Gå til innhold

Tuppelene’s dagbok


tuppelene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Tonio skrev:

:rodmer:

Det er godt å ha en så fin kul når man starter å føle seg "normal"!

Ja det stemmer, hjalp veldig på at den dukket opp😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin liten kul 😍 gleder meg til min ser ut som en babykul, og ikke bare fett 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Juni15 skrev:

Så fin liten kul 😍 gleder meg til min ser ut som en babykul, og ikke bare fett 🙈

Vipps så er den der😉 det er fortsatt mest fett her også altså. Men veldig koselig og oppdage kul😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, fin liten kul 😍 Om et par uker nå så dukker virkelig babymagen opp. Det var veldig rart å se seg selv i speilet å plutselig se gravid ut, på ekte 😅🙈 Veldig stas!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Se her ja, fin liten kul 😍 Om et par uker nå så dukker virkelig babymagen opp. Det var veldig rart å se seg selv i speilet å plutselig se gravid ut, på ekte 😅🙈 Veldig stas!! 

Blir veldig stas med skikkelig babymage etterhvert altså😍 hver lille ting som skjer gjør at det blir mer og mer virkelig. Så deilig😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Nå har jeg lest gjennom hele dagboken din. Gleder meg til å følge deg videre 😀😀 Gratulerer så mye med graviditeten! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Pupsilure skrev:

Hei! Nå har jeg lest gjennom hele dagboken din. Gleder meg til å følge deg videre 😀😀 Gratulerer så mye med graviditeten! 😀

Hei og takk, så hyggelig at du stakk innom her. Og gratulerer med graviditeten til deg også😁 Skal kikke en tur innom deg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14+5:

Fikk jordmor til å purre opp sykehuset i dag. De satt med registreringen nå (hadde vært ferieavvikling og stor bunke) og hadde kommet til de med termin 01.01.. så da ville jeg få brev om ikke så alt for lenge🤞🏻

 @Juni15 var din søknad sendt inn elektronisk mon tro, siden det gikk så raskt?

I dag går turen til fjellet og jeg skal prøve ut gravidbelte jeg kjøpte brukt på finn. Selv om magen ikke er så stor sliter jeg litt med å stramme beltet riktig innimellom, føler det er så trangt. Prøvde det i går når jeg monterte det og det virket behagelig i hvert fall. Så får vi tro det er like behagelig etter fem timers biltur😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravidbelte var forresten helt topp på langtur. Spesielt etter vi stoppet for å spise og jeg åt altfor mye😅👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ett slikt belte er hva en bør ha i juletider da?:fnise: Kjempebra at den fungerer som ønsket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Tonio skrev:

Kanskje ett slikt belte er hva en bør ha i juletider da?:fnise: Kjempebra at den fungerer som ønsket!

Helt riktig. Dette må spares på til evig tid😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravidbelte? Hmm, er det noe man trenger? Det har ikke jeg tenkt på engang jeg 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Gravidbelte? Hmm, er det noe man trenger? Det har ikke jeg tenkt på engang jeg 🙈

Nei det er vel ikke super nødvendig nei, derfor jeg kjøpte brukt😉 vi har nesten all slekt 3 timer unna, så til tider blir det mye kjøring. Tenkte det var verdt å prøve. Også får jeg brukt beltet «riktig» over lang kjøretur. Satt litt uten i går og kjente jeg måtte løsne på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mulig min søknad ble sendt elektronisk, tror det stod på papirene fra Ahus at det var sendt 8. juli, og jeg hadde time hos legen 4. juli 😊 bra du har fått purret da, kommer nok straks 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15+4:

Endelig kom innkallingen til OUL, 14.08👏🏻Hadde håpet det kunne blitt uken før, men men.. tre små uker igjen❤️

Fjellferie har vært helt topp i denne varmen og formen er fortsatt god. Bortsett fra treg og oppblåst mage (og sulten!) virker kroppen ganske normal. Magen synes jeg er litt på stedet hvil, men mannen synes den har tatt seg opp i det siste. Må bare nyte denne «normale» perioden😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Juhu, tre uker går fort 🎉

Er det tilbake til jobb igjen nå, eller har du flere uker ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Juni15 skrev:

Juhu, tre uker går fort 🎉

Er det tilbake til jobb igjen nå, eller har du flere uker ferie?

Ja det håper jeg.. litt utolmodig idag kjenner jeg😅 Har fri en uke til heldigvis, så går det litt raskere kanskje. 

Mer formen god?🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, tuppelene skrev:

Ja det håper jeg.. litt utolmodig idag kjenner jeg😅 Har fri en uke til heldigvis, så går det litt raskere kanskje. 

Mer formen god?🤞🏻

Ja, formen er fortsatt god, bank i bordet 😄 Tilbake på jobb denne uken, så krysser fingrene for at det fortsetter. Heldigvis stille hos oss denne uken, så rekker å lade litt til før det er fullt kjør til høsten 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16+0:

Himmel og hav, jeg er forelsket i to! Mannen min og det som kan se ut som blir ei lita prinsesse💖 Jeg har lenge hatt troa på at det er en jente. Var på UL i dag og var utrolig rolig i forkant, selvfølgelig nervøs for om noe var galt, men en god magefølelse. Alt sto bra til og så ut som det skulle. Drakk fostervann, hikket litt og veivet fælt med armene😍 Ei snuppe med mye meninger🤔😅 Har kun fortalt moren min om mulig kjønn. Resten av foreldre og søsken skal få vite det ila uka, mens resten får vente😉 Blir spennende å se om det fortsatt ser ut som jente om tre uker. 

Formen er utrolig bra, føler meg lite gravid om dagen. Derfor ekstra godt med UL i dag. Hadde planer om å kjøpe et plagg om UL gikk fint, men så kom vi over et lagerutsalg. Så da ble det to sommerdundyner, laken og søtt kanin sengetøy istedenfor😉 Synd de ikke hadde vinterdyner, men det får vi ta senere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...