Gå til innhold

Malou's


Malou

Anbefalte innlegg

Neste gang jeg er i dårlig humør skal jeg huske å stikke innom her.

:hoho:

Fant den inne hos Kverula, som igjen hadde funnet den et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo klart han fortsatt er på hugget, nå har han jo oppdaget meg!.. :Hehe:

Sendte den til sambo på mail jeg. Nå får han sikkert et anfall av homsefobi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:oppdaterer-dagbok-mens-selvbruneren-trekker-inn-på-leggene-smiley:

Vi har hatt superfint og varmt St. Hans vær i dag, og i følge værutsikten fortsetter det i morgen, så da måtte jeg jo freshe meg opp med nybarberte og nybruna legger, pluss et friskt lag neglelakk på tåneglene. :sexy: Men så er det som alltid spørsmålet når selvbruneren har trukket godt nok inn da..

Foressten, takk for hilsninger og klemmer, også udiskret sikling på kjekkasen min da. :ler:

Noen ganger føler jeg at vi er de eneste som ikke feirer St. Hans. Har aldri vært vant til å feire det noe særlig. Vi snakket om å gå tur ned på den lokale barneskolen og se om de hadde bål i kveld, men plutselig hadde tida flydd med alle mulige småting (og isspising), så vi droppet det å ble hjemme istedet. Vi hadde også en stående invitasjon til St. Hans grilling og bålbrenning hos et vennepar, men vi avslo og ble hjemme istedet.

Tror jeg har fått dilla på den nye sangen til Shakira; Tortura. Har hatt på MTV i dag, og den har kjørt en del ganger. Resultatet er at jeg går å nynner på den mer eller mindre hele tiden! Videoen er ganske så heftig da. Den dama kan virkelig noe med kroppen sin som jeg i allefall ikke kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

*vurderer å omdøpe malou til HELGA, i hvertfall på fredager*

Måtte selvsagt titte innom deg på en dag som denne - og jeg må jo få si at det er noen fordeler ved å jobbe nattskift - det er nemlig at jeg starter helga allerede nå!!! :hoppe: Må selvsagt sove en 7-8 timer først, men likevel - arbeidsuka er over for min del, og det er herrrlig! :D

Håper du får en fin fredag og en god helg, Hel...malou! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg sove litt mer please! :Gjesp:

Helga! :hoho: Hvorfor i all verden har jeg ikke tenkt på det før?? Nå finnes vel noen andre "Helgaer" her inne også, men jeg kunne jo bare være "the one and only Helga!" :ler:

Det høres veldig deilig ut med helg allerede Kverula, men jeg var ikke så veldig glad i nattjobbing akkurat, så jeg må nok vente til litt ut på ettermiddagen før jeg offisielt kan kalle det helg(a).. Men det faktum at det er ukas siste arbeidsdag, det gjør det hele ganske så mye lettere.

Jeg blir vel nødt til å gjøre litt av det jeg er her for, jobbe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELGA???? :hoho:

Herregud, det minner mer om en blond svensk jente i en amerikansk film som sier "ja? ja? ja?" uansett hva hun blir spurt om :grinele:

Endelig er helga (kan aldri bruke det ordet igjen :cry: ) her. Håper du får godt vær da. Unner jo andre det til tross for at vi har kuling og regn idag :(

Håper du får en fin fredag!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
HELGA???? :hoho:  

Herregud, det minner mer om en blond svensk jente i en amerikansk film som sier "ja? ja? ja?" uansett hva hun blir spurt om :grinele:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaaah..

:Hehe:

Sånn bortsett i fra at jeg hverken er blond eller svensk da. Detaljer..

Puh! Etter en stekende varm dag er det godt å sitte med den trådløse i skyggen på verandaen. Jeg burde sikkert ha satt meg i sola på forsiden av huset, men jeg synes likssom jeg fikk varme nok i bilen hjem. Jeg klager ikke altså, bare konstanterer.. :wink:

Jeg skal bare slappe av og kose meg resten av kvelden, så jeg tror vi i allefall trygt kan si at resten av fredagen blir fin Monja.

Mie!! Long time no see!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forandring fryder, gjør det ikke? Et utslag av godt fredagshumør tror jeg, nå jakter jeg bare på en ny og passende avatar..

Jeg tror det blir atter en varm natt. Det er fortsatt 20,5 grader utenfor. Dyna er byttet ut med et dynebetrekk. Jeg er nødt til å ha muligheten til å ha noe over meg, selv når det er varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det å bo her sydpå vet dere jenter.. :wink:

Ellers så høres kanskje dagens temperatur og vær mer kjent ut? For øyeblikket grått/regn og 15,5 grader. Snakk om forandring fryder.. Vi var forbredt på dette da, men jeg vurderer om jeg skal ta det som en personlig fornærmelse mot helga allikevel..

Ellers så skal det graves rundt Malou-hjemmet i dag. Sambo har lånt en minigravemaskin og skal grave ut til større innkjørsel/mindre bedd og etterhvert til større veranda der vi skal legge flere fliser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...