tuppelene Skrevet 30. juli 2018 Forfatter #221 Del Skrevet 30. juli 2018 16+5: Ferien ferdig og tilbake på jobb. Sammen med jobben kom hodepinen og nakkevondtet tilbake som har vært så og si borte hele ferien. Andre setning ut av kjeften på sjefen i dag var om vi hadde begynt å planlegge permisjonen vår. For hun måtte få inn en vikar, og ville gjerne vite det så snart vi hadde bestemt noe. Tidligere har det ikke vært snakk om vikar siden de kunne dele på oppgavene mine, men så har det vært ferie og de har innsett at de ikke sitter på nok kunnskap da.. Det aller beste er at jeg skal ha noen flygende i beina på meg å lære rett før jeg skal ut i permisjon.. usj, dagens humør liker ikke den tanken😏 Synes det er så vanskelig å planlegge permisjon, men jeg har veldig lyst til å være hjemme lengst mulig og nyte tiden med mini i hvert fall. Frem med kalkulatoren. @Fortunatus Håper UL gikk bra i dag😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 30. juli 2018 #222 Del Skrevet 30. juli 2018 UL gikk veldig bra, og jeg får visstnok all oppfølging på sykehuset fremover. Så er veldig fornøyd 🙂 Vi fikk vite kjønnet på den ene, det blir en gutt 🙂 Den andre var vanskelig å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 30. juli 2018 Forfatter #223 Del Skrevet 30. juli 2018 1 time siden, Fortunatus skrev: UL gikk veldig bra, og jeg får visstnok all oppfølging på sykehuset fremover. Så er veldig fornøyd 🙂 Vi fikk vite kjønnet på den ene, det blir en gutt 🙂 Den andre var vanskelig å se. Godt å høre det gikk bra, og så fint med kun sykehusoppfølging fremover👍 Gratulerer med en liten gutt i magen💙 Da blir det spennende å se etterhvert hva nummer to blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 1. august 2018 Forfatter #224 Del Skrevet 1. august 2018 17+0: Herregud, så fort tiden plutselig går! I dag fikk jeg lurt mannen opp på garasjeloftet for å hente babysenga til mor som jeg skal pusse opp. Etter å ha stått ute og pusset den bar vi den inn på vaskerommet hvor den skal males og da innså vi jo at vi fint kunne ventet ett par mnd til med å starte på dette prosjektet. Senga er jo mye større enn vi hadde i minne.. fikk plutselig dårlig plass😅 Så nå må jeg se til å få lagt ut massasjestolen som aldri blir brukt for salg, så vi får litt bedre plass på barnerommet. Etter denne times pusse økten ble jeg plutselig veldig støl øverst på innsiden av lårene. Dette har jeg kjent litt på tidligere også.. Er det fra bekkenet mon tro? Leser litt forskjellig om det på nett. Kjennes ut som jeg har vært på en skikkelig treningsøkt, og det har jeg jo ikke😉 Ellers trøtt som en dupp etter ferien. Hjelper ikke på at jeg ikke kommer meg i seng om kvelden heller da. I går måtte jeg bare strikke ferdig en liten lue jeg startet på. Lue i nyfødt størrelse, men synes den virker litt stor, selv om den garantert ikke er det😅 Bare tenker på at den størrelsen skal ut et visst sted.. også har vi meldt oss på svangerskapskurs i desember. Håper det kan gjøre meg litt tryggere og roligere ifht fødsel🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 5. august 2018 Forfatter #225 Del Skrevet 5. august 2018 17+4: Velkommen halsbrann! Begynte i går kveld og har vært der siden😒 Ellers vært kjempe trøtt etter første jobbuke etter ferien. Gleder meg allerede til ny helg hvor det ikke skjer noe. Var hos mor i helgen og fikk med meg masse babyklær hun har spart på fra jeg var baby. Så nå trenger vi ikke kjøpe mye klær til de første månedene. Selvfølgelig ikke alt fra 80-tallet som var like fint, men overraskende mye nøytralt og som ikke ser så gammelt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 7. august 2018 #226 Del Skrevet 7. august 2018 Åh, den halsbrannen!!! Åh, den er ekkel altså. Kjøp Gaviscon tyggetabletter på apoteket. Jeg synes det har funket de dagene jeg har spist de. Med meg så kommer den og går litt. Nå sliter jeg mest med den hersens forstoppelsen. Sexy å være gravid om dagen gitt 😂 Så koselig å med babyklær fra vi selv var små. Jeg var hjemme å hentet noe selv, som bl.a. enkle ting som sengetøy osv. Veldig hyggelig at det har blitt spart på! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 7. august 2018 Forfatter #227 Del Skrevet 7. august 2018 24 minutter siden, Chickenwings85 skrev: Åh, den halsbrannen!!! Åh, den er ekkel altså. Kjøp Gaviscon tyggetabletter på apoteket. Jeg synes det har funket de dagene jeg har spist de. Med meg så kommer den og går litt. Nå sliter jeg mest med den hersens forstoppelsen. Sexy å være gravid om dagen gitt 😂 Så koselig å med babyklær fra vi selv var små. Jeg var hjemme å hentet noe selv, som bl.a. enkle ting som sengetøy osv. Veldig hyggelig at det har blitt spart på! 😍 Da skal jeg prøve det, takk for tips. Halsbrannen ga seg plutselig i går heldigvis, men den kommer vel tilbake så da er det greit å ha noe hjelpemidler klare. Usj, forstoppelse er ikke noe godt😣 Det er litt av og på hos meg heldigvis, så håper det fortsetter slik. Fryktelig frustrerende når det blir potte tett. Veldig kos med gammle klær og sengetøy, jeg hadde fine sengetøy som baby altså! Er veldig spent på hva de sier om kjønn på OUL neste uke. Er mye jenteklær som er spart på kontra det til broren min. Vasket en haug med omslagsgensere og bodyer i går, veldig mange med blonder i halsen med rosa og lilla detaljer. Så søte😍 Vi har jo arvet et stellebord og har hentet det. Tenkte jeg skulle måle det i går da.. herregud vi har jo ikke plass til det eller en mindre type på badet uten at det blir sååå trangt😯 Heldigvis har vi et stort bad i kjelleren (sokkel) vi kan ha det på, der kommer vi nok også til å ha badebalje siden det er danseplass der. Leste du skrev litt om liten plass for litt siden. Har dere plass på badet? Vi kan ikke ha hengende på veggen da det er vindu på veggen hvor det kunne passet. Lurer egentlig litt på om det er veldig tungvint å ha stellematte på barnerommet. Der har vi en høy seng den kan ligge på, så hadde passet fint. Tror jeg må Google litt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 8. august 2018 #228 Del Skrevet 8. august 2018 Det er mange som bare ha en matte løst og flytter den etter behov. Må ikke ha stellebord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 8. august 2018 Forfatter #229 Del Skrevet 8. august 2018 14 minutter siden, Askmeagain89 skrev: Det er mange som bare ha en matte løst og flytter den etter behov. Må ikke ha stellebord Ja det blir nok til det her oppe hvor vi ikke har plass😉 Har en mindre kommode som er i matte størrelse fang vi ut av, så mulig vi flytter den inn på badet i starten. Etterhvert blir det vel så mye sprelling at kun gulvet fungerer😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 10. august 2018 Forfatter #230 Del Skrevet 10. august 2018 18+2: I går var jeg på treningssenteret for første gang etter fire mnd "ferie".. Følte meg skikkelig bra der jeg satt ved siden av en ung gutt som syklet til han så mannen med ljåen. Mens jeg svettet og tråkket i mitt rolige tempo på en spinning sykkel som ble omgjort til en bestemor/Brelett sykkel med styre høøøøyt, for å unngå press på magen😅 Pleier egentlig å ha styre veldig lavt, på høyde med sete, men det skjønte jeg fort var klin umulig. Føler egentlig medlemskapet er litt bortkastede penger, men dørstokk mila for å komme seg ut på tur hjemme etter middag er lang om dagen.. Så får gi det en måned å se om det blir noe lettere å dra på trening rett etter jobb noen dager i uken. Fire dager igjen til OUL, vi er så spente og gleder oss så masse til å hilse på igjen😍 Føler ikke jeg kjenner så mye liv akkurat, men noe rar dunking inni der er det innimellom. Så kanskje det er snuppa som prøver å gi noen signaler, ikke vet jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 10. august 2018 #231 Del Skrevet 10. august 2018 Hei Wiiii, fire dag til OUL? Såå gøy og såå spennende!!! Jeg kjente ikke dagliv liv før i uke 20 (tror jeg det var), så ikke stress med det enda. Bare vent, plutselig kommer det masse kribling en dag, da er du helt sikker på at det er snuppa har glemt å svare ang. stelleplass. Vi har et ganske romslig bad, med en romslig benkeplate (til å bo i en leilighet midt i byen ), så vi kommer til å kjøre på med en stellematte på benken. Hadde jeg ikke hatt plass til det hadde jeg forsøkt å se om det hadde gått ann å hengt opp stellebord på veggen (du vet de smarte som man kan trekke ut?). Men, hadde jeg ikke hatt plass til det heller så hadde jeg gått for stellebord på barnerommet. Ja, så er det kanskje litt dumt at vasken ikke er rett i nærheten, men det får gå greit. De gangene det skulle bli problem så kan jo en stellematte på badegulvet funke? Hehe, den treningen altså. Jeg var på mitt treningssenter i forgårs. Tok flere øvelser fra boken "frisk graviditet". Anbefales forresten. Ja, var ganske fornøyd etterpå. det var verre med innsatsen i går. Da skulle jeg gå tur, denne gangen GÅ og ikke jogge (som jeg vanligvis pleier). Før jeg i det hele tatt kom halvveis så begynte det å verke i leggen, jeg fikk hold, vondt i magen og trodde jeg måtte på DO der og da pga den hersens forstoppelsen! Du må tro jeg fikk panikk. Jeg tok bussen hjem for å si det sånn. Fikk ikke gått på do når jeg kom hjem heller 🙈 Jaja, i dag skal jeg prøve meg på treningssenteret igjen. Så lenge jeg får tatt de styrkeøvelsene samt bevegd meg litt, så er jeg fornøyd. Skal etterhvert begynne på babyyoga samt svømming Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 10. august 2018 Forfatter #232 Del Skrevet 10. august 2018 48 minutter siden, Chickenwings85 skrev: Hei Wiiii, fire dag til OUL? Såå gøy og såå spennende!!! Jeg kjente ikke dagliv liv før i uke 20 (tror jeg det var), så ikke stress med det enda. Bare vent, plutselig kommer det masse kribling en dag, da er du helt sikker på at det er snuppa har glemt å svare ang. stelleplass. Vi har et ganske romslig bad, med en romslig benkeplate (til å bo i en leilighet midt i byen ), så vi kommer til å kjøre på med en stellematte på benken. Hadde jeg ikke hatt plass til det hadde jeg forsøkt å se om det hadde gått ann å hengt opp stellebord på veggen (du vet de smarte som man kan trekke ut?). Men, hadde jeg ikke hatt plass til det heller så hadde jeg gått for stellebord på barnerommet. Ja, så er det kanskje litt dumt at vasken ikke er rett i nærheten, men det får gå greit. De gangene det skulle bli problem så kan jo en stellematte på badegulvet funke? Hehe, den treningen altså. Jeg var på mitt treningssenter i forgårs. Tok flere øvelser fra boken "frisk graviditet". Anbefales forresten. Ja, var ganske fornøyd etterpå. det var verre med innsatsen i går. Da skulle jeg gå tur, denne gangen GÅ og ikke jogge (som jeg vanligvis pleier). Før jeg i det hele tatt kom halvveis så begynte det å verke i leggen, jeg fikk hold, vondt i magen og trodde jeg måtte på DO der og da pga den hersens forstoppelsen! Du må tro jeg fikk panikk. Jeg tok bussen hjem for å si det sånn. Fikk ikke gått på do når jeg kom hjem heller 🙈 Jaja, i dag skal jeg prøve meg på treningssenteret igjen. Så lenge jeg får tatt de styrkeøvelsene samt bevegd meg litt, så er jeg fornøyd. Skal etterhvert begynne på babyyoga samt svømming Ja, selv om jeg ønsker å kjenne liv sier jeg til meg selv at jeg bare må nyte tiden før sparkene kommer. For da kommer det nye bekymringer og etter hvert vondter sikkert. Hehe, bra vi har samme innstilling på trening. All bevegelse er bra tenker jeg😉 Så får en bare prøve å være flink de dagene en har energi, og slappe av hvis en er sliten. Huff, misunner deg ikke den forstoppelsen altså! Var selv helt tett rett før ferien, men varte vel bare en uke. Jeg holdt på å gå på veggen etter bare EN uke.. Sender deg en fortjent medalje for at du ikke har klikket enda 🥇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 13. august 2018 Forfatter #233 Del Skrevet 13. august 2018 18+5: I morgen er det OUL 🙌 Gleder meg så mye til å hilse på igjen! Bare utrolig kjedelig å ha time på kvelden... det blir en laaaang dag altså. Ellers har bekkenet begynt å verke litt. Ubehagelig og reise seg, og gå i trapper😯 Krysser fingra for at det ikke blir verre i hvert fall🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 13. august 2018 #234 Del Skrevet 13. august 2018 Masse lykke til i morgen 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 13. august 2018 Forfatter #235 Del Skrevet 13. august 2018 7 minutter siden, Chickenwings85 skrev: Masse lykke til i morgen 😍 Takk❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 13. august 2018 #236 Del Skrevet 13. august 2018 Masse lykke til!:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni15 Skrevet 14. august 2018 #237 Del Skrevet 14. august 2018 Visste ikke at noen fikk på kvelden også. Skulle ønske vi hadde fått det, for hos samboer er det så mye å gjøre på jobb neste uke, også gruer han seg så til å fortelle sjefen at vi skal på OUL. Han må gå 3 timer før arbeidstid, og rekker ikke tilbake. Så håper virkelig han får fri. Lykke til i kveld, blir spennende å høre om de bekrefter at det er ei jente 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 14. august 2018 Forfatter #238 Del Skrevet 14. august 2018 57 minutter siden, Juni15 skrev: Visste ikke at noen fikk på kvelden også. Skulle ønske vi hadde fått det, for hos samboer er det så mye å gjøre på jobb neste uke, også gruer han seg så til å fortelle sjefen at vi skal på OUL. Han må gå 3 timer før arbeidstid, og rekker ikke tilbake. Så håper virkelig han får fri. Lykke til i kveld, blir spennende å høre om de bekrefter at det er ei jente 😄 Hadde time 17.30 vi👍 Men trøtt som en dupp av jobb og kjøring, selv om jeg bare sitter på😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 14. august 2018 Forfatter #239 Del Skrevet 14. august 2018 OUL overstått og vi har hilst på snuppa vår💖 Jordmora var veldig flink og forklarte hele tiden hva vi så. Alt så veldig bra ut med hele jenta😍 men litt sjenert var hun, så jeg måtte opp å gå litt for at jordmora skulle få sett skikkelig på hjertet. Det hjalp. Morkaka ligger mot ryggen min, men litt for nærme livmorhalsen, så må på ny kontroll i uke 32. Så da får vi kikket på en gang til😉 Hodet målte 4,5cm i diameter. Veldig rart å tenke på at det er noe så «stort» inni der som jeg ikke kjenner😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 14. august 2018 #240 Del Skrevet 14. august 2018 Så herlig! Gratulerer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå