin helg, selv om sommerværet umidelbart ser ut til å ha forlatt oss... Men da kan man jo være inne og se TdF. Hørte nettopp på tv (kjæresten ser, jeg sitter ved pcen), at det er "konge"-etappen i morgen.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for helge hilsninger reisende-Kverula, Væren og Piglet. Det ble visst ikke flere oppdateringer på meg i helgen etter fredagskveldens dagbokfest..

Noen vil kanskje si at det skyldes usannsynelig mye TdF. Satt i allefall mer eller mindre foran TV'en og heia på Ivan Basso både lørdag og søndag. Hvis han hadde kjørt fra Amstrong, kunne det godt vært at jeg hadde blitt nødt til å bli Fru Basso. Spørsmålet er da hvor jeg skulle ha gjort av sambo!! :ler:

Ellers fikk jeg gjort litt forefallende husarbeid, men ikke klippet gresset. Det pleier normalt sambo og ta seg av, men det hender da at det vokser opp en del "stauder" på hans "vakt" også.. :sjenert:

Satser på å jobbe hjemme to dager denne uka også, så fremtidsutsiktene er sånn forholdsvis lyse. Skal innom der vi kjøpte TV på fredag etter jobben i dag, for tror du ikke vi har fått med feil fjernkontroll. Den virker, men mangler noen funksjoner i forhold til bruksanvisningen i allefall.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det dabbet litt av etter fredagens dgbokfest kan man si. Synes hele KG har blitt litt tamt etter fredagen jeg. Håper det tar seg opp utover uka.

Kunne tenke meg at du svikta oss til fordel for TdF ja. Men sånn sett gikk du ikke akkurat glipp av noe her inne i helga altså. :Gjesp:

Håper siste del av arbeidsdagen går raskt og at du får med riktig "fjernis". Makan altså, sende med feil? :sjokk:

Ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd for at det blir stille her en stund fremover nå monja. Det er nok mange som er på ferie, eller bare koser seg ute istedet for å være på KG. MAKAN!! Men nå har det jo seg sånn at det er noen av oss som må jobbe også da, og det passer særdeles dårlig at det er stille på jobben samtidig som det er stille på KG!!

Angående den fjernkontrollen så kjøpte vi en demomodell til nedsatt pris. Det forklarer kanskje litt bedre hvorfor vi fikk med feil fjernkontroll. Irriterende er det i allefall uansett. Sambo kjøpte Playstation 2 der inne for et års tid siden, og den fungerte ikke i det hele tatt. Ikke at deter noe problem å få bytte, det er jo bare litt irriterende å skulle inn dit igjen og igjen. Men butikken er ellers god med et godt utvalg.

Håper siste del av arbeidsdagen går raskt..

Det håper jeg også.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir ikke mye baluba hvis man faller ned på side 2 i allefall..

Baluba-krise avverget! ;)

Ikke mye å fortelle om i dag. Har jobbet hjemme, kjørte sambo til legen for å sjekke bruddet og kjøpte meg en liten blomst (..)

Wow, for et spennede liv jeg lever.. :Gjesp: Skjerpings??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I disse TdF tider..

Jeg har nettopp kommet tilbake etter å ha tilbakelagt 17 km på sykkel, tidvis i motvind. Er det noe jeg hater så er det motvind! :frustrert: Men ellers var det en god tur. Regner med at jeg får litt "sykkelrompe" i morgen nå.. ;)

Nå skal jeg hoppe i dusjen, også skal resten av kvelden (det som er igjen), tilbringes på sofaen.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye å fortelle om i dag. Har jobbet hjemme, kjørte sambo til legen for å sjekke bruddet og kjøpte meg en liten blomst (..)

Wow, for et spennede liv jeg lever.. :Gjesp: Skjerpings??

Hvis det er en trøst, så er livet mitt omtrent like spennende. Tror ikke engang jeg gidder å oppdatere dagbokene min idag... :Gjesp:

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er "godt" å høre Piglet. Vel.. egentlig er det vel ikke særlig godt, men du skjønner hva jeg mener?? ;)

Jeg så at du skrev et innlegg nå Piglet. På det "nye" KG kan man jo se at noen skriver innlegg ved at de får en prikkete linje under navnet. Jeg vet ikke helt hva det skal være til nytte for, men det er sikkert kjekt og ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med sykkelrompa? :Hehe:

Synes du er flink som er ute og sykler jeg. Til tross for motvind.

Kan ikke akkurat si at jeg lever et veldig spennende liv jeg heller for tiden :Gjesp:

Ha en god dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det monja! :smilbla:

Det går forholdsvis fint med sykkelrompa, men jeg kan merke litt bedre enn vanlig at den er der for å si det sånn.. ;)

Vi er 3 personer i min del av kontoret i dag, mot normalt ca 20. Så her er det liv!! Man blir ikke akkurat mer inspirert til å gjøre noe når det er så stille for å si det sånn. Men jeg har noe testing som skal være ferdig i morgen ettermiddag, så jeg bør vel bare sette i gang.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg så at du skrev et svar, mens jeg var inne og leste... Men må innrømme at jeg ikke forstår poenget med den funksjonen. Eller i det hele tatt poenget med at man kan se hvem som er inne i de enkelte trådene. Men, men...

To dager til helg, og så fire fridager!! :-D

Piglet

Endret av Piglet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...