Gå til innhold

Tempe-tråden


bondekone

Anbefalte innlegg

Hei, har akkurat blitt gravid og tenkte legge ut kurven min her for de som vil se. FF har satt eggløsning til syklusdag 31, men den var faktisk syklusdag 26 (den satt eggløsning der først- men har vel egentlig fått trifasisk kurve (de to lave CD 36 og 37 ble tatt tidligere enn vanlig).. -for vil egentlig tro egget festet seg rundt CD 32, men hvem vet 😁0B546F1A-D890-40FE-A2BB-971654FFBFD2.jpeg.4c33fd08984b54832720753ac55839d4.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Dria skrev:
 

Hei, har akkurat blitt gravid og tenkte legge ut kurven min her for de som vil se. FF har satt eggløsning til syklusdag 31, men den var faktisk syklusdag 26 (den satt eggløsning der først- men har vel egentlig fått trifasisk kurve (de to lave CD 36 og 37 ble tatt tidligere enn vanlig).. -for vil egentlig tro egget festet seg rundt CD 32, men hvem vet 😁0B546F1A-D890-40FE-A2BB-971654FFBFD2.jpeg.4c33fd08984b54832720753ac55839d4.jpeg

Wow så sent du fikk eggløsning😄❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bondekone skrev:
 

Jeg har desverre hatt perioder i syklus at jeg har vært oppi de gøye tempene, uten å ha vært gravid. (Men da har det vært tidliger, type 7-8 dpo)

Nå er jeg derimot likt som deg, 10 dpo, hatt lav temp noen dager (36,5-36,6) før den nå kom opp i 36,95. Så ja, bekrefter vel den kanskke, men får jo håpe det betyr noe for begge😛 har foresten tatt test som var blenda...

Haha, så akkurat lik temping på oss to denne måneden! Tok test i går som var blendahvit. Klarte å holde meg fra å teste i morges, venter til i morgen eller lørdag. 

 

--------

-Josefine

Anonymkode: 77adb...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Haha, så akkurat lik temping på oss to denne måneden! Tok test i går som var blendahvit. Klarte å holde meg fra å teste i morges, venter til i morgen eller lørdag. 

 

--------

-Josefine

Anonymkode: 77adb...78e

Spennende, får håpe det blir positiv test fir begge😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2018 den 8.51, frk.Sanna skrev:

Wow så sent du fikk eggløsning😄❤️

Jaa, lange sykluser 😖 tenkte det var luksus helt til jeg startet prøvinga😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Dria skrev:

Skikkelig jevn stigning 😁

Synes denne grafen har vært litt rotete jeg da men☺️😅  (pga dårlig nattesøvn)!Pleier ha litt «finere» graf faktisk☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Jeg er ny på temping, og lurer på om dere vet noe om alkohol og temperatur 😅 Det står på natural cycles at om man har tatt «et par drinker» skal man merke tempen som avvikende. Men når jeg skal begrunne avvikende temp står det «bakfull» som begrunnelse. Altså jeg drakk litt vin i går (altså «et par drinker») men jeg er slettes ikke bakfull... Hva skal jeg velge da?🙄 Er temperaturen avvikende eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, boblevann skrev:

Hei dere! Jeg er ny på temping, og lurer på om dere vet noe om alkohol og temperatur 😅 Det står på natural cycles at om man har tatt «et par drinker» skal man merke tempen som avvikende. Men når jeg skal begrunne avvikende temp står det «bakfull» som begrunnelse. Altså jeg drakk litt vin i går (altså «et par drinker») men jeg er slettes ikke bakfull... Hva skal jeg velge da?🙄 Er temperaturen avvikende eller ikke?

Jeg lurer veldig på det samme!

Hadde en 0,15 i økning dagen etter to små glass vin over mange timer, og ble usikker på om jeg skulle sette avvikende. Lot vær da jeg ikke var påvirket i det hele tatt dagen etter. Appen tok i tillegg dennekningen som bekreftelse på at eggløsningen fant sted tidligere denne uken, så forvirringen er komplett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Charge skrev:

Jeg lurer veldig på det samme!

Hadde en 0,15 i økning dagen etter to små glass vin over mange timer, og ble usikker på om jeg skulle sette avvikende. Lot vær da jeg ikke var påvirket i det hele tatt dagen etter. Appen tok i tillegg dennekningen som bekreftelse på at eggløsningen fant sted tidligere denne uken, så forvirringen er komplett! 

Ja! Hadde vært veldig fint med en presisjon :( 

Jeg har akkurat sluttet på prevensjon, så syklusen min er et stort kaos.. Appen mener jeg skal ha eggløsning i disse dager, den bare forskyver den for hver dag jeg legger inn lav temp.. Hadde en stigning i dag, men jeg merket den som avvikende.. Vet jo ikke om det er riktig da 😩 Er jo som sagt ikke «bakfull»..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Charge skrev:

Jeg lurer veldig på det samme!

Hadde en 0,15 i økning dagen etter to små glass vin over mange timer, og ble usikker på om jeg skulle sette avvikende. Lot vær da jeg ikke var påvirket i det hele tatt dagen etter. Appen tok i tillegg dennekningen som bekreftelse på at eggløsningen fant sted tidligere denne uken, så forvirringen er komplett! 

Fant dette på Natural Cycles sine nettsider! Jeg tolker det som at du må være hungover/bakfull og dårlig for at temp skal være avvikende? Jeg får se hva tempen er i morgen, om den fortsetter å stige 🙈 Eller om stigningen var alkoholutløst 😄 

 

C153F691-B231-4EEF-970D-C123F005C140.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, boblevann skrev:

Fant dette på Natural Cycles sine nettsider! Jeg tolker det som at du må være hungover/bakfull og dårlig for at temp skal være avvikende? Jeg får se hva tempen er i morgen, om den fortsetter å stige 🙈 Eller om stigningen var alkoholutløst 😄 

 

C153F691-B231-4EEF-970D-C123F005C140.png

Da ser det ut som det blir riktigst å sette det som vanlig måling! :) Godt tegn!

Takk for at delte infoen! 😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva tenker dere om denne? virker som at syklusen min er helt på bærtur nå. Hadde en MA i slutten av oktober. Er på cd 21 nå. Fikk noen eggløsnings tester som ble sterkere og sterkere over noen dager, før de ble svakere igjen. Hva prøver kroppen og fortelle meg? :) 

46349997_2083734048356865_5042469442919858176_n.jpg

Anonymkode: 7bb35...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2018 den 8.57, bondekone skrev:

Spennende, får håpe det blir positiv test fir begge😉

Hvordan går med deg? Venter du fortsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har opplevd tempdipp 10 dpo? Er alt håp ute eller?  Pleier ikke få mensen før dag 14, så litt tidlig for det.. 

Anonymkode: bd048...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

41 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Hvordan går med deg? Venter du fortsatt?

Venter fortsatt ja. Tempen er fortsatt høy 18 dpo. Og bare negative tester. Skjønner det ikke🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, bondekone skrev:

Venter fortsatt ja. Tempen er fortsatt høy 18 dpo. Og bare negative tester. Skjønner det ikke🙄

Hm så rart. Dere fortsetter med å ha sex sant?😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Hm så rart. Dere fortsetter med å ha sex sant?😀

Joda, men EL har jo garantert vært, så tror bare letrozol har klusset det helt til. Men prøver å få tak i gynekolog i dag igjen å høre hva jeg skal gjøre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen her som har opplevd tempdipp 10 dpo? Er alt håp ute eller?  Pleier ikke få mensen før dag 14, så litt tidlig for det.. 

Anonymkode: bd048...344

En kan oppleve en dipp når egget fester seg, så håpet er ikke ute. 

 

----------------

-Josefine

Anonymkode: 77adb...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...